قیمت سانترال پاناسونیک ۳ به ۸

سانترال دستگاهی است که در مراکز تجاری، ادارات و مراکز مختلف نصب می‌شود تا این مجموعه‌ها بتوانند از خطوط تلفن شهری که در اختیار دارند، به تعداد دلخواه خط داخلی دریافت کنند. این خطوط داخلی در اختیار کارمندان قرار می‌گیرند و بدین وسیله تمامی افرادی که در آن محیط مشغول به کار هستند، می‌توانند به خطوط شهری دسترسی داشته باشند. دستگاه‌های سانترال به دو دسته کم ظرفیت ( 3 به 8 ) و پرظرفیت تقسیم می‌شوند.

دستگاه سانترال یا به عبارتی درست‌تر PBX یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک مجموعه به شمار می‌رود. بدون این دستگاه، شما مجبورید برای هر کارمند، یک خط شهری خریداری نمیایید که این کار نه به صرفه است و نه حتی امکان انجام آن وجود دارد. زمانی که تصمیم به خرید دستگاه سانترال می‌گیرید، همه به شما پاناسونیک را پیشنهاد خواهند داد. دستگاه سانترال پاناسونیک علاوه بر کیفیت و ماندگاری بالا، از قیمت مناسبی نیر برخوردار است و به همین دلیل بهترین انتخاب محسوب می‌شود. اما سوال مهمی که باید به آن جواب دهید این است که چه سانترالی برای کسب و کار شما مناسب است؟

خرید سانترال 3 به 8 مدل KX-TES824

قیمت سانترال 3 به 8 پاناسونیک

با توجه به نوسانات موجود در بازار، نمی‌توان قیمت سانترال 3 به 8 را به صورت قطعی و ثابت اعلام نمود. از آنجایی که شرکت ایده آل گستر به عنوان یک نمایندگی رسمی پاناشونیک و تحت نظر اتحادیه مخابراتی مشغول به فعالیت است، این اطمینان را به شما خواهیم داد که این دستگاه سانترال را می‌توانید با بهترین قیمت ممکن از ایده آل گستر خریداری نمایید.

خرید سانترال مناسب

ما تمامی راهنمایی‌های لازم را در زمینه خرید سانترال پاناسونیک را به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید با اطلاعات کافی و چشم باز به خرید این محصولات مهم بپردازید. کلیه سانترال‌های پاناسونیک در شرکت ایده آل گستر و همراه با یک گارانتی معتبر و یک ساله ارائه خواهند شد. همچنین تکنسین‌های فنی ما در تمامی مراحل نصب و راه اندازی این دستگاه‌ها در کنار شما خواهند بود.

سانترال پاناسونیک 3 به 8

همانطور که گفته شد، سانترال‌های پاناسونیک به دو دسته کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می‌شوند. سانترل 3 به 8 در وافع یک سانترال کم ظرفیت پاناسونیک است که می‌تواند از 3 خط شهری، 8 داخلی در اختیار شما قرار دهد. این دستگاه برای مجموعه‌های کاری کوچک و متوسط مناسب است ( البته این سانترال قابلیت ارتقا به 8 خط شهری و 24 داخلی را نیز دارد). در حال حاضر محبوب‌ترین سانترال 3 به 8 که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدل KX-TES824 می‌باشد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

سانترال کم ظرفیت KX-TES824

این دستگاه سانترال به صورت پیش فرض قابلیت دریافت 3 خط شهری و ارائه 8 خط داخلی دارد، اما می‌توانید با خرید کارت خط شهری، ظرفیت آن را به 8 خط شهری و 24 خط داخلی ارتقا دهید. سانترال KX-TES824 داخلی‌های آنالوگ و هایبرید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این بدین معنیست که می‌توانید تلفن‌های معمولی را نیز به آن وصل کنید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید ( تلفن‌های معمولی از قیمت پایین‌تری در قیاس با تلفن‌های سانترال برخوردار هستند).

سانترال کم ظرفیت KX-TES824

این دستگاه سانترال به صورت پیش فرض دارای یک کارت دیزا می‌باشد و همچنین می‌توانید با خرید یک کارت کالر آیدی، این قالیت را نیز بر روی آن فعال کنید. این دستگاه تنها در رنگ سفید تولید شده و بر روی دیوار نصب می‌شود. KX-TES824 قابلیت استفاده در نبود برق را نیز دارد، البته برای این کار باید باتری‌های مورد نیاز آن را تامین کنید ( 2 عدد باتری 12 ولت ). در جدول زیر نگاهی کلی به مشخصات این سانترال کم ظرفیت می‌اندازیم:

مدل دستگاه سانترال کم ظرفیت KX-TES824
وزن 3.5 کیلوگرم
نوع پایه دیواری
قابلیت ارتقاء
قابلیت نصب کالر آیدی
قابلیت نصب صندوق صوتی
قابلیت VOIP
قابلیت استفاده از تلفن‌های آنالوگ
قابلیت استفاده از تلفن‌های هایبرید
قابلیت استفاده از تلفن دیجیتال

همانطور که گفته شد، می‌توانید با خرید یک کارت سانترال و نصب آن بر روی دستگاه، ظرفیت KX-TES824 را ارتقا دهید. کارت‌هایی که برای این کار استفاده می‌شوند عبارتند از :

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-TE82480

مشخصات کارت سانترال پاناسونیک KX-TE82480
قابلیت نصب بر روی مرکز تلفن مدل KX-TES824
قابلیت پشتیبانی از 2 خط شهری و 8 خط داخلی

خرید کارت سانترال KX-TE82480

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-TE82483

مشخصات کارت سانترال پاناسونیک KX-TE82483
قابلیت نصب بر روی مرکزتلفن مدل KX-TES824
قابلیت پشتیبانی از 3 خط شهری و 8 خط داخلی

خرید کارت سانترال KX-TE82483

این کارت‌ها را می‌توانید از شرکت ایده آل گستر خریداری نمایید. همچنین برای نصب و راه‌اندازی آن‌ها نیز می‌توانید از تکنسین‌های فنی این شرکت کمک بگیرید.

راه اندازی سانترال KX-TES824

بعد از خرید و نصب این سانترال، نوبت به برنامه ریزی آن خواهد رسید. سانترال‌های کم ظرفیت را معمولا با استفاده از یک تلفن هایبرید مدیریتی برنامه ریزی می‌کنند. برای راه اندازی KX-TES824 می‌توانید از تلفن‌های KX-T7730 و KX-AT7730 استفاده کنید. این تلفن‌ها از طریق جک 01 ( که بر روی دستگاه مشخص است) به سانترال وصل می‌شوند و پس از آن، تنظیمات لازم برای فعال کردن قابلیت‌های مختلف اعمال می‌شوند.

برای راه اندازی یک دستگاه سانترال، احتیاج به کدهای تلفن سانترال پاناسونیک خواهید داشت. هر کدام از این کدها، مربوط به یک قابلیت مشخص از مرکز تلفن می‌باشند. توصیه می‌کنیم راه اندازی سانترال 3 به 8 را به تکنسین‌های ایده آل گستر واگذار نمایید.

تلفن هایبرید مدیریتی

البته سانترال 3 به 8 را از طریق کامپیوتر نیز می‌توانید انجام دهید. برای این کار باید دستگاه را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده و سپس با استفاده از نرم افزار UPCMC اقدام به راه اندازی آن نمایید. این روش البته بیشتر برای سانترال‌های پرظرفیت کاربرد دارد و سانترال‌های کم ظرفیت در بیشتر مواقع با استفاده از تلفن‌های مدیریتی برنامه ریزی می‌شوند.

هنگام خرید دستگاه سانترال به خریدار توصیه می‌شود که تلفن اپراتوری دستگاه خود را نیز تهیه کند، چرا که برنامه ریزی با تلفن اپراتوری بسیار ساده‌تر از راه اندازی با کامپیوتر می‌باشد. برای خرید و یا دریافت قیمت تلفن سانترال می توانید از لینک داده شده قیمت ها را مشاهده نمایید و یا از مشاوره کارشناسان ایده آل گستر استفاده نمایید.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی تعمیرات سانترال پاناسونیک 

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک با توجه به کیفیت و ماندگاری بالایی که دارند؛ به ندرت دچار خرابی‌های ناگهانی می‌شوند. با اینحال بروز برخی اختلالات در این دستگاه‌ها اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. مواردی از قبیل استفاده ناصحیح و البته افزایش طول عمر سانترال، ممکن است این دستگاه را دچار خرابی نماید. در این مواقع بهترین راه، مراجعه به یک نمایندگی تعمیرات پاناسونیک می‌باشد.

آیا به تعمیرات سانترال پاناسونیک نیاز دارید ؟

واحد تعمیرات شرکت ایده آل گستر کلیه امور مرتبط با تعمیر سانترال پاناسونیک را در کمترین زمان ممکن و با بهره گیری از کادر فنی متخصص و مجرب انجام می‌دهد. به دلیل ماهیت ایده آل گستر به عنوان یک نمایندگی رسمی، می‌توانید با خیال راحت تعمیرات دستگاه‌های مخابراتی خود را به این شرکت واگذار نمایید. زیرا کلیه قطعاتی که در طول تعمیرات توسط مهندسین ایده آل گستر مورد استفاده قرار می‌گیرند اصل و با کیفیت اورجینال شرکت پاناسونیک می‌باشند.

5 | (4)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x