خرید اینترنتی تلفن بیسیم ارزان پاناسونیک

گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، شاید بتواند بسیاری از چیزها را تغییر دهد؛ اما یک اصل مهم، همچنان ثابت و برقرار است: قیمت، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خریداران محسوب می‌شود. این امر در ارتباط با تلفن‌ بیسیم هم کاملا صادق است. دقیقا به همین دلیل است که بسیاری از افراد، به دنبال خرید یک تلفن بیسیم ارزان قیمت هستند!

در ایران، تلفن بی سیم را تنها با نام و برند پاناسونیک می‌شناسند. یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع، قیمت بسیار مناسب محصولات این شرکت، در قیاس با سایر برندهای سازنده دستگاه‌های تلفن است.

اگر به دنبال خرید یک تلفن بی سیم ارزان قیمت و در عین حال، با کیفیت هستید، ما به شما، مدل‌های مختلف و مقرون به صرفه پاناسونیک را معرفی می‌کنیم. با بلاگ ایده آل گستر همراه باشید تا با بهترین تلفن‌های بی سیم ارزان Panasonic بیشتر آشنا شوید.

تلفن بیسیم ارزان را از کجا بخریم؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران تلفن‌های بیسیم، قیمت مناسب و البته اورجینال بودن این دستگاه‌ها است. برای اطمینان خاطر بیشتر در این زمینه، تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را تنها از مراکز فروش مجاز این شرکت، خریداری نمایید.

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، انواع مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک را به صورت کاملا اورجینال و همراه با یک گارانتی معتبر و 12 ماهه، به شما مشتریان عزیز، عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است از آن‌جایی که کلیه فعالیت‌های ما در ایده آل گستر، تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران انجام می‌شوند، خیال شما از بابت منصفانه بودن قیمت‌ تلفن بیسیم هم، کاملا راحت و آسوده خواهد بود.

برای خرید اینترنتی انواع مختلف تلفن‌های بیسیم Panasonic کافیست وارد قسمت تلفن بیسیم از وب سایت رسمی ایده آل گستر شوید. در این بخش، می‌توانید علاوه بر انتخاب محصول دل‌خواه و مورد نظر خود، به اطلاعات زیر هم دسترسی داشته باشید:

  1. آخرین قیمت انواع تلفن‌های بی سیم پاناسونیک
  2. مشاهده تصاویر اختصاصی این محصولات
  3. مطالعه ویژگی‌ها و مشخصات کلی
  4. مطالعه نقد و بررسی‌های تخصصی
  5. دانلود دفترچه راهنما

علاوه بر این، می‌توانید به صورت آنلاین با مشاورین فروش ایده آل گستر در ارتباط باشید و سوالات خود را با آن‌ها در میان بگذارید. ما همواره آماده ارائه راهنمایی‌های لازم و تخصصی به شما عزیزان هستیم.

معرفی مدل‌های ارزان تلفن بیسیم پاناسونیک

توجه داشته باشید که ارزان بودن بعضی از مدل‌های تلفن پاناسونیک، هرگز به معنی کیفیت پایین آن‌ها نیست. این شرکت در ساخت و طراحی محصولات خود (از جمله انواع تلفن‌‌های ثابت) سلیقه و نیاز تمام کاربران و مشتریان خود را در نظر می‌گیرد. دقیقا به همین خاطر است که در لیست تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، به مدل‌هایی با قیمت مناسب و البته قابلیت‌های کمتر، برخورد می‌کنیم.

محصولاتی که در ادامه این مقاله معرفی می‌شوند، همپی از نظر کیفیت، ماندگاری و ساخت، در ردیف بهترین تلفن‌های بی سیم پاناسونیک قرار می‌گیرند. تنها دلیل ارزان بودن آن‌ها، قابلیت‌های کمتری است که روی این تلفن‌ها، تعبیه شده‌اند.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGB110

KX-TGB110 یک تلفن خوش‌ساخت، با دوام و البته ارزان قیمت است. افرادی که صرفا به دنبال یک تلفن ساده بوده و قابلیت‌هایی نظیر منشی تلفنی، روم مانیتورینگ و … آن‌چنان برایشان مهم نیستند، باید به فکر خرید این مدل باشند.

مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGB110
وزن 70 گرم
ساخت کشور مالزی
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن
شارژدهی مکالمه 10 ساعت

قابل پیش‌بینی است که KX-TGB110 از قابلیت‌هایی مانند منشی تلفنی و روم مانیتورینگ برخوردار نباشد. اما در عوض، می‌توانید روی شارژدهی بالای مکالمه، برد مناسب، کلیدهای بزرگ و … حساب کنید.

تلفن پاناسونیک KX-TGB110

تلفن بیسیم KX-TGB110 خرید تلفن بیسیم KX-TGB110 از ایده آل گستر  با گارانتی یک ساله برای خرید آنلاین کلیک کنید

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGB210

KX-TGB210 یکی از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک است که در کشور ویتنام و تحت استانداردهای ژاپن، تولید و روانه بازار می‎‌شود. کیفیت بالا، رابط کاربری آسان، ماندگاری زیاد و … از ویژگی‌هایی هستند که شما را به خرید این تلفن بی سیم، ترغیب می‌کنند.

مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TGB210
وزن 70 گرم
ساخت کشور ویتنام
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن
شارژدهی مکالمه 16 ساعت

شاید برایتان جالب باشد که می‌توانید با استفاده از قابلیت Night Mode در مواقع استراحت، تلفن KX-TGB210 را در حالت بی‌صدا قرار دهید و از شر تماس‌های بی‌موقع، خلاص شوید. یک دفترچه مخاطبین 50 شماره‌ای را هم به نقاط قوت این تلفن بی سیم اضافه کنید.

تلفن پاناسونیک KX-TGB210

تلفن بیسیم KX-TGB210 خرید تلفن بیسیم KX-TGB210 از ایده آل گستر  با گارانتی یک ساله برای خرید آنلاین کلیک کنید

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG1611

KX-TG1611 در میان تلفن‌های هم‌قیمت خود، مانند نگینی می‌درخشد. شاید در ابتدا باورتان نشود که با این مبلغ، بتوانید یک تلفن باکیفیت خریداری کنید. اما وقت با مدل 1611 آشنا شوید، متوجه اشتباه خود خواهید شد!

مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TG1611
وزن 126 گرم
قابلیت اتصال به دیوار مزایا
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن
شارژدهی مکالمه 15 ساعت

یکی از قابلیت‌های جذاب KX-TG1611 برخورداری از دفترچه مخاطبین 50 شماره‌ای است. علاوه بر این، قابلیت انتقال تماس و کالر آیدی نیز از دیگر ویژگی‌های این تلفن بیسیم ارزان، محسوب می‌شوند.

تلفن پاناسونیک KX-TG1611

تلفن بیسیم KX-TG1611 خرید تلفن بیسیم KX-TG1611 از ایده آل گستر  با گارانتی یک ساله برای خرید آنلاین کلیک کنید

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3411BX

این مدل از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در میان خریداران ایرانی، از محبوبیت زیادی برخوردار است. دلیل این موضوع نیز کاملا مشخص است: قابلیت‌های مناسب، کیفیت بالا، ماندگاری زیاد و صد البته، قیمت ارزان و مناسب!

مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TG3411BX
وزن 120 گرم
قابلیت اتصال به دیوار مزایا
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
نمایشر Alphanumeric Display
شارژدهی مکالمه 10 ساعت

این مدل، به صورت پیش‌فرض دارای 14 ملودی و 6 آهنگ زنگ است. علاوه بر این، می‌توانید 50 شماره از دوستان، خانواده و افراد نزدیک خود را در دفترچه مخاطبین آن، ذخیره کنید.

تلفن پاناسونیک KX-TG3411BX

تلفن بیسیم KX-TG311BX خرید تلفن بیسیم KX-TG3411BX از ایده آل گستر  با گارانتی یک ساله برای خرید آنلاین کلیک کنید

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3611BX

در جایی که صحبت از خرید تلفن بیسیم ارزان قیمت است، KX-TG3611BX یکی از گزینه‌های اصلی محسوب می‌شود. این مدل یکی از بهترین محصولات میان رده و قیمت مناسب پاناسونیک به شمار می‌رود و بعید است بتوانید به‌راحتی، از انتخاب آن، صرف‌نظر کنید.

مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TG3611BX
وزن 265 گرم
قابلیت اتصال به دیوار مزایا
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
منشی تلفن
شارژدهی مکالمه 5 ساعت

نمایشگر دو سطری، دفترچه مخاطبین 50 شماره‌ای، قابلیت انتقال تماس و کالری آیدی از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی هستند که با خرید تلفن KX-TG3611BX از آن‌ها، برخوردار می‌شوید.

تلفن پاناسونیک KX-TG3611BX

تلفن بیسیم KX-TG3611BX خرید تلفن بیسیم KX-TG3611BX از ایده آل گستر  با گارانتی یک ساله برای خرید آنلاین کلیک کنید

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3711

KX-TG3711 را می‌توان بهترین مدل از تلفن‌های ارزان قیمت پاناسونیک، به شمار آورد. یکی از اولین پیشنهادهای ما در ایده آل گستر، به خریداران تلفن‌های ارزان Panasonic همین تلفن 3711 است؛ زیرا به خوبی از کیفیت و قابلیت‌های آن، مطمئن هستیم.

مدل دستگاه تلفن بیسیم KX-TG3711
وزن 508 گرم
قابلیت اتصال به دیوار مزایا
تعداد گوشی بیسیم 1 عدد
برد بیسیم 50 متر داخلی – 300 متر خارجی
توضیحات دفترچه مخاطبین قابلیت ذخیره 100 شماره تلفن مجزا
شارژدهی مکالمه 10 ساعت

یکی از نقاط قوت تلفن KX-TG3711 امکان مکالمه و برقراری تماس از طریق دستگاه پایه است. این مدل، قابلیت کارکرد در نبود برق را هم دارد. همه این ویژگی‌ها در کنار هم، 3711 را به یک انتخاب ایده آل، برای علاقمندان به تلفن بیسیم پاناسونیک، تبدیل کرده است.

تلفن پاناسونیک KX-TG3711

تلفن بیسیم KX-TG3711 خرید تلفن بیسیم KX-TG3711 از ایده آل گستر  با گارانتی یک ساله برای خرید آنلاین کلیک کنید

کلام پایانی

تمامی مدل‌هایی که در این مقاله و تحت عنوان تلفن‌های بیسیم ارزان قیمت پاناسونیک معرفی شدند، از نظر امکانات و قابلیت‌های فنی، کاملا مورد تایید کارشناسان ما در ایده آل گستر هستند. به شما این اطمینان را می‌دهیم که از خرید هیچ‌کدام از این تلفن‌ها، پشیمان نخواهید شد.

مشاوران ما در شرکت ایده آل گستر در زمینه ی تعمیر تلفن بیسیم در تمام ساعت اداری پاسخگوی شما هستند. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه خرید تلفن بیسیم ارزان می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞 تماس گرفته و با مشاورین فروش ایده آل گستر، در ارتباط باشید.

3 | (3)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x