دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SBV111

از بین دوربین های مدار بسته، دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SBV111 یکی از مدل های خوب با کارایی های بسیار به شمار می آید که البته متأسفانه در حال حاضر تولید نمی شود. ولی شاید شما قصد داشته باشید دوربین دست دوم یا استوک آن را خریداری نمایید. در غیر این صورت به شما پیشنهاد می کنم به صفحه محصولات دوربین های مدار بسته پاناسونیک مراجعه نمایید و از محصولات موجود و جدید دیدن فرمایید.

ویژگی های کلی دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SBV111

دوربین مداربسته WV-SBV111M پاناسونیک همان طور که در تصویر می بینید از نوع «دام» است؛ به این معنی که به صورت نیمکره بوده و بر روی سقف نصب می شود.

دیگر ویژگی این دوربین «تحت شبکه» بودن آن است. دوربین های مدار بسته تحت شبکه را دوربین های آی پی نیز می نامند. این نوع دوربین ها از طریق شبکه اینترنت یا شبکه محلی LAN کار می کنند.

وضوح تصویر در SBV111 برابر با 1280 در 720 رزولوشن است.

سرعت فیلمبرداری آن، مانند دوربین WV-SFN110 معادل 30 فریم بر ثانیه بوده و فیلم های ضبط شده را با قابلیت فشرده سازی h.264 فشرده می کند.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SBV111 دارای لنز ثابت است و قابلیت گردش ندارد. فاصله کانونی آن 1.95 میلی متر بوده و علاوه بر روز به صورت الکتریکال در شب نیز می تواند فیلمبرداری کند. 

دوربین فوق قادر است در حالت رنگی در حداقل 0.04 لوکس روشنایی و در حالت سیاه و سفید در حداقل 0.03 لوکس روشنایی تصاویر را دریافت و ذخیره کند.

زاویه دید WV-SBV111 در حالت افقی 104 درجه و دید عمودی 69 می باشد. همچنین حرکت آن ثابت بوده و دارای محدوده دستی حرکت افقی (Pan) از 170- تا 170+ درجه و حرکت عمودی (Tilt) از 90- تا 90+ درجه است.

این دوربین با زوم دیجیتال پیشرفته خود تصاویر را تا دو برابر بزرگ‌ نمایی می‌کند.

مزایای دوربین مداربسته WV-SBV111M

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل wv-sbv111m دوربین مطابق با IP66، نوع 4x یا UL50 و IP6K9K، مطابق با رتبه بندی NEMA 4X، مقاومت در برابر گرد و غبار بالا و عملکرد ضد آب را فراهم می کند. همچنین به دلیل مقاومت بالای خود در برابر ضربه دارای استاندارد ik10 می باشد. این دوربین در دمای +60 تا -40 به راحتی کارایی خود را حفظ می کند و باعث می شود این دوربین در فضای بیرونی هم نصب گردد.

این دوربین دیجیتال قابلیت viqs است که با استفاده از این قابلیت می توان هشت منطقه را برای تصویربرداری با کیفیت بهتر مشخص کرد. و این قابلیت باعث می شود کیفیت تصویر در مناطق دیگر کاهش یابد و در نتیجه از اندازه تصویر کوچکتر و نرخ بیت کمتر استفاده می شود.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SBV111M

همچنین قابلیت WDR  اجازه می دهد تا دوربین ها بتوانند حتی زمانی که شدت نور در محیط به طور مداوم تغییر می کند، در مواردی که پس زمینه بسیار تاریک است و یا بسیار روشن می شود تصاویر دقیقی را ارائه دهند.

قابلیت های دوربین مداربسته WV-SBV111M

این دوربین دارای تکنولوژی 3d-dnr بوده که کاهش صدای چندگانه را در شرایط و موقعیت های مختلف تضمین می کند و توانایی حذف نویزهای تصویر در شرایط نور کم و افزایش کیفیت آن ها را برای سیستم مدار بسته فراهم می کند. کارکرد این فناوری هم در روشنایی روز و هم در تاریکی شب است.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SBV111 دارای تکنولوژی hlc  است که باعث کاهش نور چراغ های خودرو می شود و به این وسیله از کور شدن دوربین جلوگیری می کند. دوربین مداربسته فوق با تکنولوژی poe کار می کند؛ یعنی برق دوربین را از طریق کابل شبکه تامین می کند.

5 | (6)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x