بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک سال ۲۰۲۴

حتما شما هم با ما هم عقیده هستید که اگر به قصد خرید یک تلفن بیسیم؛ شروع به گشت و گذار در فروشگاه‌های آنلاین، وب سایت‌های معرفی محصولات یا نمایندگی‌ برندهای مختلف نمایید؛ هیچ برند و شرکتی را مورد اعتمادتر از پاناسونیک پیدا نخواهید کرد.

بعید است در زمان خرید تلفن، بتوانید به‌ راحتی از کنار نام پاناسونیک بگذرید؛ اما انتخاب در میان انواع تلفن های بیسیم پاناسونیک نیز، به این آسانی‌ها نخواهد بود.

تنوع تلفن‌های بیسیم تولید شده توسط این شرکت، به قدری بالاست که شما در انتخاب محصول ایده آل خود دچار سردرگمی خواهید شد. به عبارتی دیگر، نمی‌توانید بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک را مطابق با نیازها و انتظاراتی که دارید، پیدا کنید. شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، شما را در انتخاب بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک همراهی می‌کند.

ما در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر به معرفی تعدادی از مدل‌های بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک هم خواهیم پرداخت.


بهترین تلفن های بیسیم پاناسونیک 2023

بهترین تلفن های بیسیم پاناسونیک در سال 2023 

شرکت پاناسونیک همواره در تلاش است که با در نظر گرفتن نیازها و انتظارات مشتریان خود، کیفیت تلفن‌های بیسیم خود را افزایش دهد. با شروع سال 2023 این شرکت، شروع به ایجاد تغییرات و افزایش قابلیت‌ها در برخی از مدل‌های تلفن بیسیم خود خواهد نمود. علاوه بر این، دستگاه‌های جدیدی را نیز همراه با کیفیت بالاتر، به بازار عرضه خواهد کرد. 

اگر به دنبال یک تلفن بیسیم مناسب و باکیفیت هستید، مطمئن باشید یکی از مدل‌های زیر، دقیقا همان چیزی خواهد بود که به دنبال آن هستید! البته قبل از هرچیز، نیازها و انتظاراتی که از یک تلفن بیسیم دارید را در نظر بگیرید. 

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF322

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF322
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF322
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGF322
وزن 580 گرم
ساخت کشور ژاپن
تعداد گوشی بیسیم 2 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 40 دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 17 ساعت

اگر به دنبال یکی از بهترین تلفن‌های بیسیم پاناسونیک هستید؛ ما به شما KX-TGF322 را پیشنهاد می‌دهیم. این تلفن محصول کشور ژاپن بوده و دارای یک عدد تلفن رومیزی و دو گوشی بیسیم است.

فرقی نمی‌کند که شما برای منزل و یا محل کارتان به دنبال یک گوشی بیسیم باشید؛ KX-TGF322 می‌تواند یکی از ایده آل‌ترین انتخاب‌های شما باشد! شارژدهی بالای مکالمه، یک منشی تلفنی با قابلیت ضبط 40 دقیقه پیغام، برد و آنت‌دهی بالا (چه در فضاهای بسته و چه در محیط‌های باز) تنها بخشی از قابلیت‌های این تلفن باکیفیت محسوب می‌شوند.

مزایا معایب
دارای نور صفحه کلید
دارای جک هدفون
مزایا برخورداری از سیستم روم مانیتورینگ
مزایا قابلیت انتقال تماس
مزایا شماره گیر سریع ( Speed Dial )
مزایا قابلیت تماس از طریق تلفن پایه
عدم توانایی ارسال و دریافت پیامک
معایب کوچک بودن سایز تلفن ( بر اساس نظرات برخی کاربران )

ممکن است در زمان خرید، قیمت بالای این تلفن، شما را در انتخاب آن، دچار تردید کند؛ اما تجربه کاربرانی که با این دستگاه کار کرده‌اند به شما خواهد گفت که به هیچ عنوان با خرید آن ضرر نمی‌کنید. در واقع، KX-TGF322 کاملا ارزش پولی که برای آن پرداخته‌اید را خواهد داشت. 

خرید تلفن بیسیم KX-TGF322 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TGF322

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320

مشخصات تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF320

مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGF320
وزن 580 گرم
ساخت کشور ژاپن
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 60 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 40 دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 17 ساعت

شما با یک تلفن بیسیم ساخت کشور ژاپن طرف هستید؛ همین جمله می‌‌تواند بسیاری از افراد را به سمت خرید این تلفن بیسیم سوق دهد. البته باید بدانید که ساخت کشور ژاپن بودن، تنها دلیل محبوبیت KX-TGF320 نیست!

این محصول دارای یک تلفن رومیزی و یک گوشی بیسیم بوده و شما می‌توانید در حافظه آن، 100 شماره مجزا را ذخیره کنید. یک منشی تلفنی 40 دقیقه‌ای را نیز به قابلیت‌های آن اضافه کنید تا بهتر متوجه شوید که چه تلفن فوق‌العاده‌ای را انتخاب کرده‌اید! 

می‌توانید تا 60 متر در فضاهای بسته و 300 متر در محیط‌های باز، روی آنتن‌دهی گوشی بیسیم این تلفن، حساب کنید. باتری قدرتمند نیز یکی از دیگر از ویژگی‌های بارز KX-TGF320 است. در ادامه، با مزایا و معایب این تلفن بیسیم پرطرفدار، بیشتر آشنا خواهید شد. 

مزایا معایب
بهره‌گیری از تکنولوژی DECT 6.0
مسدود کردن تماس‌های ورودی
مزایا برخورداری از سیستم روم مانیتورینگ
مزایا دارای بلندگوی دیجیتال
مزایا شماره گیر سریع ( Speed Dial )
مزایا قابلیت افزایش تا 6 عدد گوشی
عدم امکان تغییر زنگ تلفن پایه
معایب کوچک بودن سایز تلفن ( بر اساس نظرات برخی کاربران )

البته ممکن است قیمت نسبتا بالای تلفن KX-TGF320 (در مقایسه با محصولات مشابه) کمی شما را دچار تردید کند؛ اما مطمئن باشید که این تلفن بیسیم پاناسونیک، ارزش هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید را خواهد داشت.

خرید تلفن بیسیم KX-TGF320 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TGF320

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGF340
وزن 350 گرم
ساخت مالزی
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 18 دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 1 ساعت

این تلفن که ساخت کشور مالزی است؛ یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک محسوب می‌شود. KX-TGF340 از ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی برخوردار است. به عنوان مثال، با استفاده از قابلیت Night Mode که بر روی این تلفن بیسیم پاناسونیک قرار دارد؛ می‌توانید تلفن را در طول شب، روی حالت بی‌صدا قرار دهید تا مزاحم خواب شما نشود.

تکنولوژی NR می‌تواند صداهای اضافی محیط را در هنگام تماس به حداقل کاهش دهد تا شما با بالاترین کیفیت صدا، بتوانید به مکالمه بپردازید. جدول مزایا و معایب KX-TGF340 به صورت زیر است:

مزایا معایب
مزایا منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای
مزایا برخورداری از کالر آیدی
مزایا برخورداری از سیستم روم مانیتورینگ
مزایا شارژ طولانی باتری
مزایا شماره گیر سریع ( Speed Dial )
مزایا قابل استفاده در صورت قطع شدن برق
معایب نداشتن منوی فارسی

باتری این تلفن در زمان مکالمه، می‌تواند تا 13 ساعت، شارژدهی داشته باشد؛ این ویژگی در زمان قطعی برق، یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. می‌توانید شماره‌های مزاحم را نیز به راحتی مسدود کرده و برای همیشه از دست آن‌ها خلاص شوید؛ این قابلیت نیز، یکی از دیگر از نقاط قوت تلفن بیسیم KX-TGF340 محسوب می‌شود.

خرید تلفن بیسیم KX-TGF340 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TGF340

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF372

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF372
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF372
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGF372
وزن 355 گرم
ساخت کشور مالزی
تعداد گوشی بیسیم 2 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 18 دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 13 ساعت

این مدل از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک نیز ساخت کشور مالزی بوده و دارای 2 عدد گوشی بیسیم است. بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0 و یک منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای، می‌توانند بیش از پیش، شما را به خرید این تلفن، ترغیب کنند.

کالر آیدی گویا که بر روی این محصول تعبیه شده است، می‌تواند در زمان تماس، نام و شماره فرد تماس گیرنده را اعلام کند. (البته در صورتی که اطلاعات این فرد، قبلا در دفترچه مخاطبین تلفن ذخیره شده باشند)

فناوری ECO نیز یکی دیگر از قابلیت‌های درخشان این تلفن بیسیم Panasonic به شمار می‌رود؛ این تکنولوژی می‌تواند مصرف باتری را کاهش داده و در نتیجه، باعث کمتر شدن مصرف برق شود. باتری KX-TGF372 نیز می‌تواند تا 13 ساعت مکالمه را پشتیبانی کند.

مزایا معایب
مزایا قابلیت مسدود کردن تماس‌ها
مزایا کیفیت صدای عالی
مزایاقابلیت مکالمه از طریق پایه
مزایاقابلیت تماس از طریق پایه
مزایا شماره گیر سریع ( Speed Dial )
مزایا قابلیت کنفرانس
معایب عدم ارسال و دریافت پیامک
معایب نداشتن زبان فارسی
معایب نور کم صفحه کلید ( بر اساس نظر برخی کاربران )

قابلیت‌های فراوان و البته قیمت مناسب KX-TG372، این تلفن بیسیم را به یک انتخاب عالی برای افرادی که به دنبال تلفن‌های ارزان قیمت هستند، تبدیل کرده است. 

خرید تلفن بیسیم KX-TGF372 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TGF372

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGD320

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD320
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD320
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGD320
وزن 180 گرم
ساخت کشور ویتنام
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 30 دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 16 ساعت

به یکی از تلفن‌های بیسیم باکیفیت و با قیمت بسیار مناسب پاناسونیک می‌رسیم. ارزان بودن تلفن KX-TGD320، به هیچ عنوان، به معنی کیفیت پایین آن نیست.

KX-TGD320 یک منشی تلفنی 30 دقیقه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که در میان محصولات هم‌قیمت، تقریبا بی نظیر است! جالب است بدانید باتری این گوشی، حتی از بسیاری از نمونه‌های گران قیمت‌تر تلفن‌های بیسیم نیز عملکرد بهتری دارد. شما می‌توانید در زمان نبود برق، تا 16 ساعت با KX-TGD320 به مکالمه بپردازید.

با توجه به بلندگوی با کیفیتی که در ساخت این تلفن به کار رفته است، کاملا طبیعی است که کیفیت صدای آن بسیار مناسب باشد. قبل از اینکه تصمیم به خرید این محصول بگیرید؛ لطفا نگاهی به جدول مزایا و معایب آن نیز بیندازید:

مزایا معایب
مزایا قابلیت مسدود کردن تماس‌ها
مزایا نور مناسب صفحه نمایش
مزایادکمه‌های شماره گیر بزرگ
مزایابرخورداری از بلندگوی دیجیتال
مزایا شماره گیر سریع ( Speed Dial )
مزایا دفترچه تلفن 120 شماره‌ای
معایب نداشتن قابلیت کنفرانس
معایب عدم امکان مکالمه از طریق دستگاه پایه
معایب عدم برخورداری از قابلیت روم مانیتورینگ

فراموش نکنید که با توجه به قیمت به نسبت ارزان این تلفن بیسیم، طبییعی است که برخی از قابلیت‌های پیشرفته را نداشته باشد. با این‌حال، هرگز نمی‌توان از بابت آن‌ها، کیفیت KX-TGD320 را زیر سوال برد. KX-TGD320، انتظارات شما را از یک تلفن بیسیم خانگی، کاملا برآورده خواهد کرد. 

خرید تلفن بیسیم KX-TGD320 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TGD320

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6821

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TG6821
وزن 129 گرم
ساخت کشور مالزی
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 60 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 30  دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 15 ساعت

این مدل را می‌توان پرفروش‌ترین تلفن بیسیم پاناسونیک در ایران دانست. دلیل این امر نیز واضح و مشخص است: داشتن امکانات عالی در عین قیمت بسیار مناسب.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول ساخت کشور مالزی، پشتیبانی از زبان فارسی است. همچنین یک منشی تلفنی 30 دقیقه‌ای نیز به قابلیت‌های این تلفن اضافه شده است که قطعا نمی‌توانید از کنار آن، به راحتی عبور کنید.

مسدود کردن شماره‌های مزاحم نیز یکی از دیگر از قابلیت‌هایی محسوب می‌شود که برای خریداران تلفن‌های بیسیم از اهمیت بالایی برخوردار است. KX-TG6821 این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی از شر مزاحم‌های خود، راحت شوید. کالر آیدی و قابلیت شماره گیری سریع ( Speed Dial ) نیز از دیگر امکانات برجسته این تلفن بیسیم پاناسونیک به شمار می‌روند.

مزایا معایب
مزایا کارکرد هنگام قطعی برق
مزایا دارای بلندگوی دیجیتال
مزایاقابلیت ضبط مکالمه
مزایادارای 10 آهنگ مختلف برای گوشی
مزایا دارای قابلیت قفل صفحه کلید
مزایا دارای دکمه NR به منظور کاهش صدای بیرونی در مکالمه
معایب نداشتن جک هدفون
معایب عدم برخورداری از نور صفحه کلید
معایب عدم برخورداری از قابلیت روم مانیتورینگ

وقتی که مزایا و معایب این تلفن بیسیم را با همدیگر مقایسه می‌کنیم؛ به‌راحتی متوجه دلیل محبوبیت بسیار زیاد آن در میان خریداران می‌شویم. خوش دستی و سبک بودن گوشی بیسیم نیز، یکی دیگر از برتری‌های KX-TG6821 در مقایسه با محصولات مشابه، محسوب می‌شود. تمامی این ویژگی‌ها در کنار هم، باعث شده تا ما در قرار دادن این تلفن در لیست بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک، تردید نداشته باشیم. 

خرید تلفن بیسیم KX-TG6821 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل قیمت تلفن بیسیم 6821

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6671

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6671
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6671
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TG6671
وزن 580 گرم
ساخت کشور مالزی
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 18 دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 13 ساعت

در ادامه معرفی مدل‌های مختلف از بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک، به یکی از دیگر از محصولات ساخت کشور مالزی می‌رسیم. جالب است بدانید که KX-TG6671 به صورت هم‌زمان، دارای یک تلفن رومیزی و یک عدد گوشی بی سیم است.

منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای و کالر آیدی گویا به مانند اکثر تلفن‌های بیسیم هم‌رده، بر روی این تلفن نیز تعبیه شده‌اند. قابلیت نصب بر روی دیوار نیز باعث می‌شود که نگران کمبود جا برای قرار دادن این تلفن زیبا و باکیفیت نباشید.

یکی دیگر از قابلیت‌های قابل توجه که KX-TG6671 در اختیار شما قرار می‌دهد، فناوری DECT است. این تکنولوژی باعث می‌شود، زمانی که گوشی بیسیم را از دستگاه پایه فاصله داده و مشغول مکالمه هستید، با افت کیفیت صدا مواجه نشوید.

بیایید نگاهی سریع به سایر مزایا و البته معایب این تلفن بیسیم پاناسونیک بیندازیم:

مزایا معایب
مزایا دارای نور صفحه کلید
مزایا دارای بلندگوی دیجیتال
مزایادفترچه تلفن 100 شماره‌ای
مزایاقابلیت ضبط مکالمه
مزایا قابلیت انتقال تماس
مزایابرخورداری از حالت ( Night Mode )
معایب نداشتن قابلیت روم مانیتورینگ
معایب کیفیت گاها نامطلوب صدا ( بر اساس نظر برخی کاربران )
معایب منوی پیچیده ( بر اساس نظر برخی کاربران

بسیاری از مشتریان شرکت ایده آل گستر که از این تلفن بیسیم استفاده کرده‌اند؛ از زیبا بودن و خوش ساختی آن، رضایت کامل داشته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد که قابلیت‌های این تلفن با قیمتش در سازگاری و تناسب کامل قرار دارند.

بدون شک، تلفن بیسیم KX-TG6671 یکی از انتخاب‌های اول در لیست بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک خواهد بود. 

خرید تلفن بیسیم KX-TG6671 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TG6671

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3711

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3711

مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TG3711
وزن 508 گرم
ساخت کشور مالزی
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن معایب
شارژدهی مکالمه 10 ساعت

تلفن بیسیم KX-TG3711 یکی از مدل‌های ارزان‎‌قیمت پاناسونیک محسوب می‌شود. این تلفن در عین سادگی، از کیفیت بالایی برخوردار است و توانسته نظر مثبت مشتریان را به خود، جلب کند. از قابلیت‌های تلفن 3711 می‌توان به دفترچه تلفن مخاطبین اشاره کرد که توانایی ذخیره 100 شماره مختلف را دارد. 

متاسفانه این تلفن بیسیم، از قابلیت منشی تلفنی برخوردار نیست. اما در عوض، می‌توانید با نصب آن روی دیوار، فضای کمتری از منزل را اشغال کنید. مزایا و معایب KX-TG3711 را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

مزایا معایب
مزایا برخورداری از دفترچه تلفن مخاطبین
مزایا دارای نور صفحه کلید
مزایابرخورداری از بلندگوی دیجیتال
مزایابرخورداری از شماره گیر سریع ( Speed Dial )
مزایا قابلیت انتقال تماس
مزایابرخورداری از کالر آیدی
معایب عدم برخورداری از شماره گیر مجدد ( Redial )
معایب نداشتن منشی تلفنی 
معایبنداشتن جک هدفون

KX-TG3711 برای افرادای که قابلیت‌های پیشرفته یک تلفن بیسیم، برایشان از اهمیت زیادی برخوردار نیست، یک گزینه ایده آل محسوب می‌شود. 

خرید تلفن بیسیم KX-TG3711 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TG3711

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG9541

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9541
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9541
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TG9541
وزن 600 گرم
ساخت کشور مالزی
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 30 دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 7 ساعت

اگر به دنبال یک تلفن بیسیم با کیفیت هستید و قیمت، برایتان اهمیت چندانی ندارد؛ ما به شما KX-TG9541 را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل از دو خط تلفن پشتیبانی می‌کند و جالب است که برای هر دو خط نیز، به‌صورت جداگانه، دارای منشی تلفنی است.

شما می‌توانید از طریق بلوتوث، موبایل خود را به این دستگاه متصل کنید (البته برخی دیگر از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک نیز از این قابلیت برخوردار هستند)

می‌توان ادعا کرد که 9541 به غیر از قابلیت روم مانیتورینگ، تمام انتظارات شما را از یک تلفن بیسیم پاناسونیک برآورده می‌کند. جالب است بدانید که KX-TG9541 حتی قابلیت دریافت و ارسال پیامک را نیز دارد. 

مزایا معایب
مزایا قابلیت لینک کردن به 4 عدد تلفن و ایجاد کنفرانس
مزایا مسدود کردن تماس‌ها تا 250 شماره
مزایابرخورداری از ملودی انتظار
مزایابرخورداری از شماره گیر سریع ( Speed Dial )
مزایا جک هدفون
مزایادفترچه تلفن 300 شماره‌ای
معایب نویز بر روی یکی از خطوط ( بر اساس نظر برخی کاربران )
معایب نداشتن دفترچه و منوی فارسی
معایببرگشت پذیری صدا ( بر اساس نظر برخی کاربران )

البته ایرادات مربوط به کیفیت صدا در هنگام مکالمه، در بسیاری از مواقع، به دلیل وجود مشکل در خطوط مخابراتی است و هرگز نمی‌توان اینگونه ایرادات را به صورت کامل و قطعی، به تلفن‌های بیسیم پاناسونیک نسبت داد. به همین دلیل ما با توجه به این اشکال، باز هم این مدل را در لیست بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک قرار داده‌ایم.

خرید تلفن بیسیم KX-TG9541 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TG9541

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE262

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE262
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE262
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGE262
وزن 140 گرم
ساخت کشور مالزی
تعداد گوشی بیسیم 2 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 16 دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 10 ساعت

اگر ظاهر یک تلفن بیسیم و زیبا بودن آن برایتان مهم است؛ می‌توانید روی KX-TGE262 حساب کنید. این تلفن را می‌توانید در رنگ نوک مدادی، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری کنید.

البته به غیر از ظاهر زیبا، این مدل بیسیم، مشخصه‌ها و ویژگی‌های بارز دیگری نیز دارد که می‌توانند شما را تشویق به خرید آن کنند. تلفن KX-TGE262 دارای 2 گوشی بیسیم بوده و منشی تلفنی آن می‌تواند تا 16 دقیقه پیغام را ضبط نماید.

در صورتی که اسم و شماره یک فرد را در دفترچه مخاطبین این تلفن ذخیره کرده باشید؛ می‌توانید از قابلیت کالر آیدی گویای آن نیز بهره‌مند شوید. به این صورت که زمانی که فرد مورد نظر با شما تماس بگیرد؛ نام و شماره او، به صورت گویا، برای شما خوانده می‌شود.

مزایا معایب
مزایا دارای نور صفحه کلید
مزایا قابلیت انتقال تماس
مزایادارای کالر آیدی
مزایابرخورداری از شماره گیر سریع ( Speed Dial )
مزایا قابلیت استفاده در هنگام نبود برق
مزایاقابلیت مکالمه از طریق پایه
معایب عدم برخورداری از قابلیت تماس از طریق پایه
معایب عدم برخورداری از قابلیت ضبط مکالمه
معایبنداشتن جک هدفون

البته بیشتر تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در چند رنگ مختلف در فروشگاه ایده آل گستر موجود هستند؛ با این‌حال، رنگ‌بندی زیبای تلفن KX-TGE262 می‌تواند یکی از دلایلی باشد که ما این مدل را در لیست بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک قرار داده‌ایم. مشتریان زیادی نیز به این محصول توجه نشان می‌دهند و از خرید آن، استقبال می‌کنند.

خرید تلفن بیسیم KX-TGE262 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TGE262

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK220

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK220
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK220
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGK220
وزن 150 گرم
ساخت کشور مالزی
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن منشی تلفنی 18 دقیقه ای
شارژدهی مکالمه 18 ساعت

زمانی که پای زیبایی تلفن‌های بیسیم وسط باشد، یکی از مدل‌هایی که حتما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ مدل KX-TGK220 است. طراحی و ساخت این تلفن به گونه‌ای بوده که در همان نگاه اول، توجه شما را به خودش جلب می‌کند.

البته از نظر فنی و کیفیت ساخت نیز، KX-TGK220 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تلفن که ساخت کشور مالزی است؛ دارای یک منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای بوده و باتری آن نیز، به طرز قابل توجه‌ای باکیفیت است. در زمان مکالمه، می‌توانید تا 18 ساعت، روی شارژدهی گوشی بیسیم K220 حساب کنید. 

این محصول، یکی از تلفن‌های جدید شرکت پاناسونیک بوده و به شکل استوانه‌ای ساخته شده است. می‌توان گفت، شکل ظاهری آن به صورت کامل با سایر تلفن‌های پاناسونیک متفاوت است و همین موضوع، یک امتیاز بزرگ برای KX-TGK220 به شمار می‌رود.

مزایا معایب
مزایا دارای نور صفحه کلید
مزایا قابلیت انتقال تماس
مزایادارای کالر آیدی
مزایابرخورداری از شماره گیر سریع ( Speed Dial )
مزایا شماره گیر مجدد ( Redial )
مزایادارای قابلیت قفل صفحه کلید
معایب عدم برخورداری از قابلیت تماس از طریق پایه
معایب عدم برخورداری از قابلیت ضبط مکالمه
معایبنداشتن جک هدفون

این تلفن از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوراد است. برای افرادی که مقرون به صرفه بودن یک محصول برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ K220 یک گزینه عالی به شمار می‌رود. البته ناگفته نماند کلیه تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در مقایسه با محصولات سایر برندها، از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.

خرید تلفن بیسیم KX-TGK220 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TGK220

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK210

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK210
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK210
مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGK210
وزن 150 گرم
ساخت کشور مالزی
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن
شارژدهی مکالمه 18 ساعت

در ادامه بررسی بهترین مدل‌های بیسیم پاناسونیک، به یک تلفن خوش‌ساخت دیگر می‌رسیم. تلفن KX-TGK210 نیز مانند KX-TGK220 به صورت استوانه‌ای طراحی و ساخته شده است.

از نظر قیمت و قابلیت‌ها نیز، می‌توان ادعا کرد که این دو تلفن در یک ردیف قرار می‌گیرند؛ اما به عنوان مثال، تلفن KX-TGK210 برخلاف KX-TGK220 منشی تلفنی ندارد. نگاهی به جدول مزایا و معایب تلفن KX-TGK210 می‌تواند ما را بیشتر با قابلیت‌های آن آشنا کند:

مزایا معایب
مزایا دارای نور صفحه کلید
مزایا دارای ساعت زنگ‌دار پیشرفته
مزایادارای کالر آیدی
مزایاقابلیت پاسخگویی با زدن هر کلید
مزایا شماره گیر مجدد ( Redial )
مزایادارای قابلیت قفل صفحه کلید
معایب عدم برخورداری از قابلیت تماس از طریق پایه
معایب عدم برخورداری از قابلیت ضبط مکالمه
معایبنداشتن جک هدفون

همان‌طور که مشاهده می‌کنید؛ KX-TG210 با توجه به قیمت بسیار مناسب، امکانات خوب و قابل قبولی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب یک تلفن بیسیم، انتظارات خود را از آن، در نظر بگیرید و سپس، متناسب با همان نیازها و انتظارات، گوشی تلفن بیسیم مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید تلفن بیسیم KX-TGK210 از نمایندگی پاناسونیک با گارانتی یک ساله ایده آل خرید تلفن بیسیم KX-TGK210

تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک

محصولاتی که در این مقاله معرفی شدند و حتی سایر محصولات مخابراتی پاناسونیک، همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. معمولا خریداران تلفن بیسیم پاناسونیک، خیالشان از بابت خرابی‌های ناگهانی و از کار افتادن بی‌دلیل این محصولات راحت است.

با این‌حال ممکن است در صورت استفاده ناصحیح و یا افزایش طول عمر این تلفن‌ها، اختلالاتی در عملکرد آن‌ها پیش بیاید. اما این اتفاق هرگز به معنی از کار افتادن تلفن‌های بیسیم پاناسونیک نیست. 

دستگاه تعمیری شما را رایگان تحویل میدیم

 

بیشتر خرابی‌هایی که در این تلفن‌ها رخ می‌دهند؛ با انجام تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک و تعویض قطعات قابل رفع شدن هستند. واحد تعمیرات ایده آل گستر با تجربه سال‌ها فعالیت در زمینه تعمیر محصولات مخابراتی پاناسونیک، تلفن‌های بیسیم خراب شده را در کمترین زمان ممکن تعمیر کرده و آماده استفاده مجدد می‌نمایند.

با توجه به ماهیت ایده آل گستر ( نمایندگی رسمی و مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک ) طبیعی است کلیه قطعاتی که در خلال تعمیرات مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اصل و با کیفیت اورجینال پاناسونیک هستند.

سوالات متداول در رابطه با تلفن های بیسیم

در هنگام خرید یک تلفن بیسیم، سوالات زیادی در ذهن ما شکل خواهند گرفت. البته این اتفاق کاملا طبیعی است؛ زیرا زمانی که پای خرید یک محصول الکترونیکی به میان می‌آید؛ باید اطلاعات دقیقی به مشتری داده شود تا او با چشم باز، اقدام به انتخاب محصول مورد نظر نماید.

کارشناسان فروش ایده آل گستر نیز به خوبی با این واقعیت آشنا هستند؛ به همین دلیل همیشه با کمال دقت و حوصله، پاسخ‌گوی سوالات مشتریان بوده و راهنمایی‌های لازم را به آنان، عرضه می‌کنند.

شما همراهان عزیز شرکت ایده آل گستر می‌توانید در صورت تمایل به کدهای تلفن پاناسونیک دسترسی داشته باشید و با مطالعه آن‌ها، برخی از اشکالات رایج تلفن خود را مرتفع نمایید.

به واسطه سال‌ها تجربه در زمینه ارتباط با مشتریان، واحد فروش ایده آل گستر برخی از سوالاتی را که در میان اکثر افراد مشترک هستند؛ گردآوری نموده است. این سوالات، در ادامه مطرح شده و پاسخ داده می‌شوند.

در صورتی که سوالی غیر از موارد زیر در ارتباط با تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، در ذهن شما وجود دارد؛ حتما آن را مشاورین فروش و پشتیبانی ایده آل گستر در میان بگذارید:

منشی تلفنی چه کاربردی دارد؟

منشی تلفنی قابلیتی است که بر اساس آن، زمانی که قادر به پاسخ‌گویی یک تماس نباشید، فرد تماس گیرنده می‌تواند پیغام خود را برای شما بگذارد. منشی تلفنی این پیغام را ضبط می‌کند و شما در یک فرصت مناسب، می‌توانید به آن گوش دهید. بیشتر تلفن‌های بیسیم پاناسونیک دارای منشی تلفنی هستند؛ با این‌حال، برای آن‌که بدانید تلفن شما دارای این قابلیت است یا خیر، می‌توانید دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید.

برای رفع نویز گوشی بیسیم چه کاری باید انجام دهیم؟

مشکل نویز در هنگام مکالمه در مدل‌های جدید پاناسونیک، به کلی مرتفع شده است. اما در صورتی که شما در حال استفاده از یکی از مدل‌های قدیمی پاناسونیک هستید؛ بهترین راه برای کاهش یا رفع نویز، دور کردن دستگاه پایه از سایر وسایل الکترونیکی از قبیل تلویزیون است.

صفحه کلید ژله‌ای بهتر است یا ذغالی؟

از کار افتادن دکمه‌های گوشی بیسیم و یا رفتن رنگ آن‌ها به مرور زمان، یکی از دغدغه‌های صاحبان تلفن‌های بیسیم محسوب می‌شود. این اتفاق، بیشتر در صفحه کلیدهای ذغالی رخ می‌دهد. در صورتی که از یک تلفن بیسیم با صفحه کلید ژله‌ای استفاده کنید، خیالتان از بابت این مشکلات تا حد زیادی راحت می‌شود. بنابراین بهتر است در هنگام خرید یک تلفن بیسیم، حتما به جنس صفحه کلید آن توجه داشته و در صورت امکان، از صفحه کلیدهای ژله‌ای استفاده کنید .

چگونه گوشی بیسیم را با دستگاه پایه ست کنم؟

برای این‌کار، باید ابتدا گوشی بیسیم را روی دستگاه پایه قرار دهید. سپس روی گوشی بیسیم، دکمه منو و بعد از آن مربع را فشار دهید. در این مرحله باید عدد 130 را روی گوشی وارد کنید و دکمه Locator را برای چند ثانیه بر روی دستگاه پایه نگه دارید. در انتها بر روی گوشی بیسیم، دکمه تایید یا OK را فشار دهید. اکنون گوشی بیسیم شما دوباره با دستگاه پایه ست شده است.

3.4 | (35)
اشتراک در
اطلاع از
guest

14 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
14
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x