بهترین باطری های قلمی موجود در ایران کدام برندها هستند؟

اگر همچنان از باتری های معمولی استفاده می کنید، دیگر زمان تغییر رسیده است. با این تغییر نه تنها در هزینه ها صرفه جویی می کنید، بلکه زمین را از وجود مواد غیربازیافتی نجات می دهید. همچنین باید گفت که دیگر نیاز نخواهید داشت تا برای خرید باتری جایگزین به مغازه بروید.

باتری های قابل شارژ مانند بسیاری از کالاها، با یکدیگر تفاوت هایی دارند و از نظر کیفیت نیز به هم شبیه نیستند. هیچ چیز بدتر از این نیست که کالایی قابل شارژ شدن بخرید و بعد موقع استفاده متوجه شوید که شارژ نمی شود و عملکرد درستی ندارد. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم در زمان تهیه باتری، از مدل های بالا و درجه یک خریداری کنید.

در این مقاله قصد داریم تا بهترین باتری های قابل شارژ را از لحاظ ظرفیت، تنوع و کیفیت، بررسی کنیم. باتری های قابل شارژی که در زیر آمده اند از بهترین مدل ها هستند. با مطالعه این مطلب می توانید انتخاب درستی داشته باشید.

1- باتری قابل شارژ پاناسونیک مدل Eneloop : عمر شارژ بالا

باتری قابل شارژ Panasonic Eneloop از نوع AAA با ظرفیت 800 میلی آمپر Ni-MH است. این باتری حتی اگر تا 5 سال استفاده نشود، وقتی سراغ آن می روید بالای 70 درصد شارژ دارد و آماده به کار است.

باتری های قابل شارژ Eneloop پاناسونیک به دلیل کیفیت بالا و ساخت عالی تا 2100 بار قابل شارژ هستند. (بنابراین اگر روزانه باتری ها را از شارژ پر و خالی کنید، به راحتی می توانید تا 6 سال از آنها استفاده کنید.)

باتری قابل شارژ panasonic eneloop

از طرف دیگر زمانی که باتری را شارژ می کنید و بعد از آن استفاده نمی کنید، این باتری بالای 70 درصد شارژ را تا 5 سال در خود نگه می دارد و این یک ماندگاری عالی است به طوری که در طول این مدت هر زمان اراده کنید می توانید از باتری استفاده کنید.

نقاط قوت نقاط ضعف
عمر زیاد قیمت بالا (گرچه سال ها برای شما کار خواهد کرد)
می تواند سال ها شارژ بماند

2- باتری قابل شارژ پاناسونیک Eneloop Pro : بهترین باتری قابل شارژ

بر اساس تحقیقات انجام شده و مقاله ارائه شده توسط گوگل به نام “بهترین باتری قابل شارژ” بیشترین امتیاز را باتری Eneloop پاناسونیک کسب کرده است. این امتیاز به مدل 2550 میلی آمپری Eneloop Pro تعلق گرفته است. باتری های انلوپ پاناسونیک به این معروف هستند که بعد از گذشت یکسال بدون استفاده ماندن، همچنان 85 درصد شارژ دارند. گرچه ما همیشه پیشنهاد می کنیم باتری های شارژی را بعد از مدتی کنار گذاشتن، قبل از استفاده کمی شارژ کنید.

باطری قابل شارژ panasonic eneloop pro

قیمت باتری پاناسونیک نسبتا بالا است اما با توجه به عمر شارژ آنها قابل توجیه هستند. باتری پاناسونیک مدل انلوپ به دلیل نگهداری شارژ بالا مناسب استفاده در دستگاه هایی مانند بعضی اسباب بازی ها، تلفن های بیسیم و چراغ های شارژی هستند که انرژی و شارژ زیادی مصرف می کنند. اگر قیمت این محصول برای شما زیاد است، می توانید از میان مدل های با ظرفیت پایین تر این باتری همچون مدل 1900 میلی آمپری انتخاب کنید.

نقاط قوت نقاط ضعف
مناسب وسایلی که شارز زیاد مصرف می کنند قیمت بالا (گرچه سال ها برای شما کار خواهد کرد)
2550 میلی آمپر

3- باتری قابل شارژ انرجایزر مدل Power Plus : سلامت باتری پس از چندین بار شارژ

این باتری AA بسیار با ارزش، 2000 میلی آمپری است که می تواند تا 1000 بار شارژ شود. گفته می شود که این باتری به صورت شارژ کامل ارائه شده و پس از گذشت یک سال بدون استفاده ماندن، همچنان تقریبا شارژ کامل دارد.

باتری قابل شارژ energizer

این مدل باتری انرجایزر در مقایسه با انلوپ پاناسونیک عمر کمتری دارد ولی قیمت آن از نصف هم پایین تر است. با این وجود وقتی باتری را چند بار پر و خالی کنیم، میزان سلامت باتری مانند روز اول است و این نشان از یک باتری باکیفیت دارد.

نقاط قوت نقاط ضعف
از قبل شارژ دارد عمر کمتر نسبت مدل های مشابه
قیمت مناسب

4- باتری AmazonBasics : ترکیبی از ارزش و عملکرد

اکثر کاربران زمانی که می خواهند باتری بخرند، معمولا مدل های نام آشنا و برندهای مطرحی همچون انرجایزر و پاناسونیک را انتخاب می کنند. بنابراین وقتی باتری با ظاهری ساده را که روی آن کلمه AmazonBasics نوشته، میبینیم، تمایلی به خرید آن نداریم. درست است؟ خیر، چون بسیاری از گفتگوهای بین مردم نشان می دهد که این باتری های با برند Amazon در همان کارخانه ای تولید می شوند که باتری های Eneloop پاناسونیک تولید می شوند. واقعیت این است که این باطری ها انتخابی عالی هستند، هر چند که الزاما بهترین نیستند.

 

باطری قابل شارژ amazonbasics

باتری های این برند در مدل های 2400 و مدل کمی ارزانتر 2000 میلی آمپری به بازار عرضه شده اند. اگر به دنبال باتری با طول عمر بالا هستید، با استفاده از باطری برند AmazonBasics متعجب خواهید شد که چقدر خوب عمل می کند. Amazon مدعی است که با یکبار شارژ کردن این باتری، بعد از گذشت 6 ماه 70 درصد ظرفیت و بعد از گذشت یکسال 50 درصد شارژ باقی می ماند.

نقاط قوت نقاط ضعف
به نسبت ارزان خرید شارژر مخصوص
عمر باتری 5 سال

5- باتری قابل شارژ 1300 میلی آمپری Duracell : شارژ سریع

قطعا انتظار دارید که Duracell تعدادی باتری قابل شارژ عالی داشته باشد، اما وقتی باتری های آن را بررسی می کنیم متوجه می شویم که مزیت واقعی دوراسل به ویژگی سرعت شارژ آن است. باتری های قابل شارژ Duracell در مدت زمان 45 دقیقه توسط شارژر این برند تا 85 درصد شارژ می شوند.

باتری قابل شارژ Duracell

در حالی که بسیاری از شارژر ها انواع باتری ها را شارژ می کنند، اما به نظر می رسد که در برند Duracell شارژر و باتری ها برای یکدیگر طراحی شده اند.

نقاط قوت نقاط ضعف
شارژ سریع خرید شارژر مخصوص
قیمت مناسب

 

بهتر است بدانیم:

نکته مهمی که در مورد باطری های شارژی باید در نظر بگیریم این است که وقتی برای خرید باتری به بازار می رویم، قیمت باتری های شارژی از باتری های معمولی خیلی بیشتر است، اما در طول زمان متوجه می شویم که هزینه ای که برای باتری شارژی کرده ایم بسیار مقرون به صرفه بوده است. باطری شارژی برای چندین بار قابل شارژ شدن هستند در حالی که باطری های معمولی با تمام شدن شارژ، مجدد شارژ نمی شوند و باید آنها را دور انداخت، که این خود به محیط زیست نیز صدمه می زند.

مدل های متنوعی از باتری های شارژی را می توانید از وبسایت شرکت ایده آل گستر خریداری کنید و از کیفیت بالای آنها برای تلفن شارژی، اسباب بازی و دیگر وسایل شارژی بهره مند گردید. برای مشاوره خرید می توانید با مشاوران ما با شماره 02181010 تماس بگیرید.

امتیاز شما به این پست post
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x