دفترچه راهنمای تلفن ۷۷۳۰ {به همراه لینک دانلود}

تلفن پاناسونیک 7730 یک تلفن سانترال مدیریتی است که توسط شرکت پاناسونیک، طراحی و روانه بازار شده است. این تلفن از نوع هایبرید بوده و با استفاده از دو زوج سیم، به باکس سرانترال وصل می‌شود. از این تلفن، برای برنامه‌ریزی دستگاه سانترال هایبرید Panasonic از قبیل سانترال پاناسونیک kx-tes824 استفاده می‌شود. از این رو، دفترچه راهنمای تلفن KX-T7730 از اهمیت زیادی برای کاربران این محصول، برخوردار است.

همان‌طور که می‌دانید تلفن‌ سانترال، به منظور استفاده در مراکز اداری طراحی می‌شوند. این تلفن‌ها تنها در کنار باکس‌های سانترال (PBX) کار می‌کنند و از نظر عملکرد، با تلفن‌های خانگی (آنالوگ) تفاوت دارند. به همین دلیل، برای استفاده از این دستگاه‌ها، نیاز به اطلاعات مهم آن‌‌ها خواهید داشت. بهترین راه برای اطلاع از چگونگی کار کردن تلفن‌های سانترال از قبیل KX-AT7730، مراجعه به دفترچه راهنمای آن‌ها است.

در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر به بررسی دفترچه راهنمای تلفن KX-AT7730 خواهیم پرداخت. علاوه بر این، نگاهی به ویژگی‌ها، عملکرد و قابلیت‌های آن می‌اندازیم. اگر شما نیز یکی از کاربران این تلفن محبوب پاناسونیک هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی تلفن سانترال KX-AT7730

تلفن سانترال KX-AT7730 نسخه ارتقا یافته ی تلفن KX-T7730 اسن که 90 درصد ویژگی های آن با ورژن قبلی مشترک است و صعضی از آیتم های آن مانند کیفیت صدا ارتقا یافته است. این تلفن در مراکز تلفن سانترال پاناسونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. 7730 همانند دیگر تلفن‌های تجاری، به صورت مستقیم به خط تلفن وصل نمی‌شود و تمامی تنظیمات خود را از باکس PBX دریافت می‌کند. این دستگاه، از طریق دو رشته سیم (یکی برای انتقال صدا و دیگری برای دیتا) به یکی از خروجی‌های هایبرید سانترال متصل می‌شود.

معرفی تلفن سانترال KX-T7730

KX-AT7730 یک تلفن هایبرید مدیریتی محسوب می‌شود. این موضوع باعث می‎‌شود علاوه بر استفاده‌های کارمندی، بتوانید از آن برای برنامه‌ریزی دستگاه سانترال KX-TES824 نیز استفاده کنید.

تلفن پاناسونیک AT7730 در سانترال‌های TES به صورت مستقیم و در سری‌های TDA و TDE به کمک یک کارت DHLC قابل استفاده است. توجه داشته باشید که در مراکز تلفن تحت شبکه، نمی‌توانید از این محصول استفاده کنید.

دفترچه راهنمای تلفن 7730

همان‌طور که اشاره شد، بهترین راه برای آشنایی با عملکردهای مختلف تلفن‌های سانترال، مطالعه دفترچه راهنمای آن‌ها است. شرکت پاناسونیک تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربران را در یک دفترچه آموزشی جمع‌آوری کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تلفن 7730 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از یک دفترچه راهنمای جامع برخوردار است.

دفترچه راهنمای KX-AT7730 همانند سایر تلفن‌های ساخت Panasonic در داخل جعبه محصول قرار گرفته است. در صورتی که به این دفترچه دسترسی ندارید، می‌توانید فایل PDF را از طریق لینک زیر، دریافت نمایید.

KX-T7730 دفترچه راهنمای تلفن سانترال KX-T7730 برای دانلود کلیک کنید

برای دسترسی به دفترچه راهنمای سایر تلفن‌های شرکت پاناسونیک، می‌توانید به مقاله “دانلود دفترچه راهنمای تلفن پاناسونیک” مراجعه نمایید.

خرید تلفن KX-T7730

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک، تلفن KX-AT7730 را به صورت کاملا اورجینال و همراه با یک گارانتی معتبر 12 ماهه به مشتریان عزیز، عرضه می‌نماید. لازم به ذکر است با توجه به اینکه کلیه فعالیت‌های ما در ایده آل گستر، به صورت مستقیم و تحت نظارت اتحادیه مخابراتی ایران صورت می‌پذیرند، خیال شما از منصفانه بودن قیمت این تلفن نیز به صورت کامل راحت خواهد بود.

ایده آل گستر نمایندگی تلفن پاناسونیک

یکی دیگر از خدمات ایده آل گستر به مشتریان خود، ارائه راهنمایی‌های لازم پیش از خرید است. شما عزیزان می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ما، تمامی اطلاعات تخصصی و مورد نیاز را در ارتباط با تلفن سانترال 7730 دریافت نمایید. ضمن این‌که امکان خرید اینترنتی، حضوری و تلفنی از ایده آل گستر نیز برای شما همراهان گرامی، فراهم شده است.

تلفن هایبرید KX-AT7730 یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که در فروشگاه ایده آل گستر، به مشتریان عرضه می‌شود. این تلفن بهترین انتخاب برای مراکز کم‌ظرفیت پاناسونیک محسوب می‌شود.

بررسی ویژگی‌های تخصصی تلفن سانترال 7730

این تلفن از نمایشگر، کلیدهای شماره‌گیر، 12 کلید قابل برنامه‌ریزی و کلیدهای کنترلی برای مدیریت ویژگی‌های دستگاه سانترال برخوردار است. در جدول زیر، می‌توانید به تمامی اطلاعات و ویژگی‌های مهم KX-AT7730 دسترسی داشته باشید:

مدل دستگاه تلفن سانترال KX-T7730
نمایش‌گر تک سطری و بدون نور پس زمینه
تعداد کلیدهای شماره‌گیر 12 کلید قابل برنامه‌ریزی
تنوع رنگی سیاه و سفید
وزن 750 گرم
امکان تنظیم شدت صدای زنگ
کلید TRANSFER برای انتقال تماس
نوع پایه ثابت
جک اتصال هدفون
بلندگوی دیجیتال

این تلفن یک انتخاب عالی برای انواع دکوراسیون‌های اداری محسوب می‌شود. شماره‌گیری مجدد، امکان افزایش کلیدهای قابل برنامه‌ریزی، چراغ نمایش‌گر زنگ و … از دیگر قابلیت‌های تلفن سانترال 7730 به شمار می‌روند.

برنامه‌ریزی سانترال 824 با استفاده از KX-AT7730

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این تلفن، برنامه‌ریزی سانترال کم‌ظرفیت TES824 است. کاربران می‌توانند با اتصال این تلفن به جک 01 روی KX-TES824 اقدام به برنامه‌ریزی این سانترال محبوب نمایند. توجه داشته باشید که برنامه‌ریزی مراکز تلفن پاناسونیک، یک امر کاملا تخصص است و توصیه می‌کنیم، انجام این کار را به تکنسین‌های فنی ایده آل گستر واگذار نمایید.

پس از اتصال 7730  به سانترال 824، باید وارد محیط برنامه‌ریزی شده و مراحل و تنظیمات مختلف را با استفاده از صفحه کلید و نمایش‌گر این تلفن، انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، توصیه می‌کنیم مقاله “راهنمای آموزش برنامه ریزی سانترال 824” را مطالعه نمایید.

کلام پایانی

با مطالعه دفترچه راهنمای تلفن 7730 می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز را در ارتباط با این محصول، به دست بیاورید. اما در صورتی که حتی بعد از انجام این کار نیز با سوالات و ابهامات زیادی مواجه شدید، اصلا نگران نباشید! زیرا ایده آل گستر همواره در کنار شما حضور دارد.

شما عزیزان می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان و مشاورین ما در واحد نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در ایده آل گستر، تمامی راهنمایی‌های لازم را در ارتباط با استفاده از تلفن سانترال 7730 دریافت نمایید. علاوه بر این، می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما باشیم.

4 | (4)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x