دوربین مداربسته سیم کارت خور + قابلیت ها و ویژگی ها

دوبین مداربسته، سیستم امنیتی است که می توان از آن در محیط های مختلفی استفاده کرد. این سیستم انواع مختلفی دارد که هر کدام برای طیفی از نیاز ها و کاربرد ها مناسب است. در این مطلب قصد داریم در مورد دوربین مداربسته سیم کارت خور اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم:

انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور و نحوه نصب

دوربین های مداربسته با ضبط تصاویر محیط تحت پوشش به صورت 24 ساعته، می توانند امکان نظارت بر مکان مورد نظر را برای کاربران فراهم کنند. دوربین مداربسته می تواند هم در محیط های تجاری هم در خیابان ها و هم در منازل مسکونی مورد استفاده قرار گیرند. اما باید توجه داشت که برای هر کدام از این محیط ها باید دوربین مداربسته ای مناسب با همان محیط تهیه کرد. دوربین مداربسته سیم کارتی، زیر مجموعه از دوربین مداربسته کنترل از راه دور است.

مثلا برای استفاده از دوربین مداربسته در محیط باز عموما از دوربین مداربسته چرخشی استفاده می شود تا بتوان محیط بزرگی را تحت پوشش قرار داد. دوربین مداربسته مناسب برای منزل عموما از میان دوربین های مداربسته دام یا دوربین های 360 درجه سقفی انتخاب می شود.

علاوه بر امکان ضبط تصاویر، برخی از دوربین های مداربسته میکروفون دار در بازار موجود هستند، که امکان ضبط صدا را نیز فراهم می کنند.

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته پروسه ای تقریبا طولانی است و احتیاج به کابل کشی دارد. بسیاری از کاربرانی که قصد نصب دوربین مداربسته دارند، به دنبال حذف کابل کشی هستند.

 استفاده از دوربین مداربسته POE می تواند کابل کشی برقی را حذف کند. این دوربین ها قدرت مورد نیاز برای تغذیه را از طریق کابل شبکه دریافت می کنند.

دوربین مداربسته رم خور یکی دیگر از انواع دوربین مداربسته است که می تواند کابل کشی را حذف کند. علاوه بر این این نوع دوربین ها، تصاویر را در کارت حافظه جانبی نصب شده روی خود ذخیره می کنند که همین امر دستگاه ضبط تصاویر را نیز از تجهیزات مورد نیاز برای نصب سیستم امنیتی شما حذف می کند.

دوربین مداربسته لامپی ظاهری شبیه به لامپ های پر مصرف دارد و نیروی لازم برای کارکرد خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ دریافت می کند پس در این مدل نیز احتیاج به کابل کشی برقی وجود نخواهد داشت.

ویژگی های دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارت خور یکی از انواع دوربینی است که می تواند از طریق اینترنت 3G یا 4G تصاویر ضبط شده خود را ارسال کند. به همین دلیل احتیاجی به دستگاه ضبط تصاویر NVR یا DVR وجود ندارد. این نوع دوربین نیز می تواند بدون نیاز به کابل کشی و از طریق اتصال بی سیم تصاویر ضبط شده را ارسال کند. البته اکثر این دوربین ها علاوه بر اسلات سیم کارت، امکان اتصال از طریق کابل شبکه را نیز دارا هستند. علاوه بر اسلات مربوط به سیم کارت اینم دوربین ها اسلات رم نیز دارند و می توانند تصاویر را روی حافظه جانبی خود ذخیره کنند.

دوربین مداربسته دارای اسلات سیم کارت می تواند فیلمبرداری و عکس برداری از منطقه تحت پوشش را به صورت همزمان انجام دهد که این قابلیت مورد توجه بسیاری از کاربران است. اما این امکان معایبی نیز دارد. به طور مثال اگر دوربین به سرقت برود یا مورد آسیب قرار گیرد آرشیو تصاویر آن نیز از بین خواهند رفت.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارتی بعد از ضبط تصاویر می تواند از طریق اتصال به اینترنت تصاویر را به سیستم های تحت سیستم عامل ویندوز، مک، IOS و اندروید انتقال دهد. همین امر موجب می شود شما در هر نقطه ای از دنیا که باشید تنها با دسترسی به اینترنت و از طریق یک دیوایس مانند لپتاپ یا گوشی همراه بتوانید تصاویر ضبط شده و زنده را چک کنید.

در کنار حذف هزینه های مربوط به کابل و کابل کشی و همچنین دستگاه های ضبط تصاویر، توجه داشته باشید که این دوربین ها با اینترنت سیم کارت کار می کنند و ارسال تصاویر از طریق آن ها شامل هزینه های مخابراتی است.

باید به خاطر داشت که امکان ارسال تصاویر از طریق سیم کارت تنها زمانی می تواند انجام گیرد که آنتن دهی اینترنت در مکان مورد نظر، مطلوب باشد. البته امروزه کمتر مکانی را می توان یافت که آنتن دهی موبایل و شبکه های اینترنت پرسرعت 3G و 4G به آنجا راه پیدا نکرده باشد.

تامین قدرت این نوع دوربین های مداربسته عموما از طریق آداپتور یا منبع تغذیه مرکزی صورت می گیرد اما برخی از این دوربین ها دارای باتری داخلی هستند و بدون نیاز به کابل کشی برقی می توانند کار خود را انجام دهند. برخی از مدل های دوربین مداربسته سیم کارت خور که برای محیط های رو باز مناسب هستند، با استفاده از صفحه های خورشیدی (سولار)، برق مورد نیاز خود را تامین می کنند.

برای خرید انواع دوربین مداربسته پاناسونیک می توانید با شماره ی 02181010 نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید یا از طریق لینک داده شده اقدام به خرید آنلاین نمایید.

قابلیت کنترل از راه دور برای دوربین های سیم کارت خور وجود دارد که به کاربران امکان می دهد تا با توجه به نیازشان دوربین را کنترل کنند. در برخی از دوربین های مداربسته سیم کارتی بلندگوی و میکروفن داخلی وجود دارد که امکان ایجاد ارتباط صوتی دو طرفه را فراهم می کند.

قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین های مداربسته دارای اسلات سیم کارت رنج قیمت متنوعی دارند که تفاوت قیمت آن ها به دلیل امکانات مختلف آن ها است. شما باید ابتدا با توجه به نوع کاربری خود امکانات مورد نیازتان را تعیین کنید و سپس اقدام به انتخاب مدل متناسب با آن کنید.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

بهترین مدل های دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته تحت شبکه پاناسونیک مدل BL-VT164WP

دوربین مداربسته سیم کارت خور

این دوربین با استفاده از سیم کارت 3G/4G می تواند تصاویر را به صورت بی سیم ارسال کند. این دوربین دارای قابلیت چرخش 350 درجه، زوم دیجیتال 4 برابر، دید در شب تا 8 متر و صدای دو طرفه است.

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور پاناسونیک مدل BL-VT164W

دوربین مداربسته تحت شبکه پاناسونیک مدل WV-SW458

دوربین مداربسته سی کارت خور مدل wv-sw458 پاناسونیک

این دوربین با استفاده از سیم کارت 4G می تواند تصاویر را به صورت بی سیم ارسال کند. این دوربین دارای قابلیت چرخش 360 درجه، زوم دیجیتال 16 برابر، دید در شب تا 15 متر و صدای دو طرفه است.

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور پاناسونیک مدل wv-sw458

دوربین مداربسته تحت شبکه پاناسونیک مدل WV-SW598

دوربین مداربسته سیم کارت خور مدل wv-sw598

این دوربین با استفاده از سیم کارت 4G می تواند تصاویر را به صورت بی سیم ارسال کند. این دوربین دارای قابلیت چرخش 360 درجه، زوم اپتیکال 30 برابر، دید در شب تا 30 متر و صدای دو طرفه است.

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور پاناسونیک مدل wv-sw598

قابلیت های دوربین سیم کارت خور

باید توجه داشت که دوربین های مداربسته سیم کارت خور مانند هر نوع دوربین مداربسته دیگری شامل مدل های مختلفی است که قابلیت های متفاوتی نیز دارند. در زیر قابلیت های مختلفی که در این نوع دوربین ها وجود دارد نام برده شده است:

  • امکان استفاده از سیم کارت دائم و یا اعتباری
  • فیلم برداری، عکس برداری، ضبط صدا و تماس صوتی دو طرفه
  • امکان مدیریت و کنترل از راه دور
  • مجهز به دوربین دید در شب
  • امکان برنامه ریزی برای عملکرد خودکار
  • دارای درگاه حافظه جانبی
  • نصب، راه اندازی و برنامه ریزی بدون نیاز به تخصص
  • ابعاد کوچک و جمع جور
  • وجود براکت های مختلف برای نصب در شرایط مختلف
  • مجهز به باطری داخلی
  • سنسور حساس به حرکت (Motion Detection)

4.4 | (9)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x