قیمت سانترال پاناسونیک ۳۰۸

یکی از محصولات پاناسونیک که روند ارتباط تلفنی را در یک مجموعه تسهیل می‌کند، سانترال نام دارد. سانترال‌ها تعدادی خطوط ورودی ( خطوط شهری ) را به تعدادی خطوط داخلی تقسیم بندی می‌کند.

خرید سانترال 308

فرض کنید در مجموعه شما، دستگاه سانترال موجود نباشد. در این جور مواقع شما می بایست برای هر کارمندتان، یک تلفن با یک خط مجزا تهیه کنید. در نگاه اول،در تعداد کم کارکنان شاید این قضیه امکان پذیر باشد ولی برای مجموعه ای بزرگ غیرقابل امکان می باشد. حتی اگر شما این کار را انجام دهید،مشتریان شما نمی توانند تمامی شماره های مجموعه شما را به خاطر بسپارند.

وجود سانترال در مجموعه برای شما این مشکل را حل می کند. سانترال انواع مختلفی دارد که انتخاب از میان این تنوع، بستگی به تماس های ورودی شما در طول روز و تعداد کارمندان شما دارد. سانترال ها به دو دسته کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم بندی می شود که همانطور که از اسم آن ها مشخص است، سانترال‌های پر ظرفیت برای مجموعه هایی با تماس های ورودی بالا و تعداد کارمندان زیاد متناسب است و عکس این قضیه برای سانترال‌های کم ظرفیت صدق می‌کند.

قیمت سانترال پاناسونیک 308

در اینجا می خواهیم کمی درمورد سانترال پاناسونیک308 صحبت کنیم. سانترال KX-TEA308 یکی از سانترال های کم ظرفیت می باشد که 3 خط ورودی ( 3 خط شهری ) را به 8 خط داخلی تقسیم بندی می کند. تفاوت این دستگاه سانترال با سانترال KX-TES824 این است که برخلاف سانترال KX-TES824 که می توان ظرفیت آن را به وسیله کارت های ارتقاء افزایش داد، در سانترال KX-TEA308 امکان افزایش ارتقاء ظرفیت وجود ندارد. در واقع سانترال KX-TEA308 همان سانترال پاناسونیک KX-TES824 می باشد و تمام قابلیت های آن را دارد به غیر از ارتقاء ظرفیت.

تلفن اپراتوری سانترال پاناسونیک KX-TA308 تلفن KX-T7730 می باشد که شما می توانید برای برنامه ریزی دستگاه سانترالتان استفاده کنید. لازم به ذکر است که این محصول هم اکنون در بازار نیست و تولید نمی شود.

5 | (3)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x