دانلود دفترچه راهنمای همه تلفن های اسنوم

نام اسنوم اخیرا در بازار تلفن‌های تحت شبکه ایران، بیش از پیش به گوش می‌رسد. تلفن‌های این شرکت با کیفیت مناسب و البته قیمت عالی، به سبد خریداران راه پیدا کرده‌اند و با استقبال قابل توجه‌ای مواجه شده‌اند.

مانند هر تلفن دیگری، برای کسب اطلاعات لازم درباره تنظیمات و قابلیت‌های تلفن‌های تحت شبکه اسنوم، باید دفترچه راهنمای آن‌ها را مطالعه کنیم. حال اگر دفترچه کاغذی را به هر دلیلی از دست داده باشیم، تکلیف چه می‌شود؟

ما در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر و برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، دفترچه راهنمای تلفن های اسنوم را به تفکیک مدل، درج کرده‌ایم، لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

دفترچه راهنمای تلفن D710 اسنوم

تلفن تحت شبکه D710 از جمله مدل‌های مقرون به صرفه این شرکت است که با پشتیبانی از 4 حساب SIP، می‌تواند حجم قابل توجهی از تماس‌های ورودی را به راحتی مدیریت کند. 5 کلید قابل برنامه‌ریزی هم روی صفحه کلید این تلفن، تعبیه شده‌اند.

نام محصول تصویر کوچک لینک خرید دانلود دفترچه راهنما
Snom D710 تلفن تحت شبکه اسنوم D710 خرید تلفن D710 با گارانتی معتبر ایده آل گستر  دانلود دفترچه راهنمای انگلیسی

کیفیت صدای HD، کنفرانس صوتی 3 طرفه، چراغ LED هشدار برای تماس، نمایش‌گر 4 سطری، قابلیت اتصال هدست و … از دیگر مشخصات و ویژگی‌های تلفن آی پی D710 اسنوم به شمار می‌روند. انواع هدست یالینک و هدست پاناسونیک را می توان به این تلفن ها متصل کرد.

دفترچه راهنمای تلفن D713 اسنوم

مدل D713 یکی از محصولات میان رده شرکت اسنوم است که به عنوان یک تلفن تحت شبکه حرفه‌ای و خوش‌ساخت، می‌تواند بسیاری از نیازهای ارتباطی مجموعه کاری شما را با پشتیبانی از 6 حساب SIP برآورده سازد.

نام محصول تصویر کوچک لینک خرید دانلود دفترچه راهنما
Snom D713 تلفن تحت شبکه D713 اسنوم خرید تلفن D713 با گارانتی معتبر ایده آل گستر  دانلود دفترچه راهنمای انگلیسی

2 عدد پورت اترنت گیگابیت با پشتیبانی از PoE در کنار صفحه نمایش 2.8 اینچ رنگی، 4 عدد کلید قابل برنامه‌ریزی LED، قابلیت اتصال به دیوار و … از جلمه ویژگی‌های تلفن تحت شبکه D713 اسنوم، به شمار می‌روند.

دفترچه راهنمای تلفن D717 اسنوم

در میان تلفن‌های تحت شبکه میان رده ایران، کمتر محصولی توان رقابت با مدل D717 اسنوم را دارد. این محصول با پشتیبانی از 6 حساب SIP و همچنین انواع پروتکل‌های امنیت شبکه، بهترین انتخاب برای مدیریت ارتباطات تلفنی ویپ شما خواهد بود.

نام محصول تصویر کوچک لینک خرید دانلود دفترچه راهنما
Snom D717 تلفن تحت شبکه D717 خرید تلفن D717 با گارانتی معتبر ایده آل گستر  دانلود دفترچه راهنمای انگلیسی

این تلفن از کنفرانس صوتی 3 طرفه پشتیبانی می‌کند و با برخورداری از فناوری PoE، برای روشن شدن، به اتصال مستقیم به برق نیاز ندارد. 3 عدد کلید خط با چراغ LED چند رنگ هم از دیگر قابلیت‌های مدل D717 اسنوم محسوب می‌شود.

دفترچه راهنمای تلفن D735 اسنوم

تلفن تحت شبکه D735 اسنوم در میان تلفن‌های حرفه‌ای بازار ایران قرار می‌گیرد. این گوشی با پشتیبانی از 12 حساب SIP، برای استفاده کارمندان شلوغ با حجم بالای تماس، مدیران، منشی‌ها و … طراحی و تولید شده است.

نام محصول تصویر کوچک لینک خرید دانلود دفترچه راهنما
Snom D735 تلفن تحت شبکه اسنوم D735 خرید تلفن D735 با گارانتی معتبر ایده آل گستر  دانلود دفترچه راهنمای انگلیسی

این تلفن از کیفیت صدای HD برخوردار است و با کیفیت صدای HD، بالاترین سطح کیفیت صدا را در مکالمه‌های تلفنی، در اختیار شما قرار می‌دهد. پشتیبانی از PoE هم یکی دیگر از مزایای مدل D735 اسنوم، به شمار می‌رود.

دفترچه راهنمای تلفن D715 اسنوم

اگر قصد دارید با صرف یک هزینه مناسب، تلفن تحت شبکه حرفه‌ای خریداری کنید، انتخابی بهتر از D715 اسنوم را پیدا نخواهید کرد. این تلفن با پشتیبانی از 4 حساب SIP، می‌تواند حجم مناسبی از تماس‌های ورودی را مدیریت کند.

نام محصول تصویر کوچک لینک خرید دانلود دفترچه راهنما
Snom D715 تلفن تحت شبکه D715 خرید تلفن D715 با گارانتی معتبر ایده آل گستر  دانلود دفترچه راهنمای انگلیسی

این تلفن از یک صفحه نمایش با ابعاد 3.2 اینچ سیاه و سفید برخوردار است که کلیه اطلاعات را به صورت شفاف و واضح، به شما نمایش می‌دهد. پورت USB برای اتصال هدست و ماژول D7 هم در ساخت D715 اسنوم، تعبیه شده است.

دفترچه راهنمای تلفن D120 اسنوم

مدل D120 اسنوم از ارزان‌ترین گوشی‌های تحت شبکه بازار ایران است. البته این قیمت پایین، هرگز به معنی کیفیت کم نیست و این تلفن با پشتیبانی از 2 حساب SIP، بهترین انتخاب برای شرکت‌های کوچک و متوسط است.

نام محصول تصویر کوچک لینک خرید دانلود دفترچه راهنما
Snom D120 تلفن تحت شبکه D120 خرید تلفن D120 با گارانتی معتبر ایده آل گستر  دانلود دفترچه راهنمای انگلیسی

این تلفن تحت شبکه با سمعک سازگار است و همچنین، قابلیت ذخیره 250 شماره را در دایرکتوری دارد. 2 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از PoE هم از دیگر قابلیت‌های مدل D120 اسنوم به شمار می‌روند.

دفترچه راهنمای تلفن D785 اسنوم

ما در حال صحبت کردن پیرامون یکی از بهترین تلفن‌های تحت شبکه در بازارهای ایران هستیم. مدل D785 با پشتیبانی از 12 حساب SIP و یک نمایش‌گر رنگی 4.3 اینچی، جای هیچ شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد.

نام محصول تصویر کوچک لینک خرید دانلود دفترچه راهنما
Snom D785 تلفن تحت شبکه D785 خرید تلفن D785 با گارانتی معتبر ایده آل گستر  دانلود دفترچه راهنمای انگلیسی

این تلفن تحت شبکه علاوه بر 24 عدد کلید قابل برنامه‌ریزی، از بلوتوث داخلی هم برخوردار است. کنفرانس صوتی 3 طرفه و پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف بیسیم، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد D785 به شمار می‌روند.

دفترچه راهنمای تلفن D865 اسنوم

یکی دیگر از مدل‌های حرفه‌ای اسنوم، تلفن تحت شبکه D865 است. این محصول از 12 حساب SIP پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب، می‌تواند در محیط‌های شلوغ، بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهد.

نام محصول تصویر کوچک لینک خرید دانلود دفترچه راهنما
Snom D865 تلفن تحت شبکه D865 خرید تلفن D865 با گارانتی معتبر ایده آل گستر  دانلود دفترچه راهنمای انگلیسی

این تلفن از وای فای داخلی، پورت USB، تعداد 10 کلید قابل برنامه‌‌ریزی با چراغ LED، کیفیت صدای HD، پشتیبانی از انواع هدست‌های وایرلس، قابلیت اتصال به دیوار، قابلیت کنفرانس و … برخوردار است.

دفترچه راهنمای تلفن D862 اسنوم

آخرین تلفن اسنوم که در این مقاله به دفترچه راهنمای آن خواهیم پرداخت. مدل D862 است. این تلفن اسنوم از 8 حساب SIP پشتیبانی می‌کند و با برخورداری از 8 کلید قابل برنامه‌ریزی، دست شما را برای دسترسی سریع به قابلیت‌های مهم، باز می‌گذارد.

نام محصول تصویر کوچک لینک خرید دانلود دفترچه راهنما
Snom D862 تلفن تحت شبکه D862 خرید تلفن D862 با گارانتی معتبر ایده آل گستر  دانلود دفترچه راهنمای انگلیسی

این تلفن از پورت USB برای اتصال هدست‌های USB و همچنین ماژول توسعه برخوردار است. کیفیت صدای HD، سیستم حذف نویز خودکار، قابلیت اتصال به دیوار و … از دیگر مشخصات مدل D862 اسنوم هستند.

هزینه راه اندازی ویپ چقدر است؟ (راهنمای جامع برای کسب و کارها)
بخوانید

کلام آخر

برای استفاده بهینه از یک تلفن تحت شبکه، حتما به دفترچه راهنمای آن نیاز خواهید داشت. فراموش نکنید که بسیاری از قابلیت‌های یک تلفن تحت شبکه، فقط از طریق راهنمایی‌های مندرج در دفترچه، قابل فعال‌سازی خواهند بود.

در این مقاله به درج دفترچه راهنمای تلفن‌های اسنوم پرداختیم. در صورتی که همچنان به راهنمایی‌های بیشتری نیاز دارید، در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

3.3 | (3)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x