تلفن های بیسیم دارای باتری بک آپ

تلفن بیسیم با قابلیت کارکرد در نبود برق

تلفن های بیسیم با وجود امکانات خوبی که در اختیار کاربران قرار می دهند بسیار محبوب هستند. با توجه به مشغله های افراد در دنیای امروز، مکالمه با تلفن رومیزی نشستن روی یک صندلی کنار تلفن بسیار وقت گیر است. با استفاده از تلفن بیسیم شما می توانید در محدوده برد آن حرکت کنید و به کار های دیگر خود برسید.

علاوه بر این تلفن های بیسیم قابلیت های دیگری دارند که باعث محبوبیت روز افزون آن ها نزد کاربران می شود. یکی از مهمترین قابلیت ها، منشی تلفنی است. بیشتر تلفن های بیسیم، دارای قابلیت پاسخگویی خودکار یا منشی تلفنی هستند ولی حافظه ی آن ها در مدل های مختلف، متفاوت است.

یکی از معایب تلفن های بیسیم نسبت به تلفن های رومیزی، عدم کارکرد در صورت نبود برق است. همانطور که می دانید تلفن های رومیزی به دلیل نداشتن ارتباط با برق، حتی در صورت قطعی برق نیز کار می کنند.  اما تلفن های بیسیم با وجود آداپتوری که به جریان برق متصل می شود، در صورت نبود برق کارکردی ندارند.

برای رفع این مشکل، کمپانی های مختلف قابلیتی را در تلفن های بیسیم تعبیه کرده اند که می تواند در صورت قطعی یا نبود برق نیز تا مدتی محدود کار کند.

راه حل این مشکل طراحی یک پایه تلفن کامل است. برخی از تلفن های بیسیم، دارای یک پایه کامل هستند که کلید های شماره گیر، بلندگو و ال سی دی روی آن قرار گرفته است. در این صورت شما می توانید در هنگام قطعی برق، تلفن بیسیم را روی پایه بگذارید تا قدرت باتری تلفن با پایه به اشتراک گذاشته شود و بتوانید از طریق بلندگوی روی پایه تا اتمام باتری آن، مکالمه انجام دهید.

از نمونه مدل هایی که قابلیت کار بدون برق را نیز دارند می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

علاوه بر این، اگر دو گوشی بیسیم داشته باشید، با گذاشتن یک گوشی روی پایه و به اشتراک گذاشتن قدرت، می توانید با دومین گوشی به راحتی مکالمه انجام دهید.

5 | (6)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x