آموزش ضبط پیغام گویا در سانترال Panasonic Tes824

ساختار دستگاه سانترال پاناسونیک tes824  به شکلی طراحی شده که از سه خط شهری و هشت داخلی پشتیبانی می کند که البته با خرید و اضافه کردن کارت سانترال KX-TE82483 قابل ارتقا به 8 خط شهری و 24 داخلی است.

سانترال Panasonic tes824 مناسب استفاده در محیط های کاری کوچک و متوسط است. این دستگاه یک انتخاب مناسب برای مجموعه هایی است که می خواهند تعامل خود را با مشتریان بهبود بخشند.

ویژگی های پاناسونیک KX-tes824

از ویژگی های سانترال پاناسونیک 824 می توان به انتقال تماس، هولد کردن تلفن، قابلیت نصب روی دیوار و کالر آیدی اشاره کرد. Tes824 این ویژگی را دارد که می توان به تعداد خطوط شهری که دستگاه پشتیبانی می کند، روی آن کالر آیدی نصب کرد.

در زمان هولد نگه داشتن تلفن نیز، می توان از قابلیت پخش موزیک برای کسی که پشت خط است، استفاده کرد. این کار را از طریق جک های ورودی صدا که روی Panasonic tes824 قرار گرفته انجام می دهیم.

 

به منظور فعال سازی تلفن گویا و امکان پیام ضبط شده، یک کانال DISA به صورت پیش فرض روی این دستگاه سانترال قرار گرفته که شما می توانید در صورت تمایل، یک کانال دیگر نیز به آن اضافه کنید. سانترال tes824 در کل جوری طراحی شده که ماژولاریته است و می توان در صورت نیاز ماژول های دیگری به آن اضافه کنید.

تلفن سانترال پاناسونیک kx-tes824

 

نحوه راه اندازی پیام صوتی در Panasonic tes824

همان طور که اشاره شد از ویژگی های سانترال پاناسونیک kx-tes824 قابلیت ضبط پیام است. در اینجا قصد داریم تا روش ضبط پیام را در این دستگاه آموزش دهیم:

1- زمانی که گوشی را هنوز برنداشته اید، دکمه Program را به همراه 91 شماره گیری کنید.

2- گوشی را بردارید و از شماره یک تا 9 (عددی که برای پیام صوتی در نظر دارید) روی دستگاه، یک مورد را انتخاب کنید.

3- در این مرحله صدای بوق ممتدی شنیده می شود. پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید.

4- در آخر دکمه store را فشار دهید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

این پیام ها بیشتر به منظور پیام ورودی و برای خوش آمد گویی ضبط می شوند.

روش ضبط پیغام گویا در سانترال tes824

 

تست کردن و شنیدن صدای ضبط شده

برای این که از کیفیت پیام ضبط شده و درستی آن در سانترال پاناسونیک 824 مطمئن شوید، می توانید با شماره گیری چند دکمه آن را تست کنید.

اینبار دکمه Program را به همراه کد 92 وارد کنید و سپس دکمه شماره ای را که روی آن ضبط کرده اید فشار دهید و پیام ضبط شده را گوش دهید.

در نظر داشته باشید همیشه برای ذخیره تغییرات باید دکمه Store را فشار دهید.

نتیجه

امروزه یکی از راه های ارتباطی شرکت ها تلفن سانترال است. تلفن سانترال نقش بسیار مهمی در انجام امور کاری و تبادلات در مجموعه ها ایفا می کند. ویژگی ضبط پیام گویا در این تلفن ها باعث می شود تا ارتباطات راحت تر و شفاف تری بین مجموعه ها و مشتریان ایجاد شود. داشتن این گونه پیام ها روی سانترال راهی مناسب برای معرفی شرکت و همچنین ارتباط با بخش های مختلف آن است.

امتیاز شما به این پست post
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x