جدیدترین تلفن بیسیم پاناسونیک [معرفی ۶ مدل برتر]

زمانی که پای تلفن بیسیم در میان باشد، هیچ برندی توانایی رقابت با پاناسونیک را ندارد. این شرکت در ساخت انواع محصولات خود از جمله تلفن‌های خانگی، نهایت کیفیت و دوام را به کار می‌برد. قیمت مناسب و امکانات عالی را هم که به این موارد اضافه کنیم، به خوبی متوجه می‌شویم که چرا تلفن بیسیم پاناسونیک تا این حد در میان مشتریان، محبوب شده است.

پاناسونیک همواره در حال بهبود کیفیت و افزایش قابلیت‌های تلفن‌های بیسیم خود است. به همین دلیل، در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر قصد داریم شما را با جدیدترین تلفن بیسیم پاناسونیک آشنا کنیم. البته توجه داشته باشید که تمامی مدل‌های تلفن بیسیم Panasonic از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند انتخابی ایده آل برای کاربران تلفن‌های خانگی باشند.

چرا تلفن بیسیم پاناسونیک؟

قبل از هر چیز، اجازه دهید به این پرسش پاسخ دهیم که چرا باید از میان برندهای مختلف، باید به پاناسونیک توجه بیشتری داشته باشیم؟ کافیست به این نکته توجه داشته باشید که تلفن بیسیم پاناسونیک سال‌های سال است که در بازارهای جهانی و داخلی حضور دارد و به خوبی، امتحان خود را از نظر کیفیت پس داده است.

علاوه بر این، کاربرانی که با تلفن‌های بیسیم Panasonic کار کرده‌اند، کاملا با دوام و ماندگاری این محصولات آشنا هستند. با خرید یک تلفن بیسیم پاناسونیک، می‌توانید خیال خود را از داشتن یک تلفن با دوام راحت کنید و بعید است تا مدت‌ها، نیاز به خرید یک مدل جدید داشته باشید. به عبارتی دیگر، این تلفن‌ها، به ندرت دچار خرابی‌های ناگهانی می‌شوند و در صورت استفاده صحیح، می‌توانند تا چندین سال، بدون افت کیفیت کار کنند.

قیمت مناسب نیز یکی دیگر از دلایلی است که مشتریان را به خرید تلفن‌های بیسیم پاناسونیک ترغیب می‌کند. برای اثبات این ادعا، تنها کافیست قیمت این محصولات را با تلفن‌های بیسیم سایر برندهای مطرح، مقایسه نمایید. از سویی دیگر، گستردگی این تلفن‌ها به حدی است که مشتریان با هر مبلغی که مد نظر دارند، می‌توانند یک مدل مناسب را خریداری کنند.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی تلفن بیسیم پاناسونیک در ایران

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در ایران، سال‌ها است که در زمینه عرضه انواع تلفن‌های بیسیم به مشتریان، مشغول فعالیت است. ما در ایده آل گستر، بهترین و جدیدترین تلفن‌های بیسیم را با مناسب‌ترین قیمت و همراه با یک گارانتی شرکتی و 12 ماهه، در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

با توجه به گستردگی و تنوع مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، ممکن است در انتخاب محصول دل‌خواه خود، دچار سردرگمی شوید. در این شرایط، می‌توانید قبل از هر اقدامی، با مشاورین و کارشناسان فروش ایده آل گستر، مشورت کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

در فروشگاه آنلاین ایده آل گستر، می‌توانید آخرین قیمت، مشخصات، نقد و بررسی تخصصی و تصاویر همه مدل‌های تلفن بیسیم Panasonic را مشاهده نمایید. علاوه بر این، امکان مقایسه این تلفن‌ها با همدیگر نیز برای شما فراهم شده است.

در صورتی که هم‌چنان به خرید حضوری علاقه دارید، می‌توایند با مراجعه به یکی از دو شعبه ایده آل گستر، ضمن گفتگو با کارشناسان فروش ما، تلفن بیسیم مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید انواع تلفن دو خط بیسیم پاناسونیک 

جدیدترین تلفن‌های بیسیم پاناسونیک

اکنون نوبت به معرفی جدیدترین تلفن بیسیم پاناسونیک می‌رسد. در ادامه این مقاله، می‌توانید با 10 مدل جدید تلفن بی سیم شرکت Panasonic و مشخصات فنی آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGD532

این محصول زیبا و خوش‌ساخت را می‌توان یک تلفن بیسیم پاناسونیک همه فن حریف و حرفه‌ای دانست. KX-TGD532 تقریبا تمامی انتظارات شما را از یک تلفن خانگی برآورده خواهد کرد. این دستگاه، به عنوان یک تلفن پاناسونیک دو گوشی، از دو عدد گوشی بی سیم تشکیل شده و از یک منشی تلفنی 17 دقیقه‌ای نیز برخوردار است.

تلفن پاناسونیک KX-TGD532

در جدول زیر، می‌توانید با مشخصات کلی تلفن پاناسونیک D532 بیشتر آشنا شوید.

نام محصول تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGD532
منشی تلفنی قابلیت ضبط 17 دقیقه پیغام در هر تماس
شارژدهی مکالمه 10 ساعت
قابلیت ECO
کالر آیدی گویا
نمایشگر 1.6 اینچی به همراه نور پس زمینه
وزن گوشی بیسیم 130 گرم
دفترچه تلفن قابلیت ذخیره 100 شماره تلفن

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تلفن بیسیم KX-TGD532 برای افرادی که به دنبال خرید یک محصول حرفه‌ای و باکیفیت هستند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید این تلفن فوق‌العاده را از ایده آل گستر و همراه با یک گارانتی 12 ماهه خریداری نمایید.

تلفن بیسیم kx-tgd532 خرید تلفن KX-TGD532 با بهترین قیمت و گارانتی معتبر خرید آنلاین

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGD310

تلفن بیسیم KX-TGD310 یکی از محصولات میان‌رده پاناسونیک محسوب می‌شود. این دستگاه در مقایسه با قیمت مناسبی که دارد، امکانات خوب و قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 16 ساعت شارژدهی مکالمه، پشتیبانی از روم مانیتورینگ و قابلیت استفاده در نبود برق از مهم‌ترین امکانات تلفن پاناسونیک D310 محسوب می‌شوند.

تلفن پاناسونیک KX-TGD310

در جدول زیر، می‌توانید با مهم‌ترین مشخصات و امکانات تلفن KX-TGD310 بیشتر آشنا شوید.

نام محصول تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGD310
منشی تلفنی
شارژدهی مکالمه 16 ساعت
قابلیت ECO
روم مانیتورینگ
نمایشگر 1.8 اینچی به همراه نور پس زمینه
وزن گوشی بیسیم 120 گرم
دفترچه تلفن قابلیت ذخیره 120 شماره تلفن

تلفن KX-TGD310 از تکنولوژی DECT 6.0 پشتیبانی می‌کند و همین موضوع، سبب می‌شود تا علاوه بر امنیت مکالمات، کیفیت صدای آن‌ها نیز بالاتر برود. هم‌اکنون می‌توانید این تلفن خوش ساخت را از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

تلفن بیسیم KX-TGD310 خرید تلفن KX-TGD310 با بهترین قیمت و گارانتی معتبر خرید آنلاین

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC350B

اگر به دنبال یک تلفن بیسیم باکیفیت و در عین حال بادوام هستید، ما به شما KX-TGC350B را پیشنهاد می‌کنیم. این تلفن شاید از قابلیت‌های حرفه‌ای برخوردار نباشد؛ اما قیمت مناسب و طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. کیفیت صدای مناسب و البته پشتیبانی از تکنولوژی ECO از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل C350B محسوب می‌شوند.

تلفن پاناسونیک KX-TGC350B

در جدول زیر، می‌توانید با مهم‌ترین قابلیت‌های تلفن بیسیم KX-TGC350B بیشتر آشنا شوید.

نام محصول تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC350B
منشی تلفنی
شارژدهی مکالمه 9 ساعت
قابلیت ECO
نور صفحه کلید
نمایشگر 1.6 اینچی به همراه نور پس زمینه
وزن گوشی بیسیم 120 گرم
دفترچه تلفن قابلیت ذخیره 50 شماره تلفن

تلفن KX-TGC350B تا 50 متر در فضاهای بسته و 300 متر در محیط‌های باز، آنتن دهی یا برد دارد. هم‌اکنون می‌توانید این تلفن خوش ساخت را از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

تلفن بیسیم KX-TGC350B خرید تلفن KX-TGC350B با بهترین قیمت و گارانتی معتبر خرید آنلاین

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF310 

KX-TGF310 از یک عدد تلفن رومیزی و یک عدد گوشی بیسیم تشکیل شده است. این مدل تلفن از جمله مدل های تلفن بیسیم پاناسونیک اصل ژاپن است. اگر برای منزل یا محل کار خود، به دنبال یک تلفن باکیفیت و حرفه‌ای هستید، F310 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. دفترچه مخاطبین، پشتیبانی از روم مانیتورینگ و بلندگوی دیجیتال باکیفیت، از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلفن درجه یک، محسوب می‌شوند.

تلفن پاناسونیک KX-TGF310

در ادامه، به بررسی مهم‌ترین قابلیت‌های تلفن بیسیم KX-TGF310 پرداخته‌ایم.

نام محصول تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF310
منشی تلفنی
شارژدهی مکالمه 17 ساعت
قابلیت ECO
روم مانیتورینگ
نمایشگر 1.8 اینچی به همراه نور پس زمینه
وزن گوشی بیسیم 140 گرم
دفترچه تلفن قابلیت ذخیره 100 شماره تلفن

شما مشتریان عزیز می‌توانید تلفن پاناسونیک KX-TGF310 را همراه با یک گارانتی معتبر و 12 ماهه، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

تلفن بیسیم KX-TGF310 خرید تلفن KX-TGF310 با بهترین قیمت و گارانتی معتبر خرید آنلاین

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC220

تلفن بیسیم KX-TGC220 یکی دیگر از محصولاتی است که در این مقاله، به معرفی آن خواهیم پرداخت. این محصول زیبا و باکیفیت، از یک منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای برخوردار است که باعث می‌شود هیچ تماسی را از دست ندهید. 16 ساعت شارژدهی مکالمه و پشتیبانی از تکنولوژی ECO هم از سایر امکانات تلفن پاناسونیک C220 به شمار می‌روند.

تلفن پاناسونیک KX-TGC220

در جدول زیر، می‌توانید با مهم‌ترین امکانات و قابلیت‌های تلفن KX-TGC220 آشنا شوید.

نام محصول تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC220
منشی تلفنی قابلیت ضبط 18 دقیقه پیغام در هر تماس
شارژدهی مکالمه 16 ساعت
قابلیت ECO
قابلیت شماره‌گیری سریع
نمایشگر 1.6 اینچی به همراه نور پس زمینه
وزن گوشی بیسیم 120 گرم
دفترچه تلفن قابلیت ذخیره 50 شماره تلفن

شما مشتریان عزیز می‌توانید تلفن پاناسونیک KX-TGC220 را همراه با یک گارانتی معتبر و 12 ماهه، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

تلفن بیسیم KX-TGC220 خرید تلفن KX-TGC220 با بهترین قیمت و گارانتی معتبر خرید آنلاین

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF372

تلفن بیسیم KX-TGF372 را می‌توان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات شرکت پاناسونیک، به شمار آورد. این تلفن زیبا و حرفه‌ای، از دو عدد گوشی بیسیم پشتیبانی می‌کند که در صورت نیاز، می‌توانید آن‌ها را تا 6 عدد نیز افزایش دهید. تکنولوژی Link-to-cell و منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای، تنها بخشی از امکانات تلفن F372 محسوب می‌شوند.

تلفن پاناسونیک KX-TGF372

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلفن بیسیم KX-TGF372 بپردازیم.

نام محصول تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF372
منشی تلفنی قابلیت ضبط 18 دقیقه پیغام در هر تماس
شارژدهی مکالمه 13 ساعت
قابلیت استفاده در نبود برق
مسدود کردن تماس‌های ورودی
نمایشگر 1.8 اینچی به همراه نور پس زمینه
نمایشگر دستگاه پایه 3.5 اینچی همراه با نور پس زمینه
دفترچه تلفن قابلیت ذخیره 3 هزار شماره تلفن

شما مشتریان عزیز می‌توانید تلفن پاناسونیک KX-TGF372 را همراه با یک گارانتی معتبر و 12 ماهه، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

تلفن بیسیم KX-TGF372 خرید تلفن KX-TGF372 با بهترین قیمت و گارانتی معتبر خرید آنلاین

نمایندگی تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک

همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد، تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار بوده و به ندرت، دچار خرابی‌های ناگهانی می‌شوند. با این حال، مواردی هم‌چون افزایش عمر مصرفی، استفاده ناصحیح و … می‌توانند باعث بروز اختلال در عملکرد این دستگاه‌ها شوند. در این شرایط بهترین راه، مراجعه به یک نمایندگی تعمیرات پاناسونیک معتبر و مجاز است.

تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک در شرکت ایده آل گستر می‌تواند همان مرکزی باشد که به دنبال آن هستید. کلیه تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در این مرکز، توسط مهندسین فنی و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال، تعمیر شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند.

آن‌چه که ما را در ایده آل گستر از سایر مراکز مجزا می‌کند، توجه به کیفیت خدمت رسانی به مشتریان است. بر همین اساس، ابتدا تلفن‌های بیسیم در واحد تعمیرات ایده آل گستر به دقت بررسی و عیب‌یابی می‌شوند. پس از آن، هزینه تعمیر (در صورتی که از 150 هزار تومان بیشتر شود) به اطلاع مشتری رسیده و در صورت تایید، تعمیر دستگاه آغاز می‌شود.

کلام پایانی

هر کدام از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، از کیفیت و قابلیت‌های مخصوص خود برخوردار هستند. همین موضوع سبب می‌شود تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده و با توجه به انتظارات خود، اقدام به خرید یک مدل از این محصولات نمایند. آن‌چه که اهمیت دارد، این است که در نهایت، بسیار بعید است از خرید یک تلفن بی سیم Panasonic پشیمان شوید.

در این مقاله ضمن معرفی جدیدترین تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها را نیز بررسی کردیم. در صورتی که در ارتباط با هر کدام از مدل‌های تلفن‌های بی سیم Panasonic سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ایده آل گستر در ارتباط باشید.

3.7 | (3)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x