خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

خرید تلفن رومیزی ارزان می‌تواند یکی از دغدغه‌های کاربران تلفن‌های خانگی باشد. اگرچه بخش زیادی از مردم، این روزها استفاده از تلفن‌های بیسیم را ترجیح می‌دهند، اما نمی‌توان تلفن‌های رومیزی را نیز به طور کامل نادیده گرفت. وقتی صحبت از تلفن خانگی به میان می‌آید، پاناسونیک اولین است که به ذهنمان خطور می‌کند.محبوبیت این شرکت در زمینه تلفن‌های بیسیم و رومیزی به حدی گسترش یافته است که در ایران، بسیاری از مردم این تلفن‌ها را با نام پاناسونیک می‌شناسند. ما در شرکت ایده آل گستر به سلیقه تمامی مشتریان خود احترام می‌گذاریم، به همین دلیل در این مقاله به بررسی تلفن‌های رومیزی پاناسونیک با قیمت مناسب پرداخته‌ایم.

بدیهی است که تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به تلفن‌های رومیزی برخوردار هستند و بسیاری از کاربران به دنبال بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک می‌باشند. اما تلفن‌های رومیزی نیز علاقمندان خود را دارند و البته بخش زیادی از این افراد، به دنبال خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک می‌باشند. بهرحال در وضعیت اقتصادی فعلی، طبیعی است که قیمت به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب کلیه لوازم خانگی مطرح باشد.

البته در نظر داشته باشید که ارزان بودن یک تلفن پاناسونیک، هرگز به معنی بی کیفیت بودن آن نیست. تجربه نشان داده است که تقریبا تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت خوشنام ژاپنی، از کیفیت و البته ماندگاری بالایی برخوردار هستند. در زمینه تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، آنچه که باعث تفاوت قیمت در میان مدل‌های مختلف می‌شود، امکانات و قابلیت‌های آنان می‌باشد.

بیایید گشتی در میان تلفن‌های رومیزی پاناسونیک بزنیم و با ارزان‌ترین مدل‌های آن‌ها شویم. این شما و این هم یک راهنمای جامع برای خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک.

تلفن رومیزی پاناسونیک  KX-TS500MX

شاید بتوان این تلفن را ساده‌ترین مدل در میان انواع تلفن‌های رومیزی پاناسونیک نامید. اگر سن و سالی از شما گذشته است و خیلی هم حوصله تکنولوژی را ندارید، KX-TS500MX بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این تلفن رومیزی ساخت کشور مالزی بوده و قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به شماره گیر مجدد ، قابلیت انتقال تماس و تنظیم صدا اشاره کرد.

تلفن رومیزی KXTS500MS
تلفن رومیزی KXTS500MS
مدل دستگاه تلفن رومیزی KXTS500MS
وزن 475 گرم
ساخت کشور مالزی
قابلیت اتصال به دیوار
کالر آیدی
بلندگوی دیجیتال
دفترچه مخاطبین

طبیعی است که بسیاری از قابلیت‌ها را در این تلفن پیدا نخواهید کرد. اما از نظر دوام و کیفیت می‌توانید با خیال راحت به KX-TS500MX اعتماد کنید. این تلفن‌ها تا سال‌های متمادی برای شما کار خواهد کرد. اگر از افرادی هستید که صرفا قیمت پایین یک تلفن برای شما  اهمیت دارد، در خرید این مدل از تلفن‌های رومیزی پاناسونیک تردید نداشته باشید.

خرید تلفن رومیزی KX-TS500MX از ایده آل با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن رومیزی KX-TS500MX

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880

این تلفن رومیزی ساخت کشور مالزی بوده و قابلیت استفاده در محیط کار و منزل را دارد. یکی دیگر از مدل‌های مقرون به صرفه از تلفن‌های رومیزی پاناسونیک که البته با توجه به قیمتش، از قابلیت‌های قابل قبولی نیز برخوردار است. KX-TS880 دارای یک دفترچه تلفن برای ذخیره مخاطبین می‌باشد که می‌توانید 50 شماره را در آن قرار دهید. همچنین بلندگوی دیجیتال و نمایشگر نیز از دیگر قابلیت‌های این تلفن ارزان پاناسونیک می‌باشند.

تلفن رومیزی KXTS880
تلفن رومیزی KXTS880
مدل دستگاه تلفن رومیزی KXTS880
وزن 997 گرم
ساخت کشور مالزی
قابلیت اتصال به دیوار
کالر آیدی
بلندگوی دیجیتال
دفترچه مخاطبین قابلیت ذخیره 50 شماره

همانند سایر تلفن‌های دارای نمایشگر پاناسونیک، این مدل نیز از قابلیت کالر آیدی برخوردار می‌باشد. کلیدهای شماره گیری سریع که در سمت راست تلفن قرار دارند، امکان دسترسی سریع به مخاطبین را برای شما فراهم می‌کنند. جالب است بدانید که KX-TS880 دارای جک هدفون نیز می‌باشد. با توجه به قابلیت‌هایی که برای این تلفن ذکر شد، به نظر می‌رسد کاملا ارزش پولی که بابت آن پرداخت خواهید کرد را دارد.

خرید تلفن رومیزی KX-TS880 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن رومیزی KX-TS880

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X

برای خرید تلفن ارزان پاناسونیک ، یکی دیگر از تلفن‌هایی که می‌توانید به آن فکر کنید، KX-T7705X می‌باشد. این تلفن نیز ساخت کشور مالزی بوده و امکانات نسبتا قابل قبولی را در اختیار شما قرار خواهد داد.  از قابلیت این تلفن رومیزی می‌توان به : کالر آیدی، کلید شماره گیری مد، بلندگوی دیجیتال، نمایشگر دو سطری و تنظیم صدای زنگ در سه سطح مختلف اشاره کرد.

تلفن رومیزی KXT7705
تلفن رومیزی KXT7705X
مدل دستگاه تلفن رومیزی KXT7705X
وزن 488 گرم
ساخت کشور مالزی
قابلیت اتصال به دیوار
کالر آیدی
بلندگوی دیجیتال
دفترچه مخاطبین

با توجه به بلندگوی باکیفیتی که بر روی گوشی KX-T7705X تعبیه شده است، می‌توانید از یک مکالمه با کیفیت لذت ببرید. شاید هیچ چیز برای کاربران تلفن‌های رومیزی، به اندازه کیفیت بالای صدا اهمیت نداشته باشد. به همین خاطر است که ما این تلفن ارزان قیمت و البته با کیفیت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید تلفن رومیزی KX-T7705X از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل تلفن باسیم پاناسونیک مدل KX-T7705X

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7703X

این تلفن ساخت کشور مالزی بوده و یک انتخاب عالی برای کسانی به شمار می‌رود که به دنبال یک تلفن ارزان پاناسونیک می‌باشند. تلفن KX-T7703X دارای یک دفترچه مخاطبین می‌باشد که می‌توانید تا 30 شماره را در آن ذخیره نمایید. نمایشگر دو سطری آن باعث می‌شود که بتوانید از قابلیت کالر آیدی نیز این مدل استفاده کنید. همچنین KX-T7703X به شما امکان تنظیم صدای زنگ را خواهد داد.

تلفن رومیزی KXT7703
تلفن رومیزی KXT7703
مدل دستگاه تلفن رومیزی KXT7703X
وزن 443 گرم
ساخت کشور مالزی
قابلیت اتصال به دیوار
کالر آیدی
بلندگوی دیجیتال
دفترچه مخاطبین قابلیت ذخیره 30 شماره

این تلفن نیازی به باتری ندارد و تنها با استفاده از جریان برق شهری کار می‌کند. همچنین تجربه مشتریان ایده آل گستر به ما نشان داده است که تلفن KX-T7703X از کیفیت صدای بالایی نیز برخوردار است. در میان تلفن‌های ارزان پاناسونیک، این مدل یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود.

خرید تلفن رومیزی KX-T7703X از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن رومیزی KX-T7703X

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC62

این تلفن از طراحی بسیار ساده و زیبایی برخوردار است و برای استفاده در منازل مناسب است. تلفن KX-TSC62 ساخت کشور مالزی بوده و در دو رنگ مشکی و سفید در بازار موجود است. این مدل از تلفن‌های جدید شرکت پاناسونیک محسوب می‌شود که در سال 2018 تولید و روانه بازار شد. در کشورمان نیز این تلفن با استقبال زیاد مشتریان مواجه شده است. از قابلیت‌های KX-TSC62 می‌توان به: بلندگوی دیجیتال، یک نمایشگر دو سطری، قابلیت اتصال به دیوار، کالر آیدی و شماره گیر مجدد اشاره کرد.

تلفن رومیزی KXTSC62
تلفن رومیزی KXTSC62
مدل دستگاه تلفن رومیزی KXTSC62
وزن 499 گرم
ساخت کشور مالزی
قابلیت اتصال به دیوار
کالر آیدی
بلندگوی دیجیتال
دفترچه مخاطبین

اگر در خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک مردد مانده‌اید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به تلفن KX-TSC62 بیندازید. این تلفن در مقایسه با سایر محصولات مشابه و هم قیمت خود، از امکانات بسیار مناسب و البته کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است.

خرید تلفن رومیزی KX-TSC62  از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن رومیزی KX-TSC62

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX

یکی دیگر از گزینه‌های خرید تلفن رومیزی  ارزان پاناسونیک، مدل KX-TS580MX می‌باشد. این تلفن رومیز از یک دفترچه ذخیره مخاطبین برخوردار است که می‌توانید 50 شماره را در آن قرار داده و در مواقع لزوم، به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از جمله ویژگی‌های جالب توجه این تلفن،برخورداری از پورت دیتا است که می‌توانید آن را به دستگاه فکس و یا کاپیوتر وصل کنید. این تلفن قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و هم اکنون در دو رنگ سفید و مشکی در فروشگاه ایده آل گستر موجود است.

تلفن رومیزی KXTS580MX
تلفن رومیزی KXTS580MX
مدل دستگاه تلفن رومیزی KXTS580MX
وزن 685 گرم
ساخت کشور مالزی
قابلیت اتصال به دیوار
کالر آیدی
بلندگوی دیجیتال
دفترچه مخاطبین قابلیت ذخیره 50 شماره

اگر به دنبال یک تلفن ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت هستید، در انتخاب KX-TS580MX تردید نداشته باشید. امکانات مناسبی که این تلفن در اختیار شما قرار می‌دهد و البته کیفیت و دوام بالایش، باعث می‌شود که از انتخاب آن پشیمان نشوید.

خرید تلفن رومیزی KX-TS580MX با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن رومیزی KX-TS580MX

ایده آل گستر ؛ نمایندگی تعمیرات تلفن رومیزی پاناسونیک

تلفن‌های رومیزی پاناسونیک با گذشت زمان و یا استفاده نامناسب، ممکن است دچار خرابی و اختلال شوند. این تلفن‌ها با توجه به کیفیت بالا و ماندگاری مناسب، مدت زمان زیادی برای شما کار خواهند کرد. اما حتی زمانی که خراب شوند نیز، هرگز نباید آن‌ها را دور بیندازید. در بیشتر مواقع، تلفن رومیزی پاناسونیک با تعویض قطعات دوباره آماده کار شده و می‌توایند از آن‌ها استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در این دستگاه‌ها، می‌توانید با واحد تعمیرات شرکت ایده آل گستر تماس بگیرید.CTA DESKTOP PHONES

کارشناسان ایده آل گستر کلیه امور مرتبط با تعمیرات تلفن رومیزی شما را در کمترین زمان ممکن و با استفاده از به روز‌ترین تجهیزات و ابزارآلات انجام می‌دهند. همچنین از آنجایی که این شرکت به عنوان نمایندگی مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک و تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران فعالیت می‌کند، خیالتان از بابت اصل بودن قطعات به کار رفته در طول تعمیرات، راحت خواهد بود.

کلام پایانی 

اگر به دنبال یک تلفن رومیزی ارزان قیمت هستید، مدل‌های معرفی شده در این مقاله می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای شما باشند. البته حتی انتخاب در میان موارد معرفی شده نیز کار آسانی نیست. به هیمن دلیل توصیه می‌کنیم قبل از اینکه اقدام به خرید یکی از تلفن‌های رومیزی پاناسونیک کنید، حتما با مشاورین و واحد فروش شزکت ایده آل گستر تماس گرفته و اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

4.7 | (12)
تلفن بیسیم پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک
تلفن سانترال
دوربین مدار بسته پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x