تلفن خانگی با سیستم عامل اندروید

سیستم عامل اندروید با ظهور خود در سال ۲۰۰۸ میلادی، با قابلیت‌های منحصربفرد و با تکیه بر نوآوری‌های بی‌نظیر برای رنج وسیعی از تلفن‌های همراه و تبلت‌ها امکانات بی‌نظیری را فراهم ساخت. این سیستم عامل حتی بر روی سیستم عامل ویندوز نیز قابل نصب است و از این طریق می‌توان حتی بر روی لپ‌تاپ و دسکتاپ نیز از قابلیت‌های آن بهره‌مند شد. تا به اینجای مطلب قطعا برای اکثر شما آشنا بوده‌است؛ اما شاید جالب باشد بدانید انواعی از تلفن خانگی با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند.

اندروید با توجه به این قابلیت‌هایی که به دستگاه اضافه می‌کند به ابزاری جهت بسط و چندمنظوره نمودن کاربری گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۳ میلادی سیستم عامل اندروید بالاترین رقم فروش سیستم‌های عامل، همچنین بالاترین میزان استفاده بین کاربران تلفن‌های همراه را به خود اختصاص داد.

در ادامه سه نمونه از بهترین تلفن‌های خانگی هوشمند بر اساس سیستم عامل اندروید به نقل از مجله الکترونیکی LiGo معرفی شده‌اند:

تلفن بی سیم تاچ گیگاست (زیمنس) SLA930A

گیگاست SLA930A اولین مدل تلفن خانگی برپایه سیستم عامل اندروید است. این تلفن مجهز به تمامی قابلیت‌های یک تلفن هوشمند بوده و به عنوان یک دستیار تمام کاربردهای یک گوشی همراه را به عهده می‌گیرد. بر اساس این قابلیت‌ها کاربر می‌تواند وبگردی کند، ویدئوهای یوتیوب را تماشا کند، صفحه شخصی خود را در فیسبوک چک کند، اخبار بخواند و یا حتی به Skype متصل شود.

علاوه بر همه این‌ها Google Play‌ نیز در دسترس شماست تا نرم فزار دلخواه خود را نصب کند. تمامی این امکانات بواسطه یک صفحه لمسی ۳.۲ اینچی امکان‌پذیر است. این قابلیت‌ها علاوه بر قابلیت‌های معمولی است که یک تلفن خانگی دارد؛ از قبیل سیستم پاسخگویی، دفترچه تلفن، و غیره.

iDECT Smart 64

iDECT Smart 64 -مشابه مدل گیگاست معرفی‌شده در بالا- بیشتر از یک تلفن بی‌سیم سنتی کاربرد دارد. برتری آن نسبت به تلفن گیگاست صفحه ۴ اینچی آن است.

به عنوان یک گوشی هوشمند با قابلیت بالایی از آنتن‌دهی در سرتاسر منزل شما، حتی به عنوان یک دوربین برای چک کردن نوزاد شما که در طبقه بالا خوابیده و یا حتی ملاحظات امنیتی برای کنترل از راه دور بکار می‌رود.

BT Home Smart Phone S 2

همان‌طور که از نامش پیداست، تمام تلاش‌ها برای تولید این تلفن بر این اصل استوار بوده است تا قابلیت‌های یک گوشی هوشمند در یک تلفن خانگی تجمیع گردد.  بر اساس عملکرد اتصال به WIFi این تلفن از تمامی ساختارهای مرتبط با اینترنت مثل وبگردی و Google Play‌ برخوردار است. ظاهر شکیل و صفحه نمایش لمسی ۳.۵ اینچی به شما اجازه می‌دهد تمام نرم افزارهای اندرویدی را بر روی این دستگاه نصب و از آنها لذت ببرید. این دستگاه مجهز به حافظه ۲ گیگابایتی می‌باشد که به شما اجازه ذخیره عکس‌ها و فایل‌های صوتی را می‌دهد.

با کمک این قابلیت‌ها می توانید زمان پاسخگویی و آهنگ دلخواه خود را برای اول صبح تنظیم نموده و با خیال راحت بخوابید.

تلفن‌های پاناسونیک سری PRX

تلفن هوشمند پاناسونیک

برند معروف و معتبر پاناسونیک نیز انواع تلفن خانگی با سیستم عامل اندروید خود را تحت سری PRX به بازار عرضه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن‌ها به لینک‌های زیر مراجعه نمایید:

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-PRX150

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-PRX120

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-PRX110

5 | (10)
IGP0260*IGP0261*IGP0262*IGP0624
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x