نمایندگی باتری پاناسونیک در تهران

تلفن‌های بیسیم بخش زیادی از محبوبیت خود را مدیون قابلیت جا به جایی و حرکت در طول مکالمه هستند. این گوشی‌ها نیازی به اتصال مستقیم به برق شهری ندارند و انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تلفن بیسیم تامین می‌کنند. کاربران این دستگاه‌ها، بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، نیاز به خرید باطری جدید برای تلفن خود خواهند داشت. در این شرایط است که نمایندگی باتری پاناسونیک از اهمیت زیادی برخوردار می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید باتری تلفن پاناسونیک

کاملا مشخص است که باتری تلفن بیسیم پاناسونیک نیز مانند هر باتری دیگری، عمر مشخصی دارد و دیر یا زود، باید آن را تعویض کنید. اما آیا می‌توان به هر مرکزی برای خرید این لوازم جانبی اعتماد کرد؟ قطعا خیر! این روزها باتری‌های تقلبی زیادی با نام و برند Panasonic در بازار یافت می‌شوند و برای اطمینان خاطر از خرید خود، حتما باید به یک نمایندگی معتبر و مرکز مجاز مراجعه کنید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی خدمات متنوع شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی باتری پاناسونیک در تهران بپردازیم. اگر شما نیز یکی از کاربران پرتعداد تلفن‌ بیسیم پاناسونیک در کشورمان هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی باتری پاناسونیک در تهران

نمایندگی باتری پاناسونیک در تهرانشرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و با عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران آغاز نمود. عرضه انواع باتری‌های Panasonic تنها بخشی از خدمات ما به مشتریان عزیز محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که باتری‌های پاناسونیک در ایده آل گستر به دو صورت اورجینال و فیک به مشتریان عرضه می‌شوند.

نکته: لطفا در زمان خرید حتما به لیبل “اورجینال” یا “غیر اصل” که در نام مدل باتری درج شده است، توجه کنید. طبیعی است که کیفیت باتری‌های اورجینال و به طبع آن، قیمت آن‌ها نیز نسبت به نمونه‌های غیر اصل، بالاتر است.

هر کدام از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، باتری مخصوص به خود را دارند. بنابراین قبل از هر اقدامی در زمینه خرید باطری، از سازگار بودن آن با مدل گوشی خود، مطمئن شوید. کارشناسان فروش ما در ایده آل گستر، می‌توانند راهنمایی‌های لازم را در زمینه باطری و یا معرفی بهترین تلفن بسیم پاناسونیک به شما عزیزان ارائه دهند.

ایده آل گستر نمایندگی باتری PANASONIC

تذکر: باتری تلفن بیسیم پاناسونیک، شامل گارانتی نمی‌شود و ایده آل گستر، نمی‌تواند مسئولیتی را در این زمینه قبول نماید.

خرید باتری تلفن پاناسونیک

برای خرید باتری تلفن پاناسونیک، می‌توانید با یکی از روش‌های زیر، با فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در تهران در ارتباط باشید:

  1. خرید آنلاین
  2. مراجعه حضوری
  3. خرید تلفنی

خرید آنلاین

در روزهایی که ویروس کرونا سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است؛ خرید آنلاین بهترین انتخاب کاربران مختلف محسوب می‌شود. فروشگاه ایده آل گستر به این نیاز شما عزیزان توجه کرده است و قابلیت فروش آنلاین را برای انواع محصولات خود از قبیل انواع باتری تلفن بیسیم، فعال کرده است.

به این منظور، تنها کافیست وارد وب سایت رسمی ایده آل گستر شده و از قسمت محصولات، ابتدا تلفن‌های خانگی و سپس “باتری تلفن” را انتخاب کنید. در این صفحه، می‌توایند انواع مدل‌های باطری Panasonic را همراه با به‌روزترین قیمت مشاهده نمایید. علاوه بر این، نقد و بررسی تخصصی، تصاویر اختصاصی و مشخصات کلی از دیگر مواردی هستند که کاربران می‌توانند در ارتباط با انواع مختلف باتری‌های پاناسونیک، به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

خرید آنلاین باتری در ایده آل گستر

نکته: کارشناسان فروش ایده آل گستر به صورت آنلاین در کنار مشتریان عزیزان خواهند بود و به تمامی سوالات و ابهامات آن‌ها در ارتباط با انواع محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، پاسخ خواهند داد.

مراجعه حضوری 

ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی باتری پاناسونیک در تهران در دو شعبه اصلی خود، آماده استقبال از شما عزیزان است:

  1. شعبه مرکزی: خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک 11، واحد 1
  2. شعبه دوم: بلوار میرداماد، جنب مترو میرداماد، مجتمع تجاری رز، طبقه اول، واحد 15

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به هرکدام از این دو شعبه، از انواع خدمات ایده آل گستر از جمله عرضه انواع باتری‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، بهره‌مند شوید.

خرید تلفنی 

به عنوان یک گزینه سریع و راحت، می‌توانید با شماره تلفن ثابت 02181010 تماس گرفته و درخواست‌های خود را با کارشناسان فروش ایده آل گستر در میان بگذارید.

انواع باتری تلفن پاناسونیک

در حال حاضر، دو نوع باتری تلفن پاناسونیک در بازار موجود هستند:

  1. نیکل کادمیوم
  2. نیکل متال هایدرید

این دو مدل، علاوه بر فلز به کار رفته در ساخت آن‌ها، در ظرفیت نیز تفاوت‌های زیادی با هم دارند. باتری‌های نیکل کادمیوم در ظرفیت‌های پایین عرضه می‌شوند؛ در حالی که مدل نیکل متال هیدرید با ظرفیت‌های بالا طراحی و ساخته می‌شوند. این باتری‌ها معمولا به دو صورت یک باتری سری شده یا دو باتری نیم‌قلمی جدا در دسترس قرار دارند.

برخی از مدل‌های باتری پاناسونیک عبارتند از:

  1. HHR-P104
  2. HHR-P107
  3. HHR-P105
  4. BK-4MCCE

افزایش عمر مصرفی باتری پاناسونیک

باتری‌ها عمر محدودی دارند و بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، کارایی اولیه خود را از دست خواهند داد. با این‌حال می‌توان با رعایت برخی نکات و استفاده صحیح، از حدکثر ظرفیت و طول عمر مصرفی آن‌ها استفاده کرد.

به عنوان اولین نکته، توصیه می‌کنیم این باتری‌ها را به مدت حداقل 7 ساعت، شارژ اولیه نمایید. در طول این مدت، سعی کنید از گوشی بیسیم استفاده نکنید. بسیاری از کاربران تلفن‌های بیسیم بعد از هر بار مکالمه، گوشی را دوباره روی دستگاه پایه قرار می‌دهند. این کار در نهایت ممکن است عمر مصرفی باتری‌ها را کاهش دهد.

بهتر است اجازه دهید شارژ باتری‌ها به صورت کامل خالی شود و سپس، گوشی بیسیم را برای شارژ مجدد، روی بیس یا پایه قرار دهید. فراموش نکنید شارژدهی باتری‌ها در مدل‌های مختلف تلفن پاناسونیک، متفاوت خواهد بود. در غیر اینصورت احتمالا نیازمند خدمات تعمیر تلفن بیسیم خواهید شد.

کلام پایانی

فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی باتری پاناسونیک در تهران خیال شما را از بابت اورجینال بودن باتری‌های خریداری شده، منصفانه بودن قیمت آن‌ها و هم‌چنین خدمات پس از فروش راحت خواهد کرد. ما با تجربه‌ای نزدیک به دهه، همواره در کنار مشتریان عزیز هستیم و تمام تلاش خود را برای برآورده کردن نیازهای آن‌ها، به کار خواهیم گرفت.

در صورتی که هم‌چنان در ارتباط با باتری‌های تلفن بیسیم پاناسونیک سوال یا ابهامی دارید، در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

 

امتیاز شما به این پست post
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x