تلفن بی سیم چی بخرم؟ معرفی بهترین مدل‌های تلفن بیسیم

تلفن بیسیم به یکی از اعضای ثابت خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است. ما هم مثل شما به خوبی می‌دانیم که با ظهور و پیشرفت دستگاه‌های موبایل، استفاده از تلفن‌های ثابت، با کاهش زیادی مواجه شد؛ اما این ادعا، هرگز به معنی از رونق افتادن این دستگاه‌ها و به ویژه تلفن‌های بی سیم نیست!

در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر قصد داریم یک راهنمای جامع در ارتباط با خرید تلفن بیسیم به شما عزیزان ارائه دهیم. با ما باشید تا تمامی اطلاعات لازم برای انتخاب یک مدل مناسب از تلفن‌های بی سیم را به صورت یک‌جا، دریافت کنید.

توجه: مهم‌ترین فاکتور در خرید یک تلفن بیسیم، توجه به نیازها و انتظاراتی است که از این دستگاه دارید. بنابراین، در نهایت این شما هستید که باید با مقایسه قابلیت‌ها و قیمت مدل‌های مختلف، بهترین و مناسب‌ترین تلفن را انتخاب کنید.

تلفن بیسیم چی بخرم؟

این سوال، ذهن بسیاری از خریداران تلفن‌ بیسیم را به درگیر کرده است. از یک طرف، تنوع و گستردگی برندها و مدل‌های گوناگون و از جهتی دیگر، عدم شناخت درست از قابلیت‌های این تلفن‌ها، باعث شده تا انتخاب یک مدل مناسب، برای خریداران، به این سادگی‌ها هم نباشد.

تلفن بیسیم چی بخرم ؟

اولین قدم برای خرید یک تلفن بیسیم، انتخاب برند سازنده است. در این مورد، بعید است جای تردیدی وجود داشته باشد؛ زیرا همه ما، به خوبی با کیفیت تلفن‌ پاناسونیک آشنا هستیم.

بدون تردید، بهترین انتخاب برای انتخاب یک تلفن بیسیم، یکی از محصولات و مدل‌های ساخت Panasonic است. البته برندهای دیگری مانند گیگاست نیز در بازارهای ایران فعال هستند؛ اما هرگز نتوانسته‌اند به محبوبیت پاناسونیک برسند. (در ادامه تلفن‌های بیسیم پاناسونیک و گیگاست را با هم‌دیگر، مقایسه خواهیم کرد)

علاوه بر برند سازنده، قابلیت‌هایی که یک تلفن بیسیم می‌تواند داشته باشد نیز در انتخاب و خرید شما، تاثیر فراوانی خواهد داشت. بیایید با برخی از ویژگی‌های مهم تلفن‌های بی سیم، بیشتر آشنا شویم:

  1. منشی تلفنی
  2. روم مانیتورینگ
  3. تعداد گوشی بیسیم
  4. برد یا آنتن‌دهی
  5. لیست سیاه
  6. حالت شب یا Night Mode
  7. برخورداری از منوی فارسی
  8. شارژدهی مکالمه
  9. شماره‌گیری سریع (Speed Dial)
  10. شماره‌گیری مجدد (Redial)

در زمان خرید تلفن بیسیم باید به همه قابلیت‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عبارتی دیگر، باید مشخص کنید که کدام یک از این ویژگی‌ها، برایتان از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار هستند.

در کنار این موارد، قیمت هم یک فاکتور بسیار مهم برای خریداران تلفن‌های بیسیم محسوب می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که قابلیت‌های بیشتر یک تلفن بی سیم، به معنی بالا رفتن قیمت آن نیز خواهد بود. پس اگر به دنبال یک تلفن سطح بالا و با کیفیت هستید، باید مقداری بیشتر دست به جیب شوید.

نکته: پایین بودن قیمت تلفن (به‌ویژه تلفن بیسیم پاناسونیک) هرگز به معنی بی‌کیفیت بودن آن نیست.

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین تلفن بیسیم

ما در ادامه، به بررسی تلفن‌های بیسیم پاناسونیک (به عنوان بهترین برند موجود در بازارهای ایران) خواهیم پرداخت. اگر به قصد خرید یکی از مدل‌های Panasonic راهی فروشگاه‌های معتبر می‌شوید، باید حتما به فاکتورهای زیر، توجه داشته باشید.

برد یا آنتن دهی

دلیل اصلی محبوبیت تلفن‌های بیسیم، قابلیت حرکت و جابه‌جایی آن‌ها است. شما می‌توانید گوشی بیسیم را در یک فاصله مشخص از دستگاه پایه، حرکت داده و با آن، به مکالمه بپردازید. به این فاصله، برد یا آنتن دهی تلفن بیسیم گفته می‌شود.

آنتن دهی تلفن بیسیم

طبیعی است که هر چقدر برد یک تلفن بالاتر برود، محبوبیت آن هم در بین خریداران، افزایش پیدا می‌کند. بیشتر مدل‌های تلفن بی سیم پاناسونیک که در بازارهای ایران موجود هستند، دارای 50 متر برد داخلی (در فضاهای بسته) و 300 متر برد خارجی (در فضاهای باز) هستند.

در زمان خرید، در رابطه با آنتن‌دهی تلفن بیسیم، از فروشنده سوال کرده و یا با مطالعه دفترچه راهنمای آن، اطلاعات لازم را به دست آورید.

تکنولوژی DECT 6.0 از جدیدترین فناوری هایی است که در تلفن های بیسیم پاناسونیک به کار گرفته شده است. برد تلفن های دارای این تکنولوژی، نسبت به مدل های قبلی افزایش یافته است و می توانید هنگام مکالمه از پایه ی آن دور تر شوید. علاوه بر این، بیسیم های DECT 6.0 فرکانس مخصوص به خود را دارند که با سایر دستگاه های بیسیم تداخل فرکانس ندارند. به همین جهت، روی خط تلفن نویز نمی اندازد. در این تکنولوژی با کد گذاری مکالمه، از استراق سمع جلوگیری می شود و در آخر تمامی تلفن های بیسیم DECT 6.0 می توانند تا سقف 6 گوشی بی سیم ارتقا یابند. در ذیل لیستی از مدل هایی که این تکنولوژی در آن ها به کار گرفته شده را مشاهده می کنید.همچنین می توانید قیمت تلفن پاناسونیک 3821 و باقی محصولات این دسته را از بخش محصولات وبسایت ایده آل مشاهده کنید.

  • KX-TGF380
  • KX-TG6672
  • KX-TGF340
  • KX-TG3821
  • KX-TG6641
  • KX-TG4741
  • KX-TG7741

منشی تلفنی 

منشی تلفنی یکی از قابلیت‌های جذاب تلفن‌های بیسیم است که کمتر خریداری حاضر می‌شود از آن، دل بکند. فرض کنید تصمیم گرفته‌اید برای مدتی راهی سفر شده و در منزل حضور نداشته باشید؛ در این صورت، تکلیف تماس‌های شما در این چند روز، چه می‌شود؟

قابلیت منشی تلفنی

اگر تلفن بیسیم شما از منشی تلفنی برخوردار باشد، هیچ نگرانی در این زمینه نخواهید داشت. این قابلیت سبب می‌شود افرادی که با شما تماس می‌گیرند، بتوانند پیغام خود را در حافظه دستگاه تلفن، ضبط کنند. شما نیز در فرصت مناسب، می‌توانید به همه تماس‌ها گوش دهید. به این شکل، حتی یک تماس از دست رفته نخواهید داشت!

مدت زمانی که منشی تلفنی، می‌تواند پیغام تماس‌ گیرندگان را ضبط کند، در مدل‌های مختلف تلفن بیسیم پاناسونیک، متفاوت است. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم قبل از خرید، اطلاعات جامع و دقیقی را در ارتباط با این قابلیت، به دست بیاورید. (از طریق سوال از فروشنده یا مطالعه دفترچه راهنما)

روم مانیتورینگ 

روم مانیتورینگ قابلیتی است که معمولا، مدل‌های سطح بالا و گران‌قیمت پاناسونیک، از آن برخوردار هستند. این ویژگی، برای مادرانی که فرزند نوزاد در منزل دارند، فوق‌العاده عالی به شمار می‌رود.

تصور کنید که کودک دلبند شما در اتاق، خوابیده است و شما هم مشغول انجام کاری هستد. اگر تلفن بیسیم شما، روم مانیتورینگ داشته باشد، می‌تواند گوشی بی سیم را در اتاق نوزاد قرار دهید. به این ترتیب، به محض این‌که فرزند شما از خواب بیدار شده و شروع به گریه کند، از طریق دستگاه پایه، متوجه خواهید شد. عالی نیست؟

از جمله تلفن‌هایی که از قابلیت روم مانیتورینگ برخوردار هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • KX-TG9542
  • KX-TG9541
  • KX-TGF372
  • KX-TGF320
  • KX-TGF380

اگر شیفته این قابلیت شده‌اید، باید مقداری دست به جیب شده و مبلغ بیشتری را برای خرید تلفن بیسیم هزینه کنید. اما مطمئن باشید که از این کار، پشیمان نخواهید شد!

تعداد گوشی بیسیم 

برخی از مدل‍‌های تلفن بیسیم، دارای بیش از یک گوشی هستند. به عبارتی دیگر، این تلفن‌ها، یک دستگاه پایه و چند گوشی بیسیم دارند. هرچقدر که تعداد این گوشی‌ها (به آن‌ها Handset نیز گفته می‌شود) بیشتر باشد، طبیعتا قیمت تلفن بیسیم نیز بالاتر می‌رود.

تعداد گوشی بیسیم

در صورتی که به بیش از یک گوشی بی سیم نیاز دارید، ما مدل‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  1. KX-TG6672
  2. KX-TG3752
  3. KX-TG3712
  4. KX-TG9582
  5. KX-TGF342
  6. KX-TG9542
  7. KX-TG3722
  8. KX-TG4772
  9. KX-TGD322

برای آشنایی با تمام تلفن‌های پاناسونیک که بیش از یک گوشی بیسیم دارند، لطفا روی این لینک کلیک نمایید.

منوی فارسی

زبان انگلیسی برای همه افراد، قابل درک نیست. بنابراین تلفن‌هایی بیسیمی که منوی فارسی داشته باشند، برای برخی از خریداران، از جذابیت زیادی برخوردار هستند. شرکت پاناسونیک به‌راحتی فارسی‌ زبان‌ها نیز توجه کرده و در مدل‌های زیر، منوی فارسی را گنجانده است:

در صورتی که این قابلیت برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، حتما در زمان خرید، در رابطه با منوی فارسی، از فروشنده سوال کنید. همچنین می‌توانید با مطالعه دفترچه راهنمای مدل مورد نظر، خیال خود را از این بابت، بیش از پیش، راحت کنید. برای مشاهده ی قیمت تلفن پاناسونیک 6821 و دیگر محصولات می توانید از لینک داده شده نیز خرید آنلاین خود را انجام دهید.

شارژدهی مکالمه

شارژدهی گوشی بیسیم، یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم برای خریداران این تلفن‌ها است. برای درک بهتر این قابلیت، تصور کنید که گوشی را روی دستگاه پایه قرار داده و به صورت کامل، شارژ کرده‌اید. اکنون انتظار دارید چند ساعت بتوانید با آن مکالمه کنید؟ طبیعتا هرچقدر که این مدت زمان بیشتر باشد، کیفیت تلفن بیسیم نیز بالاتر می‌رود.

تمام مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، از شارژدهی مناسبی برخوردار هستند. اما مدت زمان آن‌ها، با همدیگر متفاوت است. به عنوان مثال، ممکن است یک مدل، 8 ساعت شارژدهی مکالمه داشته باشد و مدلی دیگر، بتواند تا 16 ساعت، جوابگو باشد.

توجه: می‌توانید انواع باتری تلفن بیسیم پاناسونیک (به صورت اورجینال و فیک) را با مناسب‌ترین قیمت، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری کنید.

لیست سیاه (Call Block)

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای خلاص شدن از دست شماره‌های مزاحم، فرستادن آن‌ها به لیست سیاه است. این قابلیت در بسیاری از مدل‌های تلفن بی سیم وجود دارد و با استفاده از آن، می‌توانید برای همیشه خیالتان را از تماس‌های مزاحم، راحت کنید.

لیست سیاه تلفن بیسیم پاناسونیک

توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این قابلیت و نحوه استفاده از آن، مقاله “کد مسدود كردن شماره تلفن ثابت و رفع بلاک شماره تلفن” را مطالعه نمایید.

قیمت تلفن بیسیم

در نهایت نیز به عنوان آخرین و شاید یکی از مهم‌ترین فاکتورها، باید به قیمت مدلی که انتخاب کرده‌اید، توجه کنید. خوشبختانه با هر مبلغی که در نظر داشته باشید، می‌توانید مدل مناسب خود را از میان محصولات پاناسونیک انتخاب کنید.

تنوع و گستردگی تلفن‌های بی سیم Panasonic به حدی است که شما به راحتی می‌توانید مدل دل‌خواه و متناسب با بود‌جه‌ای که کنار گذاشته‎‌اید را خریداری کنید. توجه داشته باشید که تلفن‌های ارزان‌تر پاناسونیک، ممکن است برخی قابلیت‌ها را نداشته باشند؛ اما این اصلا به معنی بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست.

برای آشنایی بیشتر با قیمت جدیدترین تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، توصیه می‌کنیم حتما مقاله “بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک سال ۲۰۲۱” را مطالعه نمایید.

خرید تلفن بیسیم پاناسونیک از نمایندگی

بعد از بررسی قابلیت‌ها و توجه به قیمت و در نهایت انتخاب مدل مورد نظر، اکنون زمان خرید آن است. در این مرحله، بهترین انتخاب، مراجعه به شرکت ایده آل گستر به عنوان مرکز مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران است.

شما عزیزان می‌توانید در ایده آل گستر به تمامی مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک دسترسی داشته باشید . علاوه بر این، کارشناسان فروش ما، از لحظه اول در کنار شما بوده و همه اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهند.

خریداران گرامی می‌توانند از طریق یکی از سه راه زیر، با ما در ایده آل گستر در ارتباط باشند:

  1. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر
  2. مراجعه به وب سایت رسمی ایده آل گستر
  3. ارتباط تلفنی از طریق شماره تماس ثابت ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞
توجه: تمامی محصولاتی که در فروشگاه ایده آل گستر به مشتریان عرضه می‌شوند، کاملا اورجینال بوده و از یک گارانتی معتبر و 12 ماهه نیز برخوردار هستند. (انواع مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند)

مقایسه تلفن گیگاست و پاناسونیک

همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز به شما قول دادیم، در ادامه، مقایسه‌ای میان دو برند مطرح در زمینه تلفن‌های بیسیم، یعنی گیگاست و پاناسونیک خواهیم داشت.

برند گیگاست تا چندی قبل، با نام تجاری زیمنس مشغول فعالیت بود. یکی از تخصص‌های اصلی این شرکت، ساخت انواع مدل‌های تلفن بیسیم است. کمپانی اصلی گیگاست در کشور آلمان قرار دارد؛ البته بسیاری از تلفن‌های بیسیم این برند، در کشورهای دیگر تولید می‌شوند.

از سویی دیگر، شرکت پاناسونیک را همه به خوبی می‌شناسند. مرکز اصلی Panasonic در کشور ژاپن قرار دارد؛ اما برخی از محصولات آن، در کشورهایی مانند چین، ویتنام و مالزی نیز تولید می‌شوند.

پاناسونیک یا گیگاست

به طور کلی نمی‌توان کیفیت تلفن‌های هیچ‌کدام از این دو برند را زیر سوال برد. اما می‌توان گفت که در مدل‌هایی با قابلیت‌های مشابه، تلفن‌های پاناسونیک از قیمت بهتری در قیاس با محصولات گیگاست قرار دارند.

ما در ایده آل گستر به شما، خرید تلفن‌های پاناسونیک را پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا از کیفیت آن‌ها مطمئن هستیم. نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش انواع تلفن‌های پاناسونیک، ما را به این اطمینان رسانده که از نظر کیفیت، کاربری، ماندگاری و قیمت، هیچ برندی به پای Panasonic نمی‌رسد. همچنین در زمینه ی تعمیر تلفن بیسیم و رومیزی می توانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما برخوردار شوید.

کلام پایانی

اکنون و با خواندن این مقاله، انتخاب یک مدل از تلفن‌های بیسیم، کمی راحت‌تر به نظر می‌رسد؛ این‌طور نیست؟ در پایان، باز هم توصیه می‌کنیم که قبل از هر اقدامی، ابتدا تمام نیازها و انتظارات خود را از یک تلفن بی سیم بررسی کرده و سپس بر اساس آن‌ها، تصمیم به انتخاب و خرید یک مدل خاص، بگیرید.

فراموش نکنید که مشاورین ما در ایده آل گستر، همواره آماده ارائه راهنمایی‌های لازم در زمینه انتخاب و خرید تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، به شما مشتریان و همراهان عزیز هستند.

4.2 | (13)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x