دلایل و رفع مشکل شارژ نشدن تلفن پاناسونیک

شارژ نشدن تلفن بیسیم پاناسونیک یکی از مشکلاتی است که کاربران این دستگاه‌ها، دیر یا زود به آن، مواجه خواهند شد. این اتفاق می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد؛ اما خوشبختانه همگی آن‌ها، قابل رفع هستند.

دلیل اصلی محبوبیت تلفن‌های بی سیم، قابلیت حرکت و جا به جایی آن‌ها است. حال اگر گوشی بیسیم شارژ نشود، این امتیاز مهم، خود به خود از بین می‌رود. به همین دلیل، رفع مشکل شارژ نشدن تلفن بیسیم، از اهمیت بسیار زیادی برای افراد برخوردار است.

در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر قصد داریم ضمن بررسی مهم‌ترین دلایل شارژ نشدن یک تلفن بی سیم Panasonic، روش‌های رفع آن‌ها را نیز معرفی کنیم. اگر شما هم یکی از کاربران این تلفن‌های خانگی محبوب هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

چرا تلفن بیسیم پاناسونیک شارژ نمی‌شود؟

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که کلیه محصولات مخابراتی ساخت شرکت پاناسونیک، از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل، به ندرت دچار خرابی‌های ناگهانی می‌شوند. با این وجود، مواردی از قبیل افزایش عمر مصرفی یا استفاده نادرست، می‌توانند باعث بروز اختلال در عملکرد این دستگاه‌ها شوند.

در ارتباط با شارژ نشدن تلفن بیسیم هم دقیقا همین موضوع، صادق است. بسیار بعید است که دستگاه تلفن شما، به یک‌باره و بدون هیچ دلیلی، شارژ نشود. از این رو، باید به دلایلی اشاره کنیم که می‌توانند در بروز این اتفاق، تاثیرگذار باشند.

مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شوند تا گوشی بیسیم، روی دستگاه پایه شارژ نشود، عبارتند از:

خرابی یا از کار افتادن باتری‌ها

همان‌طور که می‎‌دانید، تلفن بیسیم هم مانند هر وسیله قابل شارژ دیگری، از باتری استفاده می‌کند. باتری تلفن پاناسونیک، توسط خود این شرکت تولید می‌شود. در حقیقت، هر کدام از مدل‌های مختلف تلفن بی سیم، یک باتری مخصوص به خود دارند.

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک، قابل شارژ است؛ اما به‌هرحال بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد. این اتفاق تحت هر شرایطی، دیر یا زود رخ می‌دهد.

می‌توانید تلفن بیسیم خود را با یک باتری دیگر امتحان کنید. اگر گوشی به درستی شارژ شد، باید به فکر خرید باتری جدید باشید. در این شرایط، می‌توانید به فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در ایران، اعتماد کنید.

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک را از کجا بخریم؟

فروشگاه ایده آل گستر انواع باتری تلفن پاناسونیک را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که این محصولات، هم به صورت اورجینال و هم به صورت فیک، تولید شده و در بازار عرضه می‌شوند.

باتری تلفن بیسیم پاناسونیک

نکته: شما عزیزان می‌توانید در ایده آل گستر، به هر دو مدل از باتری‌های پاناسونیک (اورجینال و فیک) دسترسی داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید که این تجهیزات، هیچ‌کدام شامل گارانتی نمی‌شوند.

هم‌چنین برای دریافت اطلاعات در ارتباط با باتری سازگار با تلفن بیسیم خود، می‌توانید با کارشناسان فروش ایده آل گستر در ارتباط باشید.

خرابی آداپتور تلفن بیسیم

آداپتور هم یکی دیگر از تجهیزاتی است که نمی‌توانید از خراب شدن آن، فرار کنید. گذشت زمان و استفاده مدام، این وسیله پرکاربرد را ضعیف کرده و در نهایت، راهی جز تعویض آن نخواهید داشت.

خرابی آداپتور گوشی بیسیم

برای اطمینان از اینکه آداپتور گوشی خراب شده است یا خیر، می‌توانید تلفن بیسیم خود را با یک آداپتور سازگار دیگر شارژ کنید. در صورتی که گوشی بی سیم بدون مشکل شارژ شد، نشان می‌دهد که باید به فکر یک آداپتور جدید باشید.

نکته: معمولا نوسانات برق، اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلیل خراب شدن و سوختگی آداپتور تلفن بیسیم پاناسونیک است.

مشکل در پایه تلفن

همان‌طور که می‌دانید، برای این‌که گوشی بیسیم شارژ شود، باید آن را روی دستگاه پایه قرار دهید. گاهی وقت‌ها، ممکن است خود این پایه خراب شده باشد و ایراد از گوشی، آداپتور یا باتری نباشد.

خرابی دستگاه پایه معمولا در شرایطی رخ می‌دهد که گوشی بیسیم را با بی‌احتیاطی روی آن قرار دهید. در این صورت، ممکن است دانه‌های نگه‌دارنده، شکسته یا کج شوند. البته موارد دیگری مانند ضربه خوردن یا افتادن از بلندی هم می‌توانند دستگاه پایه را از کار بیندازند.

در صورت امکان، می‌توانید گوشی بیسیم را روی یک دستگاه پایه دیگر قرار داده و شارژ شدن آن را امتحان کنید. اگر مشکلی برای شارژ کردن گوشی نداشتید، باید پایه تلفن خود را به یک نمایندگی تعمیرات معتبر و مجاز ارسال کنید.

مشکلات درونی گوشی تلفن 

در صورتی که از سلامتی آداپتور، پایه و باتری مطمئن هستید و گوشی بیسیم کماکان شارژ نمی‌شود، احتمالا کمی کارتان سخت‌تر خواهد شد. زیرا در این صورت، باید مواردی از قبیل اتصالات درونی گوشی، پورت شارژ و … با دقت بررسی شده و مشکل، شناسایی شود.

متاسفانه نمی‌توانید این مورد را شخصا و در منزل تشخیص دهید. در این شرایط، حتما باید تلفن بیسیم خود را به یک مرکز معتبر ارسال کنید تا توسط تعمیرکاران فنی و متخصص، مورد بررسی و عیب‌یابی دقیق قرار بگیرد.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک

در صورتی که با مشکل عدم شارژ شدن تلفن بیسیم پاناسونیک مواجه شده‌اید، بهترین راه، مراجعه به یک نمایندگی تعمیرات پاناسونیک است. تعمیرکاران باتجربه ما در ایده آل گستر، ضمن بررسی دقیق تلفن شما، عیب‌یابی‌های لازم را انجام داده و در کمترین زمان ممکن، مشکل را رفع می‌کنند.

تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک

علاوه بر این، از آن‌جایی که تلفن بی سیم خود را به یک مرکز مجاز تعمیرات واگذار کرده‌اید، خیالتان از بابت اورجینال بودن قطعات به کار رفته در طول تعمیر، کاملا راحت و آسوده خواهد بود.

این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که مشکل تلفن شما هرچه که باشد (هر کدام از موارد بالا که به آن‌ها اشاره شد) در واحد تعمیرات ایده آل گستر و به وسیله مهندسین مجرب، برطرف می‌شود.

کلام پایانی

شارژ نشدن تلفن پاناسونیک، هرگز به معنی از کار افتادن همیشگی آن نیست. تنها کافیست که مشکل را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن، اقدام کنید. البته از آن‌جایی که تجهیزات مخابراتی Panasonic از حساسیت زیادی برخوردار هستند، توصیه می‌کنیم بررسی بیشتر آن‌ها را به تعمیرکاران متخصص ایده آل گستر واگذار نمایید.

در صورتی که هم‌چنان در ارتباط با شارژ نشدن تلفن بیسیم پاناسونیک، سوال یا اشکالی دارید، می‌توانید از طریق شماره تماس 02181010 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

3.3 | (6)
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x