تلفن سانترال دسته دوم را از کجا بخریم؟

تلفن سانترال یکی از خریدهای انبوه سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های تجاری بزرگ و کوچک محسوب می‌شود. به همین دلیل خرید این دستگاه‌ها، ممکن است هزینه‌ زیادی را به مدیران کسب و کار تحمیل کند. این‌جاست که تلفن سانترال دسته دوم می‌تواند یک راه‌حل مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌ها باشد.

اما خرید تجهیزات دسته دوم، همیشه با تردیدهایی همراه است! اعتماد به کیفیت این دستگاه‌ها کمی دشوار است و از طرفی دیگر، به هر محصول دسته دومی هم نمی‌تواند اطمینان کرد. این موضوع در رابطه با تلفن‌های سانترال پاناسونیک هم کاملا صادق است و باید آن‌ها را از مراکز مورد اعتماد خریداری کنید.

در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر قصد داریم شما را در خرید تلفن سانترال دسته دوم راهنمایی کنیم. خبر خوب این‌که می‌توانید انواع مدل‌های تلفن‌های سانترال پاناسونیک را همراه با تضمین کیفیت، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه با ما همراه باشید.

ایده آل گستر ؛ مرکز عرضه تلفن سانترال دسته دوم پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر نزدیک به دو دهه است که به عنوان نمایندگی معتبر و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران مشغول فعالیت است. عرضه انواع تلفن‌ها و دستگاه‌های سانترال، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت ما در ایده آل گستر محسوب می‌شود.

تا چندی قبل، در ایده آل گستر فقط تلفن‌های سانترال آکبند و نو به مشتریان عرضه می‌شدند. اما بنا به درخواست‌های مکرر شما عزیزان و همچنین توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشور، ما تصمیم گرفتیم تلفن سانترال دسته دوم را هم به  محصولات خود اضافه کنیم.

شما عزیزان هم‌اکنون می‌توانید انواع مدل‌های دسته دوم تلفن‌های سانترال پاناسونیک را همراه با تضمین کیفیت و قیمت کاملا مناسب، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری کنید. اختلاف قیمت قابل توجه مدل‌های دسته دوم با نمونه‌های آکبند، کاملا مشهود است و همین موضوع، به صرفه بودن این دستگاه‌ها را توجیه می‌کند.

برای انتخاب و خرید مدل‌های دسته دوم تلفن سانترال، بعد از ورود به وب سایت ایده آل گستر و مطابق تصویر زیر، از منوی اصلی گزینه محصولات استوک را انتخاب کنید:

ورود به محصولات استوک در ایده آل گستر

در این قسمت، علاوه بر تلفن‌ سانترال دسته دوم به انواع دستگاه‌ها و کارت‌های سانترال استوک هم دسترسی خواهید داشت. بعد از انتخاب مدل مورد نظر خود، می‌توانید اطلاعات تخصصی و لازم را از مشاورین و کارشناسان فروش ما در ایده آل گستر دریافت کنید.

خبر خوب این‌که ایده آل گستر هیچ محدودیتی برای ارسال محصولات خود به تمام نقاط ایران ندارد. به عبارتی دیگر، از هر کجای کشورمان می‌توانید خرید خود را در فروشگاه ایده آل گستر ثبت کرده و محصول سفارش داده شده را در کمترین زمان ممکن، درب منزل دریافت نمایید.

چرا خرید مدل‌های دسته دوم تلفن سانترال؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خرید تلفن‌های سانترال دسته دوم چه توجیهی دارد؟ خب برای پاسخ به این سوال باید قبل ار هر چیز به این موضوع اشاره کنیم که تلفن سانترال یک خرید انبوه محسوب می‌شود و کسب و کارهای مختلف، باید تعداد زیادی از این دستگاه‌ها را خریداری نمایند.

چرا خرید مدل‌های دسته دوم سانترال

اگر شما فقط به یک عدد تلفن سانترال نیاز داشتید، ممکن بود خرید یک مدل آکبند انتخاب بهتری بود. اما زمانی که پای خرید تعداد زیادی از این تلفن‌ها وسط باشد، خرید مدل‌های دسته دوم می‌تواند باعث صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌ها شود.

بنابراین مهم‌ترین مزیت خرید تلفن سانترال دسته دوم صرفه اقتصادی است. البته بسیار مهم است که این محصولات را از کجا خریداری نمایید. از آن‌جا که ایده آل گستر کلیه فعالیت‌های خود را تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران انجام می‌دهد، خیال شما از کیفیت محصول و خدماتی که دریافت خواهید کرد، کاملا راحت است.

کارشناسان و تکنسین‌های فنی ما در ایده آل گستر کلیه مدل‌های دسته دوم که به مشتریان عرضه می‌شوند را به صورت کامل بررسی کرده‌اند. به عبارتی دیگر، زمانی که یک تلفن سانترال دسته دوم به مشتری عرضه می‌شود، یعنی این‌که از تمام فیلتر‌ها رد شده و کیفیت آن، کاملا مورد اعتماد است.

انواع مدل‌های تلفن سانترال پاناسونیک

در این قسمت و برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، به صورت خلاصه‌وار، انواع تلفن‌های سانترال پاناسونیک را بررسی خواهیم کرد. به طور کلی، این دستگاه‌ها، به مدل‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  1. تلفن سانترال هیبرید پاناسونیک
  2. تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک
  3. تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک
البته بسیاری از دستگاه‌های سانترال پاناسونیک، امکان استفاده از تلفن‌های آنالوگ (مدل‌های معمولی که در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند) را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت که تلفن‌های آنالوگ هم به نوعی می‌توانند تلفن سانترال محسوب شوند.

تلفن‌های هیبرید و دیجیتال پاناسونیک در مراکز سانترال آنالوگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو مدل شباهت زیادی به هم دارند و تنها تفاوت آن‌ها، در نحوه اتصال به دستگاه سانترال است:

تلفن‌های هیبرید از طریق دو رشته سیم (اولی برای بوق و دومی برای دیتا) به یکی از خروجی‌های هیبرید دستگاه سانترال وصل می‌شود. این در حالیست که تلفن‌های دیجیتال به وسیله یک رشته سیم (برای انتقال همزمان بوق و دیتا) به یکی از خروجی‌های دیجیتال باکس سانترال متصل می‌شود.

تلفن سانترال kx-dt543

تلفن‌های تحت شبکه نسل جدیدی از مدل‌های سانترال پاناسونیک هستند که در مراکز نرم افزاری و سانترال‌های IP پاناسونیک (از جمله سری TDE و NS) قابل استفاده هستند. این تلفن‌ها صدا را از طریق اینترنت و بر اساس تکنولوژی VoIP منتقل می‌کنند.

مهم‌ترین نکته برای انتخاب تلفن سانترال، توجه به نوع مرکز تلفن و مدل دستگاه سانترالی است که در مجموعه کاری خود راه‌اندازی کرده‌اید. در این رابطه هم می‌توانید با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

کلام آخر

این روزها خرید محصولات استوک یک راه حل مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها محسوب می‌شود. البته نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید، توجه به کیفیت و قیمت مناسب محصول خریداری شده است. برای اطمینان از این موضوع، حتما باید خرید خود را از مراکز معتبر و مجاز انجام دهید.

در این مقاله به بررسی خرید تلفن سانترال دسته دوم از فروشگاه ایده آل گستر پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

3.3 | (3)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x