تلفن بیسیم منشی دار

تلفن بیسیم منشی دار چیست؟

این روز ها تلفن ها در زندگی روزمره ما نقش پررنگ و مهمی دارند و به عضوی جدایی ناپذیر در زندگی روزمره و کسب و کار ها تبدیل شده اند.

در ابتدای اختراع تلفن ها، استفاده از آن ها تنها به پاسخ دادن تلفن و شماره گیری محدود می شد ولی امروزه تلفن ها قابلیت هایی فراتر از گذشته دارند و می توانند بسیاری از نیاز ها را رفع کنند. برای مثال امکان منشی تلفنی قابلیت بسیار مفیدی برای افرادی که معمولا در منزل نیستند است. اگر منتظر تلفن مهمی هستید و مجبور به ترک خانه شوید حتما ذهنتان درگیر از دست رفتن تماستان است. در صورت داشتن امکان منشی تلفنی روی تلفن خود، تلفن به صورت اتوماتیک روی پیغامگیر می رود و می تواند پیغام افراد تماس گیرنده را ضبط کند.

حتی این امکان در زمانی که در منزل حضور دارید ولی دستتان بند است نیز می تواند به کمک شما بیاید. بعد از ضبط پیغام توسط پیغامگیر شما می توانید در فرصت مناسب به پیغام تماس گیرندگان گوش دهید و با آن ها تماس بگیرید.

در زیر به معرفی یکی از تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای منشی تلفنی می پردازیم:

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 یکی از با کیفیت ترین مدل های برند پاناسونیک است که دارای یک گوشی بیسیم به همراه پایه است. منشی تلفنی این گوشی بیسیم می تواند تا 17 دقیقه پیغام مخاطبین شما را ضبط کند.

برد این تلفن مانند تلفن های دیگر برند پاناسونیک خانگی است و در محیط داخلی می تواند تا 50 متر و در محیط باز تا 300 متر را ساپورت کند. از دیگر مدل های گوشی پاناسونیک که دارای منشی تلفنی است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تکنولوژی فرکانس DECT 6.0 Plus افزایش برد را نسبت به مدل‌های قبلی به ارمغان می آورد. این قابلیت باعث می‌شود ارتقای تعداد بیسیم تا ۶ گوشی امکان پذیر باشد. همچنین با توجه به اینکه فرکانس این تکنولوژی برای تلفن های بیسیم طراحی شده، تداخل فرکانس و نویز را شاهد نخواهیم بود.

4 | (6)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x