معرفی قابلیت های سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

سانترال های کم ظرفت برای استفاده در شرکت های کوچک با حجم کم برای تماس طراحی شده است به طوری که میتواند نیاز های تلفنی را در یک اداره یا یک شرکت کوچک بر طرف کند. و امکان ساپورت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری را به کاربر می دهد.این دستگاه با این ظرفیت می تواند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و کنترل آنها باشد.

دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک با داشتن قیمت  مناسب بخش بزرگی از امکانات موجود در دستگاه های پیشرفته را دارد و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا با محیط کار و نیازهای مخصوص قابل برنامه ریزی باشد.

انواع سانترال کم ظرفیت

معرفی قابلیت های سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

  • سانترال کم ظرفیت KX-TES824
  • سانترال کم ظرفیت KX-TEM824
  • سانترال کم ظرفیتKX-TEA308
  • سانترال کم ظرفیتKX-TA616

ویژگی های سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

  • سیستم پاسخگویی خودکار سه مرحله ی
  • پیام های صوتی از قبل آماده شده (BV)
  • قابلیت Caller ID
  • توزیع یکنواخت تماس (UCD) از طریق پیام
  • قابلیت Forward کردن تماس ها
  • تعریف زمان های Day/Night/Lunch
  • ایجاد کنفرانس به صورت پنج طرفه
  • قابلیت گزارش گیری
  • ظرفیت سیستم

سیستم پاسخگویی خودکار سه مرحله ی

فردی که با شرکت و یا اداره کاربر تماس می گیرد می تواند با گوش دادن به پیام های ذخیره شده به داخلی مورد نظر خود با فشردن دکمه وصل شود و یا به یک خط بیرون از شرکت مثل شماره تلفن همراه و… نیز وصل شود و با توجه به پیام های ضبط شده در DISA و بدون نیاز به راهنمایی اپراتور حتی زمانی که کسی در شرکت و یا دفتر نیست بطور خودکار به شماره داخلی دستگاه فکس وصل شده و مدارک مربوطه را ارسال کند.

پیام های صوتی از قبل آماده شده (BV)

معرفی قابلیت های سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

با این قابلیت در این سیستم کاربران می توانند به سادگی پیغام صوتی اضافه کنند بدون نیاز به اینکه صندوق صوتی به صورت جدا احتیاج داشته باشند و از اینکه تماس ها و پیام های مشتریان و همکاران خود را از دست نداده اید مطمئن شوید.شما با سفارشی کردن mailbox خود و ثبت پیام های دلخواه هنگامی که توانایی به پاسخگویی تماس ها را ندارید می توانید آنها را برای تماس گیرنده پخش نمائید.افرادی که تماس می گیرند هم می توانند مستقیم پیام های خود را در mailboxکاربر ذخیره نمایند.مراکز تماس و گروه داخلی ها علاوه بر mailbox اختصاصی خود  امکان استفاده از یک mailbox مشترک جهت گذاشتن پیغام تماس گیرندگان را داشته ودر این صورت امکان پخش پیغام توسط همه ی آنها وجود دارد.

این قابلیت با کمک کارت اختیاریVoice Message امکان پذیر می باشد.

قابلیت Caller ID

سیستم های کم ظرفیت با Caller ID سازگار می باشند و کاربرانی که دارای تلفن های تک خط (SLT) و تلفن های آنالوگ(APT)  هستند می توانند شماره های ورودی را بر روی صفحه نمایش به راحتی مشاهده نمایند.با تلفن های سانترال تا ۲۰ تماس و در مجموع برای تمام سیستم تا ۳۰۰ تماس قابل دسترس خواهد بود (Call log) و می توان یه آسانی با شماره های ورودی ضبط شده توسط این دستگاه تماس گرفت.

کارتی اختیاری جهت فعالسازی این قابلیت مورد نیاز است.

توزیع یکنواخت تماس (UCD) از طریق پیغام

جهت مدیریت سریع و آسان تماس ها با استفاده از ویژگی UCD می توان تماس های ورودی را میان گروهی از داخلی ها توزیع کرد که این امر علاوه بر اینکه از تماس های از دست رفته جلوگیری می کند موجب می شود بار کاری اپراتور نیز کاهش یابد .در صورتی که تمام داخلی های موجود در گروه اشغال باشند پیغام مربوطه برای تماس گیرنده پخش میشود.این قابلیت به ویژه در شرکت هایی کاربرد دارد که تمام تماس ها در یک گروه تنها به یک داخلی متصل می شوند و در صورت اشغال بودن درون صف قرار می گیرند.

قابلیت Forward کردن تماس

معرفی قابلیت های سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

مشغول بودن ،عدم پاسخ به تماس ها یی که با داخلی گرفته میشود از جمله تماس های داخل و خارج از شرکت و تماس های انتقال داده شده(Transferred)   را می توان به Mailbox، داخلی دیگر و یا خطی خارج از ساختمان  فوروارد کرد.

تعریف زمان های Day/Night/Lunch

با قرار دادن این سیستم در زمان های  (روز/شب/زمان استراحت )می توان عملکرد سیستم را در زمان های مختلف تغییر داد.

ایجاد کنفرانس پنج طرفه

این سیستم قابلیت ساپورت تا پنج نفر را در یک تماس به صورت گروهی دارد. حداکثر تا ۲ خط خارجی وارد کنفرانس شوند.

قابلیت گزارش گیری

این دستگاه اطلاعاتی جامع نظیر تاریخ، زمان، شماره داخلی، شماره های گرفته شده، مدت زمان مکالمه و غیره را می تواند برای کاربران ثبت کند.

5 | (6)
تلفن بیسیم پاناسونیک
تلفن سانترال
کارت سانترال پاناسونیک
سانترال پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x