نمایندگی پاناسونیک در مرند

نمایندگی پاناسونیک در مرند

عزیزانی که در شهرستان مرند سکونت دارند و به دنبال برخورداری از خدمات متنوع شرکت پاناسونیک می‌باشند؛ می‌توانند در این صفحه لیستی از نمایندگی‌های این شرکت را مشاهده نموده و منطبق با نیازهای خود، به هرکدام از آن‌ها مراجعه نمایند. ایده‌آل گستر نمایندگی پاناسونیک به عنوان نمایندگی معتبر و مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، اقدام به معرفی همکاران خود در شهر مرند نموده است. با توجه به افزایش محصولات تقلبی که تحت عنوان برند پاناسونیک راهی بازار شده‌اند؛ اکیدا توصیه می‌کنیم کلیه اموری از قبیل خرید محصولات، برخورداری از خدمات پس از فروش و تعمیرات را فقط و فقط در نمایندگی‌های مجاز و قابل اطمینان انجام دهید. پیش از هرچیز ذکر چند مورد ضروری به نظر می‌رسد:

۱- همکاران محترمی که اطلاعات مجموعه و یا تماسشان در لیست نمی‌باشد و یا به اشتباه درج گردیده است و یا اصلا مایل به نمایش اطلاعات خود در مجموعه وبسایت‌های شرکت ایده آل گستر نمی‌باشند؛  می‌توانند طی تماس با شرکت‌های ایده آل، اطلاعات خود را تغییر و یا حذف نمایند.

۲- ارایه اطلاعات همکاران در مجموعه وب سایت‌های شرکت ایده آل گستر به صورت رایگان می‌باشد.

۳- دوستانی که در کلاسهای آموزشی مجموعه ایده آل گستر شرکت نموده اند نیز می‌توانند جهت ارایه اطلاعات کاری خود در شهرستان مورد نظر اقدام نمایند .

۴- همکارانی که مایل یه درج اطلاعات بیشتر و یا تصاویر مجموعه خود می‌باشند؛ می‌توانند با تماس با واحد سایت شرکت ایده آل گستر اطلاعات خود را تکمیل نمایند .

۵ – شرکت ایده آل گستر صرفا اطلاعات همکاران را منتشر نموده و هیچ مسئولیتی در قبال کالا یا فعالیتی که همکاران ارایه می‌نمایند ندارد .

۶ – شرکت ایده آل گستر نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در تمام مناطق جقرافیایی کشور ایران فعالیت داشته و هر کدام از هموطنان که تمایل به اخذ کالا و یا خدمات پس از فروش از خود شرکت ایده آل گستر را دارند میتوانند با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞 واحد فروش شرکت تماس حاصل نموده و کالا و یا خدمات خود را دریافت کنند .

۷ – شماره تلفن 88940000 📞 در ساعات اداری پاسخگوی سئوالات فنی شما هموطنان گرامی در زمینه نصب و یا برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک میباشد .

هشدارشرکت ایده آل گستر صرفا اطلاعات همکاران را منتشر نموده و هیچ مسئولیتی در قبال کالا یا فعالیتی که ارایه می‌نمایند؛ نخوهد داشت.

نمایندگی خدمات پس از فروش پاناسونیک در مرند

نمایندگی‌هایی که در لیست زیر قرار دارند در زمینه خدمات پس از فروش پاناسونیک فعالیت می‌کنند
ردیف نوع فعالیت نام فروشگاه تلفن فاکس آدرس
1 تلفن/فاکس/سانترال تلفن علیزاده 4912225042 4912239526 مرند-خ طالقانی-ضلع جنوبی چایکنار-جنب پاساژ نور-مغازه چهارم

 

امتیاز شما به این پست post
ویدئو پرژکتور پاناسونیک
تلفن سانترال
تلفن بیسیم پاناسونیک
سانترال پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x