نمایندگی پاناسونیک در میرداماد

نمایندگی پاناسونیک در میرداماد جدیدترین خدمت شرکت ایده آل گستر به مشتریان خود به شمار می‌رود. شعبه جدید این شرکت، در برج رز میرداماد، فعالیت خود را در زمینه ارائه انواع محصولات اورجینال و انجام کلیه تعمیرات تخصصی آغاز نموده است.

نام پاناسونیک در ایران، با ایده آل گستر عجین شده و گواه این ادعا، اعتمادی است که علاقمندان به محصولات مخابراتی Panasonic در طول سالیان متمادی، به نام و خدمات ایده آل گستر داشته‌اند. از طرفی، راحتی هرچه بیشتر مشتریان، دغدغه اصلی مدیران این شرکت بوده و همچنان نیز هست. در همین راستا ایده آل گستر به عنوان شعبه اصلی نمایندگی پاناسونیک، برای دسترسی آسان‎‌تر به محصولات و خدمات پس از فروش پاناسونیک، اقدام به راه‌اندازی شعبه جدید خود در منطقه میرداماد نمود.

با ما باشید تا خدمات متنوعی که در شعبه رز میرداماد انتظار شما را می‌کشند، بیشتر آشنا شوید.

هر آنچه که از یک نمایندگی معتبر انتظار دارید

از یک نمایندگی رسمی و مجاز پاناسونیک چه انتظاراتی دارید؟ جواب شما هرچه که باشد، مطمئنا در شعبه میرداماد ایده آل گستر، به آن دسترسی خواهید داشت. برای اثبات این ادعا، کافیست خدماتی که در این مرکز به مشتریان ارائه می‌شوند را بررسی کنیم:

ارائه انواع محصولات مخابراتی پاناسونیک

اصلی‌ترین انتظاری که مشتریان یک برند معتبر مانند پاناسونیک، از نمایندگی‌های آن دارند، به ارائه محصولات اورجینال باز می‌گردد. در همین راستا، فروشگاه ایده آل گستر در شعبه برج رز میرداماد، تمامی تجهیزات مخابراتی و اداری پاناسونیک را به صورت کاملا اورجینال، در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

محصولات پاناسونیک در شبه رز میرداماد

محصولاتی که می‌توانید در نمایندگی پاناسونیک در میرداماد ( شعبه جدید ایده آل گستر واقع در برج رز) به آن‌ها دسترسی داشته باشید، عبارتند از:

  • انواع تلفن‌های خانگی (بیسیم و رومیزی) و اداری (سانترال و تحت شبکه)
  • انواع دستگاه‌های سانترال (پرظرفیت و کم‌ظرفیت + آنالوگ و تحت شبکه)
  • انواع دستگاه‌های فکس (لیزری و کاربنی)
  • انواع ویدئوپروژکتورها (3LCD و DLP)
  • انواع دوربین‌‌های مدار بسته (آنالوگ و تحت شبکه)

گارانتی معتبر و 12 ماهه محصولات

گارانتی ایده آل گسنراصل بودن یک محصول به تنهایی، نمی‌تواند خیال مشتریان و خریداران را راحت کند؛ زیرا آن‌ها به دنبال یک گارانتی معتبر نیز هستند. این مژده را به شما عزیزان می‌دهیم که تمامی محصولات ارائه شده در شعبه میرداماد ایده آل گستر (نمایندگی پاناسونیک در میرداماد)، همراه با یک گارانتی شرکتی و 12 ماهه، به فروش می‌رسند. بدین ترتیب، خیال مشتریان از محصول خریداری شده، کاملا راحت بوده و هیچ نگرانی در رابطه با کیفیت آن، نخواهند داشت.

 

گارانتی نمودن محصولات عرضه شده، علاوه بر اینکه اورجینال بودن کالا را به مشتری ثابت می‌نماید؛ یک آرامش خاطر و اطمینان نیز در زمینه خرابی‌های ناگهانی به وی عطا می‌کند. خرید از یک نمایندگی معتبر مانند ایده آل گستر، همواره با یک گارانتی قابل اعتماد نیز همراه خواهد بود و به همین دلیل است که ما توصیه می‌کنیم؛ محصولات مخابراتی پاناسونیک را تنها از نمایندگی‌های مجاز و رسمی خریداری نمایید.

انجام انواع تعمیرات تخصصی

تعمیرات پاناسونیکانجام تعمیرات نیز یکی دیگر از خدماتی است که می‌توانید از نمایندگی پاناسونیک در میرداماد انتظار داشته باشید. فراموش نکنید که تعمیر یک محصول الکترونیکی، بسیار حساس بوده و باید حتما توسط کارشناسان فنی و مجرب صورت بگیرد. یک نمایندگی معتبر به طور قطع از یک تیم فنی و تخصصی نیز بهره گرفته و کلیه تعمیرات را در بالاترین سطح ممکن انجام می‌دهد.

ما در شعبه ایده آل گستر در برج رز میرداماد، این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که تمامی قطعاتی که در این مرکز و در طول انجام تعمیرات، جایگزین قطعه‌های خراب یا از کار افتاده می‌شوند، کاملا اصل و با کیفیت اورجینال پاناسونیک خواهند بود.

فاکتور مهم دیگری که برای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است، داشتن تخصص و تجربه کافی از جانب تعمیرکاران است. ما در این زمینه نیز، جای هیچگونه نگرانی و تردید را برای شما باقی نگذاشته‌ایم. تمامی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایده آل گستر، توسط مهندسین مجرب، کارآزموده و متخصص مورد تعمیر قرار می‌گیرند.

همه این عوامل دست به دست می‌دهند تا کالای مورد تعمیر شما، در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، تعمیر شده و برای استفاده مجدد، در اختیارتان قرار بگیرند.

مشاوره تخصصی 

گستردگی و تنوع محصولات مخابراتی پاناسونیک، بسیار زیاد است. این عامل سبب می‌شود تا مشتریان، نتوانند محصول متناسب و مورد نیاز خود را پیدا کنند. ما در نمایندگی پاناسونیک در میرداماد، این مشکل را نیز به راحتی حل کرده‌ایم:

کارشناسان فروش شرکت ایده آل گستر در تمامی مراحل خرید، در کنار شما خواهند بود و تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار خواهند داد. به این ترتیب، می‌توانید با راحتی بیشتری محصول و مدل دلخواه خود را پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

سایر خدمات 

خدماتی که در ایده آل گستر واقع در  شعبه رز میرداماد به مشتریان عزیز ارائه می‌شوند؛، به همین جا ختم نخواهند شد. در تمامی موارد زیر، می‌توانید روی ایده آل گستر و خدمات آن، حساب کنید:

  • نصب ، راه اندازی و برنامه ریزی مراکز سانترال پاناسونیک
  • ارائه کلیه خدمات پس از فروش برای مراکز سانترال پاناسونیک
  • انجام کلیه امور مرتبط با تعمیر وسایل مخابراتی پاناسونیک از قبیل : انواع تلفن‌ها ، دستگاه‌های سانترال ، فکس و ….
  • برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی کاربردی و تخصصی

همانطور که در ابتدای این بخش نیز اشاره کردیم، هر آنچه که از یک نمایندگی معتبر و مجاز پاناسونیک انتظار دارید، در شعبه ایده آل گستر در برج رز میرداماد، برای شما فراهم شده است.

دسترسی به نمایندگی پاناسونیک در میرداماد

مشتریان عزیز می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه و در ساعات 10 صبح الی 20 عصر به شعبه ایده آل گستر واقع در برج رز میرداماد مراجعه کنند. موقعیت دقیق این مرکز، به شرح زیر است:

بلوار میرداماد – جنب مترو میرداماد – پاساژ رز – طبقه اول – واحد 15

برای ارتباط تلفنی با این مرکز نیز می‌توانید در ساعت‌های یاد شده، با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞تماس گرفته و درخواست‌ها و سوالات خود را با کارشناسان فروش ایده آل گستر، مطرح نمایید.

موقعیت شعبه ایده آل گستر در برج رز میرداماد به گونه‌ای است که هم از طریق خودروهای شخصی و هم با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید:

ایده آل گستر در برج رز

عزیزانی که قصد دارند با استفاده از خودروهای شخصی به ایده آل گستر مراجعه کنند، می‌توانند وسیله نقلیه خود را در پارکینگ بزرگ و مجهز برج رز پارک کنند. دسترسی به این مرکز از طریق وسایل حمل و نقل عمومی نیز بسیار آسان است: بدین منظور، کافیست سوار یکی از خطوط مترو شده و در ایستگاه میرداماد پیاده شوید؛ برج رز دقیقا جنب ایستگاه مترو میرداماد واقع شده است.

موقعیت مکانی فروشگاه ایده آل گستر در میرداماد روی نقشه

شما عزیزان می‌توانید با کلیک روی هر کدام از لینک‌های زیر، به موقعیت دقیق نمایندگی ایده آل گستر در برج رز میرداماد، دسترسی داشته باشید.

ایده آل گستر شعبه برج رز میرداماد

ایده آل گستر نمایندگی میرداماد

چرا ایده آل گستر ؟

قبل از هرچیز باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت ایده آل گستر بیش از دو دهه است که تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران، مشغول قعالیت و خدمت رسانی به مشتریان محصولات پاناسونیک است.

ایده آل گستر ؛ طرف قرارداد ارگان های حیاتی و مهم کشور

در طول این سال‌ها، این شرکت به واسطه حسن نامی که به دست آورده است؛ با بسیاری از ارگان‌های مهم و حساس کشوری همکاری داشته و علاوه بر این بسیاری از شرکت‌ها و ادارات بزرگ نیز، پروژه‌های مخابراتی خود را به این شرکت واگذار نموده‌اند. برخی از مشتریان برجسته ایده آل گستر عبارتند از :

  • مرکز سانترال و تلفن گویای بانک قوامین
  • مرکز سانترال و تلفن گویای هواپیمایی آتا
  • مرکز سانترال و تلفن گویای موسسه مالی و اعتباری مهر امام رضا ( ع )
  • مرکز سانترال و تلفن گویای شرکت هلی کوپتری ایران
  • مرکز سانترال و تلفن گویای بانک ایران زمین
  • مرکز سانترال و تلفن گویای دانشگاه صنعتی شریف

یکی از افتخارات ما در ایده آل گستر، به دست آوردن اعتماد مشتریان به واسطه ارائه خدمات متعهدانه می‌باشد که این اعتماد در طی بیش از دو دهه و به سختی به دست آمده است و ما به راحتی نیز آن را از دست نخواهیم داد.

سوالات متداول در مورد نمایندگی پاناسونیک

آدرس نمایندگی پاناسونیک در تهران کجاست؟

شعبه مرکزی: خیابان مطهری، ابتدای خیابان فجر، روبروی بیمارستان جم، پلاک 43، طبقه 1
شعبه میرداماد: بلوار میرداماد، جنب مترو میرداماد، برج رز، طبقه اول، واحد 15

ساعت کاری نمایندگی پاناسونیک به چه صورت است؟

در شعبه مرکزی واقع در خیابان مطهری، ساعت کاری از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در روز پنجشنبه از ساعت 9 الی 13 است.
در شعبه میرداماد واقع در بلوار میرداماد، ساعت کاری در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 الی 20 است.

شرکت ایده آل گستر نمایندگی مجاز پاناسونیک چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات این مرکز مجاز پاناسونیک مربوط به فروش و خدمات پس از فروش محصولات اداری و مخابراتی پاناسونیک است:
• فروش و تعمیرات انواع تلفن پاناسونیک
• فروش و تعمیرات انواع تلفن سانترال و اداری پاناسونیک
• خدمات، نصب و راه‌اندازی سانترال
• فروش و تعمیرات انواع دستگاه فکس پاناسونیک
• فروش انواع باتری اورجینال تلفن بیسیم
• برگزاری کلاس آموزشی سانترال

شماره تلفن نمایندگی پاناسونیک چیست؟

برای ارتباط با شرکت ایده آل گستر مرکز مجاز پاناسونیک، می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید:
02181010 📞

2 | (50)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x