قیمت سانترال ۸ به ۲۴

 سانترال 8 به 24

سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824 را میتوان کم ظرفیت ترین محصول پاناسونیک دانست همانطور که قبلا در مقاله ی مرتبط با قیمت سانترال 3 به 8 پاناسونیک اشاره شد، این محصول دارای ظرفیت پایه 3 خط شهری و 8 خط داخلی است. از مزیت‌های این دستگاه قابلیت ارتقاء آن است بدین ترتیب که با نصب کارت ارتقاء سانترال مدل KX-TE82483 ظرفیت دستگاه دقیقا دو برابر شده است.

خرید سانترال 8 به 24

بدین گونه که خطوط شهری به 6 و خطوط داخلی آن به 16 خط افزایش می یابد و باز همچنین با نصب کارت مدل KX-TE82480 این ظرفیت بیشتر شده و به 8 خط شهری و 24 خط داخلی افزایش می یابد.

تلفن‌هایی که برای کاربران میتوان در نظر گرفت شامل تمامی تلفن های ساده، بیسیم و رومیزی است که ما در منازل هم از آن ها استفاده می‌کنیم ولی در این میان تلفن KX-T7730 تلفن اپراتوری یا مدیریتی این مرکز تلفن بوده که امکانات بیشتری برای سهولت در ارتباط برای ما به ارمغان می آورد. از آنجا که سانترال 3 به 8 با تلفن مدل KX-T7730 برنامه ریزی می شود یکی از الزامات در نصب و راه اندازی یک سیستم سانترال می باشد. پس دانستن قیمت تلفن سانترال پاناسونیک kx-t7730 نیز برای انجام یک خرید مناسب الزامی است.

قیمت سانترال 8 به 24

 برای آنکه شماره تماس گیرنده بر روی تلفن های کابران نمایش داده شود برای هر سه خط شهری به یک عدد کارت کالر آیدی مدل KX-TE82494 نیاز است بدین ترتیب برای 8 خط شهری باید 3 کارت کالر آیدی تهیه نمود. همچنین این دستگاه قابلیت دارای ورودی صدای موزیک پشت خط می باشد که بدین منظور میتوان از باکس های موزیک جانبی استفاده نمود این قابلیت برای پخش صدای دلخواه در زمان انتظار مشتری بسیار پرکاربر می‌باشد.

از دیگر تجهیزات جانبی این مرکز میتوان به باطری BACK UP اشاره نمود. که در زمان قطعی برق به منظور جلوگیری از قطع شدن خطوط باتری پشتیبان به کمک شما می آید. این باطری شامل دو عدد باتری خشک 12 ولت 7.2 آمپر به انضمام یک کابل رابط باتری است.

قیمت سانترال 8 به 24

از دیگر مزیت‌های دستگاه سانترال سه به هشت قابلیت اپراتور خودکار (منشی گویا ) است که یک کانال فعال به صورت پیش فرض بر روی آن وجود دارد و میتوان آن را با نصب کارت مدل KX-TE82491 به دو کانال بصورت همزمان ارتقاء داد. یکی دیگر از ویژگی های پرکاربرد این مرکز قابلیت نصب کارت دورفون است که با نصب کارت مدل KX-TE82461 و یک عدد پنل دم دری میتوان از طریق تلفن های مجموعه اقدام به باز کردن درب شرکت نمود.

از آنجا که این مرکز، جزء مراکز کم ظرفیت پاناسونیک بوده و به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است، برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب بوده و جزء پرفروش ترین مراکز سانترال پاناسونیک به شمار می رود.

قیمت این دستگاه سانترال در بازار متحده عربی به معادل درهم می باشد.

4.5 | (4)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x