نصاب تلفن سانترال – سانترال کار

نصاب تلفن سانترال

سانترال، دستگاه مرکز مخابراتی کوچکی است که هر مجموعه ای می تواند برای مدیریت خطوط شهری و داخلی های خود از آن استفاده کند. به وسیله ی این تلفن می توان محدودیت و آپشن هایی برای هر داخلی یا به عبارتی هر کارمند در نظر گرفت تا به راحتی مشتریان بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند.

دستگاه سانترال برای کارکرد بهینه و مطابق با نیاز های هر مجموعه، احتیاج به برنامه ریزی دارد. نصب و برنامه ریزی سانترال مانند بسیاری از دستگاه ها نیاز به نصاب متخصص دارد. نیروهای فنی متخصص در برنامه ریزی و نصب دستگاه سانترال باید دو فاکتور دانش فنی و مهارت تجربی را همراه با هم داشته باشند.

برای نصب برخی از دستگاه های سانترال نیاز به کابل کشی وجود دارد، اما در برخی از مجموعه ها می توان از بستر کابل کشی شبکه و مخابراتی موجود، برای دستگاه سانترال نیز استفاده کرد. برای هر مجموعه راهکار پیاده سازی مرکز مخابراتی با دیگر مجموعه متفاوت است و این به عوامل مختلفی از جمله مساحت شرکت، تعداد کارمندان و سیاست های کاری شرکت بستگی دارد. نفرات فنی با بررسی شرکت یا سازمان شما می توانند راهکار مناسبی را جهت پیاده سازی دستگاه سانترال یا مرکز مخابراتی اتخاذ نماید.

نصاب تلفن سانترال

برنامه ریزی دستگاه های سانترال نیز با هم متفاوت است. ممکن است برخی از دستگاه ها را تنها بتوان به وسیله ی گوشی اپراتوری برنامه ریزی کرد ولی برخی دیگر از دستگاه ها را می توان با سیستم کامپیوتری برنامه ریزی کرد.

ممکن است اگر پروژه مرکز مخابراتی شما بزرگ باشد، نفرات فنی قبل از نصب، اقدام به کارشناسی و بازدید از منطقه کنند و جلسه ای را همراه با شما برگزار کنند تا بتوانند بهترین راهکار را برای شرکت شما اتخاذ کنند.

توجه داشته باشید که نصب و برنامه ریزی دستگاه سانترال، کاری تخصصی است و افرادی که تجربه کاری ندارند می توانند موجب آسیب یا صدمات جبران ناپذیر به دستگاه سانترال شما شوند.

متخصص سانترال (سانترال کار)

پس از خرید و نصب دستگاه سانترال پاناسونیک، شما می بایست یک سانترال کار ماهر و متخصص را برای ساماندهی و تنظیم دستگاه سانترال خود را پیدا کنید. پیدا کردن یک فرد حاذق و مطمئن کمی مشکل می باشد لذا شما می بایست به شرکت های معتبر برای این کار مراجعه کنید.

شرکت ایده آل گستر که نمایندگی تعمیرات پاناسونیک می باشد، بیش از 15 سال است که در این حوزه در حال فعالیت می باشد و تخصص خود را در زمینه دستگاه های مخابراتی پاناسونیک به اثبات رسانیده است.

این شرکت در چند گروه مختلف نظیر؛ واحد فروش، واحد آی تی، واحد پشتیبانی و واحد فنی در حال فعالیت و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. همانطور که اطلاع دارید، با توجه به نظارت دقیق واحد مدیریت بر گروه های در حال فعالیت، متخصصین مجموعه ما موظف به ارائه بهترین و قابل ترین خدمات می باشد لذا شما می توانید از هر لحاظی به مجموعه ایده آل گستر اطمینان کنید.

سانترال کار

واحد فروش

در این واحد، متخصصین ما با توجه به نیاز های شما، به شما پیشنهاداتی را ارائه می دهد که با انتظارات شما همخوانی داشته باشد. شما پس از انتخاب می توانید؛ محصول مخابراتی انتخابی خود را از این واحد به 2 روش حضوری و غیرحضوری(ارسال با پیک) دریافت کنید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات پاناسونیک در این شرکت، دارای گارانتی 1 ساله شرکت ایده آل گستر می باشد.

واحد فنی

واحد فنی در شرکت ایده آل گستر به 3 روش در حال فعالیت می باشد. در روش اول؛ شما می توانید محصول خود را به صورت حضوری به این شرکت که واقع در تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک11 واحد3 می باشد، بیاورید و به متخصصان ما برای تعمیرات تحویل دهید. گروه فنی، پس از تست و انجام تعمیرات لازم، دستگاه را به شما تحویل خواهد داد.

در روش دوم، شما می توانید با شماره ثابت با سانترال کار مجموعه ما، صحبت کنید و مشکل خود را با آن در میان بگذارید. سانترال کار مجموعه ما شما را تا حل کامل مشکل شما همراهی خواهد کرد. در صورت سکونت شما در تهران، شماره 9092301382 و در صورت عدم سکونت شما در تهران با شماره 9099071380 تماس حاصل فرمایید.

روش سوم در واقع، مراجعه حضوری گروه متخصصان و سانترال کاران مجموعه ایده آل می باشد. شما می توانید با مدیر گروه فنی تماس گرفته و مشکل خود را با ایشان در میان بگذارید تا، نیروی مربوط را به محل شما اعزام کند.

3.6 | (5)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x