۷ ویدئو پروژکتور برتر گیم (بازی) در سال ۲۰۲۴

فرقی نمی کند شما یک گیمر حرفه ای هستید یا عاشق بازی های کامپیوتری هستید و یا حتی چند ساعتی در شبانه روز را به بازی های کامپیوتری اختصاص می دهید، به هرحال وجود یک پروژکتور مناسب با بازی های کامپیوتری برای شما امری ضروری به نظر می رسد. اگر شما در یکی از دسته های بالا قرار گرفته اید و اکنون تصمیم به تهیه یک پروژکتور مناسب دارید، باید بدانید اطلاعات بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که باید درباره آن ها اطلاعات کافی را به دست بیاورید. همچنین برای آشنایی با بهترین لپ تاپ گیمینگ 2024 می توانید مقاله ای که در این ارتباط نوشته شده است را مطالعه نمایید.

برای تعیین کیفیت یک پروژکتور گیمینگ، فاکتور های زیادی وجود دارند. ابتدا باید بدانیم که این پروژکتور ها در سایزها، اشکال و همچنین رنج قیمت های مختلفی ساخته می شوند و در بازار موجود هستند. در زمینه بازی های کامپیوتری، پروژکتورها یک جایگزین جذاب و فوق العاده برای مانتیورها به شمار می روند. مخصوصا که باید مقدار زیادی پول برای یک مانیتور پرداخت شود و با این وجود برای لذت بردن از آن احتیاج به کوهی از تنظیمات و کارهای اضافی دارید.

یک توصیه دوستانه را از ما قبول کنید، سعی کنید حتما و حتما پروژکتور گیمینگی که خریداری می کنید دقیقا همانی باشد که به دنبال آن هستید. به عبارتی دیگر اول نیاز ها و خواسته های مورد نظرتان را تنظیم کنید و بر اساس آن ها اقدام به خرید کنید. البته اگر به دنبال تجربه بیشترین لذت و هیجان از یک بازی کامپیوتری هستید.

اگر دقیقا نمی دانید که از یک ویدئو پروژکتور چه انتظاراتی دارید اصلا نگران نباشید، ما برای کمک به شما در این زمینه کاملا آماده ایم. ما به شما خواهیم گفت که هنگام خرید یک پروژکتور جدید چه فاکتور هایی را باید مد نظر قرار دهید. در مورد پروژکتورهای بازی محبوب توضیح خواهیم داد، هر سوالی که در این زمینه به ذهنتان می رسد را پاسخ خواهیم داد و در نهایت از لوازم جانبی ویدئو پروژکتور خواهیم گفت که شما نیاز دارید تا تجربه لذت و هیجان خود را کامل کنید. پس با ما همراه باشید.

مهمترین فاکتورها برای خرید ویدئو پروژکتور برای گیم

بودجه لازم برای خرید ویدئوپروژکتور گیم

مانند تمام تجهیزات مربوط به بازی های کامپیوتری پروژکتورها هم قیمت تقریبا بالایی دارند. اما نکته مهم این است که گستره قیمت این دستگاه بسیار زیاد است. قیمت یک ویدئو پروژکتور مخصوص بازی معمولی از دویست دلار شروع می شود اما در بعضی از گیم سنترها پروژکتورهایی دیده می شوند که قیمت آن ها تا بیست و چهار هزار دلار هم بالا می رود. به نظر می رسد که آنچه که در این زمینه اهمیت بیشتری دارد این است که شما بتوانید پروژکتوری را بر اساس بودجه خود تهیه کنید که بعدا نیازی به هزینه اضافی برای خرید لوازم جانبی نداشته باشید.

قبل از هر چیزی اطلاعات کافی در زمینه لوازم جانبی مورد نیاز خود را به دست آورید، چرا که همین لوازم جانبی بعدها می توانند به راحتی هزینه های اضافی را به شما تحمیل کنند. صفحه نمایش، عینک های سه بعدی و غرفه پروژکتور تنها چند نمونه از ابزارهای جانبی به شمار می روند که شما ممکن است نیاز داشته باشید خریداری کنید تا بیشترین لذت ممکن را از پروژکتور بازی خود ببرید.

در هنگام خرید باید لیست موارد و علاقمندی های خود را در نظر داشته باشید، اما بدون شک هر گزینه یا فاکتوری که بخواهید به پروژکتور خود اضافه کنید هزینه بر خواهد بود. بنابراین اولویت را بر روی مواردی قرار دهید که به آن ها نیاز بیشتری دارید یا در لیست علاقمندی های شما در رده های بالاتر قرار گرفته اند.

مدیریت بودجه نه تنها در زمینه خرید پروژکتور برتر 2024 بلکه در هر زمینه ای مهم ترین اقدام به شمار می رود. پس برای جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی حتما فاکتور های مورد نظر خود را شناسایی کنید و همچنین آن ها را بر اساس نیاز و علاقمندی اولویت بندی کنید.

وضوح تصویر

به احتمال زیاد قبلا برای ارائه کنفرانس یا سخنرانی در مدرسه و محل کار از پروژکتور استفاده کرده اید، اما بین یک پروژکتور بازی با پروژکتورهای معمولی تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد. در هنگام کفرانس یا سخنرانی معمولا برای بهبود وضعیت وضوح تصویر محیط را تاریک می کنیم، اما هنگام بازی همیشه نمی توانیم روی این گزینه حساب باز کنیم، بنابراین کیفیت وضوح تصویر پروژکتور یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب پروژکتور به شمار می رود.

بیشتر پروژکتو هایی که در مدرسه یا محل کار از آن ها استفاده کرده اید از نوع VGA یا XGA بوده اند که برای بازی وضوح لازم را به شما نخواهند داد. شما برای بازی به یک پروژکتور 1080 HD احتیاج دارید. البته که پروژکتور های 4K هم گزینه ایده آلی به شمار می روند منتهی برای کسانی که می توانند هزینه بیشتری را برای خرید یک پروژکتور بپردازند.

ویدئو پروژکتور مخصوص بازی

روشنایی تصویر

اگرچه روشنایی از فاکتورهای اصلی برای خرید یک پروژکتور نیست اما با این حال اگر قصد خرید یک پروژکتور با لومن های پاییین را دارید اطمینان حاصل کنید که می توانید محیط اطراف خود را هنگام بازی کم نور کنید. لومن یک مقیاس برای اندازه گیری روشنایی پروژکتور است که تعیین می کند که در محیط هایی با نور کم یا متوسط وضعیت نمایش پروژکتور شما چگونه باشد.

اگر محیط بازی شما تاریک نیست یا نمی توانید نور آن را کم کنید حتما یک پروژکتور با تعداد لومن بالا خریداری کنید. البته که تعداد لومن بالا قیمت یک پروژکتور را بالا می برد اما برای اینکه بتوانید از بازی خود لذت ببرید لازم است مطابق وضعیت نور محل بازی، تعداد لومن پروژکتور خود را انتخاب کنید. اگر به طور مداوم در یک اتاق روشن بازی می کنید تعداد 1000 تا 2000 لومن کافی به نظر می رسد.

کنتراست تصویر

اگر چه کنتراست روی تجربه بازی شما تاثیر منفی ندارد اما قطعا یک کنتراست بالاتر باعث ایجاد تصاویری با عمق بیشتر به خصوص در فضاهای تاریک می شود. این فاکتور از آن فاکتور هایی نیست که ما از شما بخواهیم برای آن بودجه زیادی در نظر بگیرید چون تاثیری زیادی در کیفیت تصویر شما ایجاد نمی کند. هنگامی که قصد خرید یک پروژکتور جدید را دارید نسبت کنتراست 15000:1 مناسب به نظر می رسد.

اندازه و وزن ویدئپروژکتور

یک پروژکتور بازی جدید چه فایده ای دارد وقتی زمانی که آن را از قفسه درمی آوریم ببینیم که اندازه آن مناسب مکانی که برای آن در نظر گرفته ایم نیست ؟ اگر این اتفاق برای شما بیفتد متاسفانه شما باید یک هزینه اضافی برای فیکس کردن مکان مورد نظرتون با پروژکتور جدید متحمل شود و این اصلا خوب نیست. توصیه ما این است که قبل از خرید پروژکتور اول فضایی که می خواهید برای آن در نظر بگیرید را آنالیز کنید، طول و عرض آن را اندازه گیری کنید و بعد از آن از میان انبوه پروژکتور های موجود اقدام به انتخاب و خرید محصول کنید. اگر محصول خود را به صورت آنلاین خریداری می کنید می توانید با ابعاد مورد نظر خود به جستجو در میان محصولات موجود بپردازید.

وزن یکی دیگر از فاکتور های مهم در انتخاب شما خواهید بود، مخصوصا اگر می خواهید آن را در سطحی قرار دهید که امکان افتادن آن وجود داشه باشد. چه وحشتناک خواهد بود اگر به یکباره و در جلوی چشمتان پروژکتور نازنین و گران قیمتتان سقوط کند و خراب شود !

نرخ و زمان پاسخگویی

با فرض اینکه شما قبلا با مانیتور ها در هنگام بازی سر و کار داشته اید، پس ما مطمئن هستیم که شما می دانید که نرخ تازه کردن چیست و چرا اهمیت دارد. نرخ تازه کردن یعنی اینکه صفحه نمایش شما چند بار در ثانیه تازه می شود و نرخ تازه شدن بالاتر، تجربه بهتری از یک بازی را به شما ارائه خواهد داد. ما به شما نرخ 120HZ را به شما پیشنهاد می کنیم، البته این را هم بدانید که نرخ 60HZ هم کار شما را راه می اندازد.

ما نرخ تازه کردن و زمان پاسخگویی را با هم ترکیب کردیم و در یک قسمت قرار دادیم چون هر دو در تجربه شما از یک بازی کامپیوتری تاثیر گذار خواهند بود. زمان پاسخگویی در مانیتورها بسیار سریع تر از پروژکتورهای بازی است و شما به دنبال پایین ترین زمان پاسخگویی خواهید بود. زمان واکنش بالاتر می تواند منجر به ایجاد تصاویر تار بر روی صفحه نمایش شود.

اگرچه اطمینان از نرخ تازه کردن بالاتر و زمان پاسخگویی پایین تر مطلوب و مورد نظر شما می تواند منجر به تحمیل هزینه اضافی بر شما شود، اما مطمئن باشید که ارزشش را خواهد داشت. تلویزیون های بدون تاخیر و کاربردی برای گیم نت نیز از دیگر موارد مورد نیاز برای لذت بیشتر از بازی و گیم ها می باشند.

بهترین پروژکتور های بازی

اکنون ما فاکتور هایی که برای خرید یک پروژکتور باید مدنظر قرار دهید را بررسی نموده ایم. بسته به میزان آشنایی شما با برند های پروژکتورهای بازی، سایر ویژگی ها و کارهایی که می خواهید با این وسیله انجام دهید را بررسی کنید.

اگر پروژکتور مورد نظر خود را در لیستی که به شما ارائه خواهیم داد پیدا نمی کنید اصلا نگران نباشید. ما به شما اطمینان می دهیم که شما الان بیشتر از هر زمانی به محصولی که به دنبال آن هستید نزدیک شده اید. در اینجا به یک سری برندهای معروف اشاره کرده ایم اما هیچکدام از مدل های ویدئو پروژکتور پاناسونیک در اینجا نیامده. این ویدئوپروژکتورها از بهترین های این محصول هستند اما به علت اینکه خود ما نمایندگی این محصول هستیم سعی در معرفی باقی برندها کرده ایم که امکان مقایسه آن با محصولات پاناسونیک برای شما مهیا باشد.

ویدئو پروژکتور اپسون مدل  5040UBE THEATRE PROJECTOR

پروژکتور فوق در صدر بهترین پروژکتورهای خانگی قرار دارد که هم برای تماشای فیلم و هم برای بازی محصول ایده آل به شمار می رود. این پروژکتور از فناوری پیشرفته 4K برخوردار است و به خوبی می تواند محتوای غیر 4K را ارتقا بدهد تا از ظاهری بی نقص برخوردار باشد. طراحی 3 LCD 3 CHIP این پروژکتور دارای طیف رنگی گسترده ای است که به همه ویدیوها کیفیت خیره کننده ای می بخشد. صفحه نمایش 2500 لومنی از دیگر ویزگی های برجسته این محصول می باشد. حتی در هنگام کار با تصاویر سه بعدی هم کیفیت تصویر آن خارق العاده است و تمام این ویژگی‌های طلایی درون دستگاهی با فقط 25 پوند وزن قرار دارند

فکر نمی کنیم هیچ وقت از خرید این پروژکتور پشیمان شوید، صفحه نمایش 4K ان از بسیاری از پروژکتور هایی که ما امتحان کرده ایم بهتر است و صفحه نمایش در اتاق های روشن و در حضور نور مصنوعی و طبیعی کیفیت خود را از دست نمی دهد.

ویدئو پروژکتور مخصوص گیم اپسون

ویدئو پروژکتور گیم اپتیما مدل GT1080Darbee Budget Gaming Projector

این شرکت ارائه دهنده پروژکتورهایی با کیفیت بالا و قیمت متوسط می باشد. پروژکتور OPTOMA ویدیو ها را با وضوح 1080 FULL HD نمایش می دهد. صفحه نمایشی با 3000 لومن و همچنین نسبت کنتراست 28000:1 از دیگر شاخصه های این پروژکتور می باشد. اما ویژگی خاص این محصول که باعث محبوبیت آن بین گیمرها شده است، بازی پیشرفته با زمان پاسخگویی 16 M/S می باشد. یک لامپ پر انرژی کارامد باعث میشود این پروژکتور 8000 ساعت کار کند بدون اینکه نیاز به تعمیر داشته باشد. این پروژکتور از تمام حالت های HDMI 3D مانند BLU-RAY تا گیمینگ پشتیبانی می کند.

جالب است بدانید پروژکتور OPTOMA حتی اگر 4 فوت از صفحه نمایش فاصله داشته باشد باز هم یک صفحه نمایش 100 اینچی در اختیار شما قرار می دهد.

اگر چه در هنگام بررسی این صفحه نمایش متوجه چند ایراد جزئی در آن شدیم اما در مجموع می توان گفت این محصول بهترین پروژکتور بازی در محدوده قیمت خود می باشد.

ویدئو پروژکتور مخصوص گیم اپتیما

ویدئو پروژکتور BenQ DLP MW526AE Cheap Video Projector

این محصول از آن دست پروژکتور هایی است که می توانید بدون پرداخت هزینه خیلی زیاد آن را تهیه کنید و از بازی کامپیوتری لذت ببرید. صفحه نمایش آن دارای 3.300 لومن است که باعث می شود حتی در اتاق های روشن هم تصاویر با کیفیتی تولید کند. فناوری DLP با یک لنز نوری تمام شیشه ای به همراه کنتراست 15000:1 باعث می شود تا این پروژکتور یک صفحه نمایش تیز و شفاف در اختیار ما قرار دهد و برای بازی و فیلم و ارائه یک گزینه ایده آل به شمار رود. این پروژکتور بدون نیاز به آداپتور اضافی، پورت کافی را برای اتصالات متعدد فراهم می کند. اگر می خواهید در خرید پروژکتور صرفه جویی کنید تا بتوانید لوازم جانبی مورد نظر خود را خریداری کنید باید به شما بگوییم که این محصول بهترین انتخاب شما خواهد بود.

ویدئو پروژکتور مخصوص گیم بنکیو

ویدئو پروژکتور مخصوص گیم ViewSonic PRO7827 Theatre Projector

این پروژکتور سینمای خانگی با صفحه نمایشی تا 300 اینچ یک تجربه کیفیت بالا را به ما عرضه می کند. صفحه نمایش 1920X1080 و نمایشگر 2200 لومنی یک نمایش واضح عرضه میکند که باعث می شود چه در طول بازی و چه در خلال فیلم از آن لذت ببریم. همانند بقیه محصولات شرکت Wiew Sonic یک بلندگوی 10 واتی در این محصول هم تعبیه شده تا شما را از بلندگو های خارجی و هدست ها بی نیاز کند. شما می توانید با بزرگنمایی نوری 1.3 برابر، کیستون افقی و عمودی، تنظیم چهار گوشه و تغییر لنز عمودی، این پروژکتور را به دلخواه خود تنظیم کنید.

در مجموع می توان گفت این پروژکتور تجربه به مراتب هیجان انگیزتری نسبت به استفاده از مانیتور برای بازی های کامپیوتری و تماشای فیلم خواهد داشت. اگر به دنبال یک پروژکتور مقرون به صرفه با یک صفحه نمایش مناسب هستید این محصول مناسب خواهد بود.

ویدئو پروژکتور مخصوص گیم ویو سونیک

ویدئو پروژکتور گیم Sony VPLHW45ES Gaming Projector

این پروژکتور از فناوری پیشرفته ایجاد واقعیت برای نشان دادن جزئیات و بافتهای ظریف استفاده می کند.صفحه نمایش 1080 آن با 1800 لومن و نسبت کنتراست 60000:1، حتی با 4k هم قابل رقابت است. لامپ پر انرژی آن می تواند تا 6000 ساعت بدون نیاز به تعمیر کار کند. لنز دستی می تواند 1.6 برابر بزرگنمایی کند و لنز را در دامنه وسیعی می توانید تنظیم کنید.

به طور کلی این پروژکتور برای گیمینگ یک محصول ایده آل به شمار می رود. فناوری جریان حرکت مانع از تار شدن می شود و لنزهای زوم دستی روش های متنوعی را برای نصب، ایستادن و حرکت این پروژکتور به شما می دهد.

ویدئو پروژکتور مخصوص گیم

ویدئو پروژکتور Acer Gaming Video Projector

پروژکتور گیمینگ Acer Predator Gaming دقیقاً مانند تمام محصولات بازی Predator، متناسب با گیمر طراحی شده است. این پروژکتور از طراحی قرمز براق برخوردار است که می تواند زیبایی خاصی را به اتاق بازی بدهد. همچنین نمایشگر این محصول دارای وضوح 1080 می باشد. این پروژکتور دارای 2200 لومن می باشد، کنتراست 2000:1 و نمایش تصویر در رنج 54 تا 300 اینچ این محصول باعث می شود تا از بازی لذت کامل را ببرید.

بعضی وقت ها می شنویم که بعضی ها به این پروژکتور لقب حیله گر می دهند. باید به اطلاع شما برسانیم که این شرکت یکی از قانونی ترین پروژکتور های بازی را ارائه می دهد که علی رغم تمام اشکالات می توان گفت که ویژگی های مثبت آن به کمبودهایش می چربد. اما قبل از خرید حتما آموزش های لازم را در زمینه استفاده بهینه از این پروژکتور همچون عمر باطری را فرا بگیرید.

Acer-Gaming-Video-Projector

5 | (5)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x