گوشی ویدئو پروژکتور دار

اگر به دنبال خرید و یا انتخاب یک گوشی ویدئو پروژکتور دار هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمای کاملی از گوشی های دارای ویدئو پروژکتور را ارائه دهیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

گوشی هوشمند ویدئو پروژکتور دار

شاید روزی تصور آوردن سینما به خانه ها هم مشکل بود. شاید شما هم تلویزیون های کوچک و با صفحه های پشت دار را یادتان باشد. کیفیت تصویر در این تلوزیون ها پایین بود و با توجه به اینکه صفحات بزرگی نداشتند اعضای خانه باید نزدیکتر به تلویزیون می نشستند که همین امر سبب مشکلات سلامتی برای چشم نیز می شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تلویزیون ها صفحه تحت و باریک شدند و ابعاد آن ها بزرگ تر شد. این روز ها ال سی دی و ال ای دی در بسیاری از خانه ها جای خود را باز کرده است. اما برخی از افراد به ابعاد سینماهای خانگی هم راضی نیستند و دلشان می خواهد تصاویر را در سایز بزرگتری مشاهده کنند. در مطلب ویدئو پروژکتور یا تلویزیون به مزایا و معایب هر کدام از این دستگاه ها پرداختیم. اگر بین انتخاب این دو دستگاه شک دارید می توانید مطلب مربوط به آن را مشاهده کنید.

اما برخی از افراد نیازشان از خرید ویدئو پروژکتور تنها استفاده از آن در خانه نیست. بسیاری از افراد تمایل دارند بتوانند دستگاه را با خودشان حمل کنند و در هر مکانی که خواستند از آن استفاده کنند. البته که بسیاری از دستگاه های ویدئو پروژکتور به صورت پرتابل یا قابل حمل طراحی شده اند. اما بهترین راه حل برای حمل و نقل آسان دستگاهی که کارایی ویدئو پروژکتور داشته باشد، خرید یک گوشی ویدئو پروژکتور دار است. اما نهایتا باید این مسئله را بدانید که کیفیت کاری که به طور مثال از حتی ارزان ترین مدل یک ویدئو پروژکتور پاناسونیک می توانید دریافت کنید در سطح بسیار بالاتری از یک موبایل خواهد بود.

تلفن های همراه دارای ویدئو پروژکتور

شاید برایتان جال باشد اما در بازار گوشی مجهز به ویدئو پروژکتور وجود دارد که می توانید با تهیه آن از گوشی همراه خود به عنوان ویدئو پروژکتور استفاده کنید. حتی تصور اینکه بتوانید در هر جا و مکانی از گوشی خود به عنوان یک پخش کننده در ابعاد بزرگ استفاده کنید شگفت انگیز است. چرا در صفحات کوچک گوشی یا تبلت به تماشای فیلم همراه با دوستانتان بپردازید؟ شما می توانید با ابعادی در حدود 100 اینچ تصویر را روی پرده نمایش یا دیوار سفید بیندازید و به راحتی روی مبل لم داده و همراه با دوستانتان به راحتی از تماشای فیلم لذت ببرید. حتی می توانید گوشی خود را به یک سیستم صوتی قوی متصل کنید تا صدای بلند و با کیفیتی نیز از فیلم داشته باشید.

مهمترین مسئله ای که افراد را به سمت خرید گوشی هوشمند ویدئو پروژکتور دار سوق می دهد، دردسرها و هزینه های نصب ویدئو پروژکتور است. اگر از یک گوشی به عنوان سیستم تصویری استفاده کنید خودتان به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی گوشی های پروژکتور دار بپردازیم:

گوشی هوشمند Moviphone

این گوشی هوشمند توسط شرکت Wireless Mobi Solutionا(WMS) معرفی و عرضه شده است. این مدل جزو میان رده های اندرویدی است که توانایی نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ روی پرده نمایش را دارد. ویدیو پروژکتور درونی این مدل توانایی پخش تصاویر با کیفیت 720p را در حداکثر اندازه 100 اینچ دارد.

مشخصات WMS Moviphone :

  • صفحه نمایش OLED 5.5 اینچی ، 1،920×1،080 پیکسل
  • ورژن اندروید Nougat 7.0
  • پردازنده MediaTek octacore 1.5GHz
  • حافظه128 گیگابایت ذخیره سازی
  • رم 4 گیگابایتی
  • دوربین عقب 16 مگاپیکسلی
  • دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی
  • باتری 4000 میلی آمپر
  • درگاه USB-C
  • سنسور اثر انگشت
  • دارای NFC – Android Pay
  • جک هدفون

گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Beam

گوشی سامسونگ گلکسی بیم دارای ویدئو پروژکتور درونی است. شما می توانید محتویات گوشی خود را بر روی نزدیکترین سطح موجود نمایش دهید. این سومین گوشی با قابلیت ویدئو پروژکتور از شرکت سامسونگ پس از Haptic Beam و AMOLED Beam است اما با این حال اولین گوشی اندرویدی با این قابلیت است. این مدل از نوع DLP و دارای روشنایی 15 لومن است و تصاویر را تا 50 اینچ عرض با وضوح 640×360 پیکسل نمایش می دهد.

مشخصات Galaxy Beam :

  • صفحه نمایش لمسی خازنی TFT 480×800 پیکسل, 4.0 اینچ
  • اندروید 3.6 (Gingerbread)
  • پردازنده NovaThor U8500
  • حافظه 8 گیگابایت داخلی
  • دوربین 5 مگاپیکسل پشتی
  • دوربین 3 مگاپیکسل جلویی
  • درگاه microUSB v2.0

گوشی هوشمند لنوو Smart Cast

یک تلفن هوشمند با پروژکتور درونی بهترین نامی است که می توان به این گوشی داد. دو قابلیت Wall Projection  و Surface Mode در این مدل می تواند آن را از مدل های دیگر متمایز کند. با گزینه ی Wall Projection کاربر از موبایل خود به عنوان یک ویدیو پروژکتور استفاده می کند و با گزینه ی Surface Mode کاربر می تواند با تغییراتی که در بدنه ی گوشی می دهد از این پروژکتور برای تایپ به عنوان کیبورد مجازی و یا یک صفحه نمایش کوچک روی میز بهره بگیرد.

گوشی هوشمند موتورولا Z

گوشی های خانواده موتورولا Moto Z دارای قابلیت استفاده به عنوان ویدئو پروژکتور هستند. تفاوت این مدل با سایر گوشی های معرفی شده این است که ماژول ویدئو پروژکتور برای این سری باید به صورت جداگانه تهیه شود. این ماژول ها قابلیت تبدیل گوشی های هوشمند موتورولا به ویدیو پروژکتور و توانایی پخش تصاویر به بزرگی 70 اینچ بر روی دیوار یا پرده را دارند.

گوشی ویدئو پروژکتور دار

در آخر باید توجه داشت که قطعا و یقینا یک گوشی ویدئو پروژکتور دار نمی تواند کیفیتی در حد یک دستگاه ویدئو پروژکتور ارائه دهد. بسیاری از افراد بدون توجه کردن به این اصل مهم، گوشی مجهز به وبدئو پروژکتور تهیه می کنند اما بعد از دیدن کیفیت آن پشیمان می شوند. با توجه به قیمت پایین تر این گوشی ها از دستگاه های اصلی و همچنین عدم وجود امکانات تخصصی، ممکن است خرید آن ها شما را نا امید کند. اگر به دنبال کیفیت هستید بهتر است یک دستگاه تخصصی تهیه کنید. برای استفاده از گوشی همراه به عنوان پروژکتور نیز بهتر است تصویر را در محیطی تاریک و بر روی سطحی با رنگ روشن قرار نمایش دهید تا بهترین کیفیت را از آن دریافت کنید.

3.7 | (124)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

16 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
16
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x