تلفن بی سیم یا رومیزی؟

تلفن بی سیم یا رومیزی؟ کدام بهتر است؟

بیش از 139 سال از اختراع تلفن توسط الکساندر گراهم بل می گذرد و هموار تلفن به عنوان اساسی ترین پایه ارتبطات تلقی می شود. گاهی اوقات خریدار بر سر دوراهی سختی قرار می گیرد و انتخاب برای اون فرآیندی سخت و دشوار می شود. برند پاناسونیک بهترین سازنده تلفن های رومیزی و بی سیم در عرصه جهانی می باشد و کمتر کسی دیده می شود که از محصولات آن استفاده نکرده و یا نام آن را نشنیده باشد.

هر کدام از انواع تلفن های رومیزی و تلفن های بی سیم مزایا، معایب و نوع کاربری خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال فردی را تصور کنید که دائم پشت یک میز نشسته است و هیچ تحرکی در محیط ندارد، همچنین فردی نیازی به یک تلفن بی سیم نخواهد داشت و تلفن رومیزی نیازهای او را به بهترین نحو ممکن برآورده خواهد کرد. اما برعکس این قضیه فردی است که دائم در حال جا به جای است. چنین فردی می بایست از تلفن های بی سیم به جای تلفن های رومیزی استفاده کند.

تلفن بی سیم یا رومیزی؟

تلفن های رومیزی می بایست مستقیما به پریز تلفن متصل باشند که به علت محدود بودن متراژ سیم امکان حرکت با تلفن را غیر ممکن می سازد که این از معایب این نوع از تلفن می باشد. اما از معایب تلفن بیسیم نسبت به رومیزی باید به این مورد اشاره کرد که تلفن های بیسیم به علت اینکه به وسیله ی برق شارژ می شوند در صورت نبود برق عملا از کار خواهند افتاد. برای رفع این مشکل بعضی از مدل های تلفن بی سیم پاناسونیک دارای یک دستگاه رومیزی نیز هستند که با رفتن برق می توان از آن استفاده کرد. از جمله این مدل ها می توان به تلفن بیسیم پاناسونیک 3721 و یا مدل های پیشرفته تر تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tg6811 اشاره کرد.

تقریبا اینطور می توان گفت که تلفن های بی سیم تمام قابلیت های تلفن های رومیزی را در خود جای داده است و با برد و فرکانس تقویت شده بیشتری همراه است. به علت وجود همین فرکانس تقویت شده، معمولا خانم های باردار تمایلی به استفاده از آن ندارند.

5 | (6)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x