قیمت کارت pri پاناسونیک

کارت pri پاناسونیک

Primary Rate Interface (PRI) یک استاندارد رابط ارتباطات راه دور است که در شبکه ی خدمات دیجیتال یکپارچه (ISDN) برای انتقال چند صدای DS0 و انتقال داده بین شبکه و کاربر استفاده می شود. PRI استانداردی برای ارائه خدمات مخابراتی به شرکت ها و دفاتر است. این بر اساس انتقال T-carrier (T1) در ایالات متحده، کانادا و ژاپن است، در حالی که E-carrier (E1) در اروپا و آسیا رایج است.

خط T1 شامل 23 کانال حامل صدا  و یک کانال داده برای اهداف کنترل پهنای باند کل 24×64-kbit / s یا 1.544 Mbit / s است. حامل E1 می تواند 30 کانال انتقال صدا و دو کانال انتقال داده را برای پهنای باند 2.048 مگابیت بر ثانیه فراهم می کند.

اولین بار E1 برای اهداف هماهنگ سازی استفاده شد و به عنوان یک کانال انتقال داده و صدا نبود. کانال D به طور معمول از timelot 16 در E1 استفاده می کند، در حالی که  timelot 24برای T1 است. کانال های حامل فعال، گاهی اوقات کانال های کاربر نامیده می شود و ممکن است در سرویس های قطعی T1 یا E1 استفاده شود.

قیمت کارت pri پاناسونیک

اگر بخواهید بر روی دستگاه سانترال خود از خطوط E1 استفاده کنید باید کارت PRI متناسب و سازگار با دستگاه خود را تهیه کنید و روی دستگاه بگذارید. به عبارتی کارت pri پاناسونیک برای ارتباط با لینک پر ظرفیت E1 است.

خطوط آنالوگ معمولی شهری 8 رقمی تنها قابلیت یک تماس همزمان را دارند و در صورت تماس گرفتن نفر دوم بوق اشغال خواهد شنید. ولی خطوط دیجیتال یا E1 امکان برقراری 30 تماس همزمان را دارا می باشند. علاوه بر این امکان خطوط E1 4 یا 5 رقمی هستند و به خاطر سپردن آن برای مشترکین راحت تر است.

کارت PRI مدل KX-TDA0290 کارتی است که سازگار با دستگاه های سری TDA و TDE است. قیمت این کارت در بازار هم اکنون 600 درهم است. کارت PRI مدل KX-NS5290 سازگار با سانترال NS500 است که در حال حاضر قیمتی حدود 800 دارد. کارت pri روی اسلات مرکز تلفن قرار می گیرد.

5 | (2)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x