چرا تلفن های تجاری یالینک سری T5را انتخاب کنیم؟

بین مدرنیزه کردن محل کار و تغییر نیازهای شرکت ها ارتباط مستقیمی وجود دارد. ویژگی های تلفن های تحت شبکه باعث تقویت و پیشبرد همکاری شرکت ها می شود. با درنظرگرفتن ویژگی تلفن یالینک سری جدید T5X خود را در اوایل سال 2019 منتشر کرد. این تلفن های IP رده بالای یالینک، ویژگی های اصلی خود را با پیشرفت های جدید و قدرتمند ترکیب کرده است.

پیشرفت با سری جدید  T5X

سری جدید T5 ویژگی های از قبل موجود مانند رابط وب را بروزرسانی کرده است. یالینک ، تلفن بی سیم DECT را برای دفاتر کوچک و مصرف خانگی ارائه می دهد.  این تلفن ها تا چهار تماس موازی را پشتیبانی می کنند و قابلیت همکاری بیشتری را فراهم می کنند. با استفاده از فناوری DECT ، اضافه کردن چندین گوشی به یک سیستم تلفن ، آسان تر شده است.

صفحه LCD قابل تنظیم تلفن های یالینک

سری جدید T5 دارای صفحه نمایش قابل تنظیم است. در محیط های مختلف نوری (نور لامپ و مهتابی ، نور آفتاب) متناسب با ارتفاع میز و وضعیت نشستن، می توانید صفحه نمایشگر را تنظیم نمایید.

صفحه-LCD-قابل-تنظیم تلفن های یالینک سری T5

 بلوتوث و WiFi

 WiFi داخلی در تلفن های تحت شبکه یالینک سری T5، نه تنها برای کاربر مفید است بلکه از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. با استفاده از دستگاهی با WiFi داخلی ، مشکلات کابل کشی حذف می شود و هزینه کمتری نسبت به شبکه سیمی تحمیل خواهد شد. علاوه بر این ، نیاز به خرید دانگل wifi USB از بین می رود. بلوتوث داخلی به کاربران امکان اتصال هدست بلوتوث و دستگاه های تلفن همراه را می دهد. مخاطبین همچنین می توانند از طریق بلوتوث بین تلفن Yealink و تلفن همراه اتصال برقرار کنند.

خرید هدست یالینک

نمایشگر LCD سیاه و سفید

صفحه نمایشگر T53 / T53W ، سیاه و سفید و 3.7 اینچی است. این صفحه نمایشگر در مقایسه با صفحه رنگی کوچک T52S ، کیفیت متن و تصویر بهتری ارائه می دهد. در مقابل مدل های دیگر، اندازه کلمات 1.5 برابر بزرگتر است. بنابراین کاربران می توانند صفحه نمایشگر را از مسافت دورتر به وضوح بخوانند.

اشتراک گذاری محتوا

 می توانید از T5X با دسک تاپ  VC یالینک، برای به اشتراک گذاشتن محتوا توسط رایانه استفاده کنید. محتوا در صفحه رایانه به اشتراک گذاشته می شود و از طریق تلفن منتقل می شود بنابراین به هیچ سروری نیاز نیست.

خرید تجهیزات ویپ

محافظ آکوستیک

کیفیت صدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند تجربه کاربر را به شدت تحت تأثیر قرار دهد .  محافظ آکوستیک هنگام استفاده از گوشی تلفن یا هدست ، با  سرکوب سر و صدای پس زمینه ، کیفیت صدا را بهبود می بخشد. این ویژگی توسط کسانی که در محیط کاری شلوغ مانند مرکز تماس قرار دارند ، مورد استقبال قرار می گیرد. زیرا سر و صدای پس زمینه، تماس ها را مختل می کند.

سری جدید T5 از سه گروه مختلف تشکیل شده است. تلفن ویدئویی هوشمند ، تلفن های تجاری هوشمند و تلفن های تجاری برتر.

6 تا از بهترین هدست‌های بلوتوثی و سیمی برای تماس تلفنی
بخوانید

تلفن ویدئویی هوشمند  VP59

تلفن VP59 اوج یک تلفن ویدیویی هوشمند با کارایی بالا است. این تلفن دارای نمایشگر لمسی  است که با اندروید 7.1 اجرا می شود و دارای ویدئوی فول HD 1080@80 است.  این دستگاه تلفن، دارای بلوتوث داخلی ، WiFi و درگاه USB 2.0 برای هدفون و USB است. همچنین VP59 از 16 حساب VoIP ، قابلیت کنفرانس ویدئویی 3 طرفه و کنفرانس مختلط ویدیویی / صوتی 5 طرفه پشتیبانی می کند.

تلفن-ویدئویی-هوشمند- VP59

تلفن های هوشمند تجاری

  • T58A و T58A دوربین دار

 T58Aجدید دوربین دار از نظر سخت افزاری نسبت به T58A ارتقا پیدا کرده است. ویژگی های این تلفن افزایش یافته است و جایگزین تلفن قدیمی T58V شده است.

  • T58A دوربین دار

تلفن های تجاری یالینک T53, T53W, T54W و T57W دارای ویژگی های جدیدی از جمله تلفن بدون سیم ، اشتراک محتوا ، و محافظ آکوستیک می باشند. تفاوت بین این مدل ها در اندازه صفحه نمایش ، وضوح تصویر و رنگ آن ها است.  همه این تلفن ها دارای ویژگی های زیادی می باشند و می توانند با ماژول توسعه EXP50 جفت شوند.

برای کاربرانی که قبلاً T42 یا T48 را خریداری کرده و احساس کند که صفحه LCD به اندازه کافی “خوب” نیست ، ممکن است تلفن های سری T5X مناسب باشند. علاوه بر این ، کاربرانی که به سیستم عامل اندروید ، فیلم ، صفحه نمایش قابل تنظیم ، WiFi  و بلوتوث داخلی و ماژول های بی سیم علاقه دارند ، می توانند از این سری تلفن ها استفاده کنند.

4 | (4)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x