ارزانترین دوربین مداربسته

اهمیت شناخت ارزانترین دوربین مداربسته از اهمیت وجود دوربین های مداربسته در اماکن مختلف مشخص می شود؛ این روز ها هر جا که بروید احتمالا دوربین های مداربسته را مشاهده خواهید کرد. فروشگاه ها، خیابان ها، راهروهای منازل مسکونی، اداره ها و بسیاری مکان های دیگر برای اهداف مختلفی از این دستگاه استفاده می کنند. با توجه به اهمیت استفاده از دوربین مداربسته و افزایش امنیت، در این مقاله تصمیم گرفتیم ارزانترین دوربین های مداربسته را معرفی کنیم.

اهداف استفاده از دوربین های مداربسته

هدف اصلی از نصب دوربین های مداربسته معمولا حفظ امنیت است. دوربین مداربسته می تواند هم از وقوع جرم جلوگیری کرده و هم در پیگیری جرائم کمک کننده باشد. بسیاری از سارقان با دیدن دوربین های مداربسته ممکن است تصمیمشان عوض شود و دیگر به سراغ اقدام خلاف خود نروند یا حداقل کار آن ها با وجود دوربین ها سخت می شود. بعد از وقوع جرم نیز می توان فیلم های دوربین های مداربسته را بررسی کرد تا راحت تر بتوان افراد خلاف کار را شناسایی کرد.

همچنین بخوانید: بهترین دوربین های مداربسته

ممکن است برخی صاحبان کسب و کار بخواهند کارمندان خود و عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار دهند. در این گونه موارد نیز دوربین مداربسته می تواند وسیله ای کار آمد باشد.

علاوه بر این، از نظر قانونی نیز برای راه اندازی هر کسب و کاری اعم از کوچک و بزرگ، لازم است دوربین مداربسته نصب شود و بدون نصب دوربین نمی توان مجوز های لازم را دریافت کرد.ممکن است شما بخواهید مغازه ای کوچک راه اندازی کنید و تهیه دوربین ها پیشرفته و گران قیمت برایتان مقدور نباشد. بنابراین طبیعی است که در ابتدای راه اندازی یک شرکت یا مغازه به سراغ ارزانترین دوربین مداربسته بروید تا برای کسب و کار های کوچک بتوانید از آن استفاده کنید.

ارزانترین دوربین مداربسته

دوربین مداربسته آنالوگ مدل WV-CP630 از سری دوربین های مدار بسته پاناسونیک بوده و جزو ارزانترین دوربین های مداربسته این شرکت است.

ویژگی های دوربین مداربسته آنالوگ مدل WV-CP630

این دوربین دارای یک سنسور تصویر 1/3 “انتقال اینترنال CCD است.

کیفیت تصاویر

CP630 از تکنولوژی سوپر دینامیک 6 استفاده می کند.

سوپر دینامیک 6 دارای ترکیبی از تکنولوژی های (سوپر دینامیک یا Super Dynamic) و (ABS یا Adaptive Black Stretch) است که باعث می شوند دوربین بتواند در تاریکی نیز با کیفیت بالایی تصویربرداری کند.

کیفیت تصاویر این دوربین 700 تی وی لاین است.

این دوربین مجهز به لنز CS نیز می باشد که می تواند برای سازگاری با طیف گسترده ای از لنزها ( تمامی لنزهای CS-mount) استفاده شود.

یک تثبیت کننده خودکار تصویر باعث کاهش تاری در شرایط باد و یا ارتعاش می شود و 2D و 3D-DNR تطبیقی باعث کاهش نویز در شرایط مختلف می شود. این دوربین از کابل های کواکسی برای ارتباط داده استفاده می کند و ورودی ها و خروجی های هشدار دهنده به شما اجازه می دهد تا سیستم نظارت خود را برای ایجاد یک برنامه جامع ایجاد کنید. عنوان دوربین را می توان با استفاده از حداکثر 16 کاراکتر الفبایی نمایش داد و یک منوی چند زبانه ای دارد.

4.7 | (3)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x