مشکلات خدمات پس از فروش پاناسونیک در ایران

پاناسونیک یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازارهای ایران است. با این حال، بسیاری از مشتریان، برای دریافت خدمات پس از فروش پاناسونیک با مشکل مواجه می‌شوند. دلیل این موضوع هم کاملا روشن است: خرید از مراکز غیر مجاز و نمایندگی‌های نامعتبر!

در صورتی که محصولات پاناسونیک را از نمایندگی‌های مجاز و معتبر این شرکت خریداری نمایید، علاوه بر اطمینان از اصل بودن کالاها، خیالتان از دریافت درست و به موقع انواع خدمات پس از فروش پاناسونیک هم راحت خواهد بود.

در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر قصد داریم به بررسی مهم‌ترین مشکلات خدمات پس از فروش پاناسونیک در ایران بپردازیم. اگر شما هم یکی از مشتریان محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

چرا فقط باید از نمایندگی خرید کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارند که بر اساس آن‌ها، باید محصولات پاناسونیک را تنها از نمایندگی‌های معتبر و شناخته شده این شرکت خریداری نماییم. نخست این‌که همزمان با افزایش محبوبیت این برند در کشورمان، اجناس تقلبی که با نام Panasonic به بازار عرضه می‌شوند هم روز به روز در حال بیشتر شدن هستند.

نمایندگی رسمی پاناسونیک

بنابراین برای اطمینان از این‌که محصولی که خریداری کرده‌اید، اصل بوده و با کیفیت اورجینال پاناسونیک در اختیار شما قرار می‌گیرد، حتما باید به سراغ نمایندگی‌های معتبر و مجاز این شرکت خوشنام بروید.

این‌جاست که شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در زمینه عرضه و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، می‌تواند بهترین انتخاب شما عزیزان باشد.

فروشگاه ایده آل گستر در زمینه عرضه انواع تلفن‌های خانگی و سانترال، دستگاه‌های سانترال، دوربین مداربسته، ویدیو پروژکتور، فکس و تجهیزات جانبی پاناسونیک فعالیت می‌کند و با بیش از دو دهه سابقه، نامی آشنا و قابل اعتماد به شمار می‌رود.

علاوه بر عرضه محصولات اورجینال، ما در زمینه تعمیرات محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، راه‌اندازی انواع مراکز تلفن پاناسونیک، ارائه انواع مشاوره‌های قبل از خرید و … نیز در کنار مشتریان عزیز خود حضور داریم.

مهم‌ترین مشکلات خدمات پس از فروش پاناسونیک

لازم به تکرار نیست که خرید از ایده آل گستر شما را برای همیشه از دست مشکلات خدمات پس از فروش پاناسونیک راحت خواهد کرد. حال بیایید به صورت دقیق، نگاهی به این مشکلات همیشگی که گریبان‌گیر مشتریان عزیز محصولات پاناسونیک می‌شوند، بیندازیم.

عدم ارائه محصولات اصل و اورجینال 

امان از محصولات تقلبی و بی‌کیفیت! متاسفانه بسیاری از مراکز غیر مجاز پاناسونیک برای سود بیشتر، اقدام به عرضه محصولات تقلبی و فیک به مشتریان می‌نمایند. خبر بدتر این‌که گاهی تشخیص نمونه‌های تقلبی از اصل، تقریبا غیرممکن می‌شود!

خب حالا که می‌گوییم عملا نمی‌توان نمونه‌های تقلبی را از محصولات اورجینال تشخیص داد، چاره چیست؟ جواب بسیار ساده است: شما باید خرید خود را فقط از نمایندگی‌های معتبر Panasonic انجام دهید.

به عنوان مثال، تمامی محصولاتی که ما در ایده آل گستر به مشتریان عزیز عرضه می‌کنیم، کاملا اورجینال بوده و از لیبل یا برچسب اختصاصی Panasonic برخوردار هستند. همین موضوع، گواه صداقت ما در مقابل شما همراهان همیشگی است.

به عنوان نمایندگی تلفن پاناسونیک شرکت ایده آل گستر کلیه مدل‌های تلفن ثابت، بیسیم، دیجیتال، هیبرید و تحت شبکه پاناسونیک را به صورت کاملا اورجینال و با برچسب اختصاصی به مشتریان ارائه می‌دهد. این موضوع درباره سایر محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک هم کاملا صادق است.

عدم ارائه گارانتی معتبر 

یکی دیگر از مشکلات خدمات پس از فروش پاناسونیک در ایران، به عدم ارائه گارانتی یا همان ضمانت‌نامه معتبر مربوط می‌شود. متاسفانه بسیاری از مراکز غیرمجاز در زمان فروش، برگه گارانتی را روی سربرگ شرکت‌هایی امضا می‌کنند که بعضا حتی وجود خارجی هم ندارند!

عدم ارائه گارانتی معتبر

در این شرایط شما خیال می‌کنید که محصول مورد نظر خود را همراه با ضمانت خریداری کرده‌اید؛ در حالی که اصلا اینچنین نیست! چون زمانی که برای برخورداری از گارانتی اقدام می‌کنید، متوجه می‌شوید که برگه ضمانت‌نامه‌ای که در اختیار شما قرار دارد، عملا فاقد هرگونه اعتبار قانونی است!

این‌جا هم پیشنهاد ما به شما، خرید از نمایندگی‌های معتبر و مجاز مانند ایده آل گستر است. ما برای تمامی محصولات ارائه شده به مشتریان، گارانتی 12 ماهه صادر می‌کنیم. نکته مهم این‌جاست که برگه ضمانت‌نامه، روی سربرگ رسمی ایده آل گستر درج می‌شود و به قول معروف، مو لای درزش نمی‌رود!

زمانی که برگه گارانتی ایده آل گستر را در اختیار داشته باشید، هیچ مشکلی برای برخورداری از خدمات مندرج در آن نخواهید داشت. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، با ما در ارتباط باشید.

نبود تعمیرات تخصصی و منصفانه 

وضعیت اقتصادی فعلی کشور، باعث شده تا تعمیر یک محصول، به مراتب مقرون به صرفه‌تر و موجه‌تر از خرید یک دستگاه جدید باشد! البته به شرطی که به یک واحد تعمیرات تخصصی و مجاز، دسترسی داشته باشید.

واحد تعمیرات ایده آل گستر

متاسفانه بسیاری از مراکزی که اقدام به تعمیر محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک می‌نمایند، از تخصص کافی برخوردار نیستند. از طرفی دیگر، آن‌ها معمولا تعهدی به استفاده از قطعات اورجینال در طول دوره تعمیرات ندارند!

اما ایده آل گستر به عنوان نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در ایران، علاوه بر داشتن تخصص کافی (به واسطه سال‌ها تجربه در این زمینه) خود را ملزم به استفاده ا قطعات اصل و اورجینال در طول زمان تعمیر محصولات می‌داند.

از طرف دیگر، ما برای کلیه محصولاتی که تعمیر می‌کینم، یک هفته مهلت تست در نظر می‌گیریم. بنابراین از این بابت هم در بالاترین وجه ممکن، خیال مشتریان خود را از بابت کیفیت خدمات ارائه شده، راحت کرده‌ایم.

نداشتن تجربه کافی برای راه‌اندازی مراکز تلفن پاناسونیک 

دستگاه‌های سانترال یکی از مهم‌ترین تولیدات شرکت پاناسونیک محسوب می‌شوند. این تجهیزات به منظور راه‌اندازی مراکز تلفن در مجموعه‌های کاری از قبیل ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری کوچک و بزرگ، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نصب و راه‌اندازی سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه‌ها، یک امر کاملا تخصصی است و متاسفانه، بسیاری از مراکز فعال در بازارهای کشورمان، از این دانش برخوردار نیستند. این موضوع باعث می‌شود مشتریان هرگز نتوانند از تمام ظرفیت‌های مرکز تلفن خود بهره‌مند شوند؛ حتی اگر هزینه زیادی برای آن پرداخت کرده باشند!

این در حالیست که راه‌اندازی انواع مراکز تلفن پاناسونیک، یکی از تخصص‌های اصلی شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی سانترال پاناسونیک در ایران، محسوب می‌شود.

همکاران ما در بخش فنی، تجربه راه‌اندازی مرکز تلفن در تعداد زیادی از شرکت‌های مطرح و شناخته شده کشورمان را دارند. سایپا، ایران‌ خودرو، دانشگاه پیام نور، کاله، هواپیمایی آتا و … تنها تعدادی از نام‌های پرآوازه ایران هستند که راه‌اندازی مرکز تلفن خود را به ایده آل گستر واگذار کرده‌اند.

آیا ایده آل گستر فقط در تهران خدمات دارد؟

از آن‌جایی که هر دو شعبه ما در شهر تهران واقع شده‌اند، این سوال برای بسیاری از مشتریان پیش آمده است که آیا خدمات ایده آل گستر، تنها محدود به شهر تهران می‌شود؟ جواب این سوال کاملا واضح است: خیر! ما در سراسر ایران در کنار شما عزیزان حضور داریم.

مشتریان گرامی از سراسر کشور می‌توانند از طریق وب سایت رسمی ایده آل گستر یا شماره تلفن ثابت 02181010 با همکاران ما در ارتباط باشند. شما عزیزان از هرکجای ایران، می‌توانید از فروش و خدمات پس از فروش ما بهره‌مند شوید.

بنابراین اگر می‌خواهید یکبار برای همیشه از دست مشکلات خدمات پس از فروش پاناسونیک راحت شوید، کافیست محصولات مخابراتی و اداری خود را فقط و فقط از ایده آل گستر به عنوان نمایندگی معتبر و مجاز این شرکت در ایران خریداری نمایید.

کلام آخر

زمانی که پای خرید محصولات پاناسونیک در میان باشد، مراکز زیادی وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، خرید خود را انجام دهید. اما آیا همه این فروشگاه‌ها، به مشتریان خود خدمات صادقانه ارائه می‌دهند؟ قطعا خیر!

در این مقاله به معرفی برخی از مهم‌ترین مشکلات خدمات پس از فروش پاناسونیک در ایران پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

3.7 | (3)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x