تلفن بیسیم مناسب برای سالمندان

بسیاری از افراد به دنبال خرید تلفن بیسیم مناسب برای سالمندان هستند. سوالی که مطرح می شود این است که چه معیارهایی را باید برای خرید تلفن مخصوص سالمندان در نظر گرفت؟ در ادامه با بلاگ ایده آل همراه باشید تا شما را با چند مدل تلفن پاناسونیک که برای استفاده سالمندان مناسب است را معرفی کنیم.

برای معرفی تلفن بیسیم مناسب برای سالمندان معیار ها را مورد بررسی قرار می دهیم و مدل های مناسب آن را معرفی خواهیم کرد:

تلفن بیسیم مناسب برای سالمندان

سازگاری با سمعک

با توجه به اینکه بسیاری از سالمندان ممکن است در شنوایی مشکل داشته باشند و از سمعک استفاده کنند، سازگاری تلفن با سمعک معیار بسیار مهمی است. منظور از سازگاری با سمعک چیست؟ بسیاری از تلفن ها بر روی سمعک نویز می اندازند و مکالمه را سخت می کنند. تلفن های مورد نظر با رعایت استاندارد لوازم کمک شنوایی TIA-1083 ساخته شده اند که استفاده این تلفن را برای افرادی که از سمعک استفاده می کنند نیز میسر می سازد.

برخی از مدل های تلفن های بیسیم پاناسونیک سازگار با سمعک:

کلید های شماره گیری بزرگ

بسیاری از سالمندان از لرزش دست رنج می برند و همین امر سبب خطا در شماره گیری با تلفن می شود. اگر کلیدهای شماره گیری تلفن سایز بزرگی داشته باشند و فاصله مناسبی از هم داشته باشند خطا را به حداقل می رساند و سالمندان می توانند شماره گیری آسانی داشته باشند.

تلفن بیسیم مناسب برای سالمندان

برخی از برخی از مدل های تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای کلیدهای بزرگ:

صفحه نمایش بزرگ

بسیاری از سالمندان چشمان ضعیفی دارند و تشخیص شماره و اطلاعات تماس از روی صفحه نمایش های کوچک برایشان سخت است. پس بهتر است در هنگام انتخا تلفن بیسیم مناسب برای سالمندان، تلفن هایی با صفحه نمایش بزرگ برای آن ها تهیه شود تا هم بتوانند تماس های خروجی را بدون خطا شماره گیری کنند و هم در هنگام تماس های ورودی بتوانند تشخیص دهند چه کسی تماس گرفته است. برخی از مدل ها که دارای یک گوشی رومیزی و یک گوشی بیسیم هستند می توانند انتخاب مناسبی باشند زیرا نمایشگر روی تلفن رومیزی آن ها سایز مناسبی برای سالمندان دارند.

برخی از برخی از مدل های تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای نمایشگر بزرگ:

کلید تماس سریع

برخی از سالمندان با توجه به کهولت سن و یا عدم سواد، نمی توانند شماره گیری صحیحی داشته باشند. کلید تماس های سریع امکانی مناسب برای این سالمندان است. شما می توانید هرکدام از کلید ها را برای یک شماره برنامه ریزی کنید تا کاربر بتواند تنها با فشردن یک کلید با فرد مورد نظر خود تماس برقرار کند.

برخی از برخی از مدل های تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای کلید تماس سریع:

تلفن بیسیم مناسب برای سالمندان

منوی فارسی

از دیگر معیارهای خرید تلفن بیسیم مناسب برای سالمندان وجود منوی فارسی است. بسیاری از سالمندان توانایی فهمیدن و کار کردن با تلفن هایی که زبان منوی آن ها انگلیسی است را ندارند و ممکن است در هنگام کار کردن با آن ها تنظیمات را بهم بزنند. وجود منوی فارسی باعث می شود که این افراد بتوانند به راحتی با تلفن کار کنند و به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشند.

شما می توانید هرکدام از مدل های نامبرده شده در بالا را در صفحه محصولات تلفن بیسیم پاناسونیک جستجو کنید و اطلاعات بیشتر و قیمت آن ها را مشاهده کنید.

4.9 | (14)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x