تعمیر صفحه نمایش تلفن پاناسونیک در نمایندگی

صفحه نمایش یا همان LCD یکی از حساس‌ترین قطعات تلفن پاناسونیک محسوب می‌شود. موارد مختلفی می‌توانند به این قطعه آسیب رسانده و موجب خراب شدن آن شوند. البته نگران نباشید؛ زیرا تعمیر صفحه نمایش تلفن پاناسونیک یکی از تخصص‌های تکنسین‌های فنی ما در ایده آل گستر به شمار می‌رود.

بسیار مهم است که تلفن‌های پاناسونیک را فقط در نمایندگی‌های معتبر این شرکت تعمیر کنید. متاسفانه در مراکز غیر مجاز، برای تعمیر این دستگاه‌ها از قطعات فیک استفاده می‌شود و در نتیجه، بعد از مدت کوتاهی، تلفن دوباره خراب می‌شود.

در این مقاله به بررسی مهم‌ترین عوامل خرابی و همچنین تعمیر صفحه نمایش تلفن پاناسونیک بپردازیم.

مهم‌ترین دلایل خرابی صفحه نمایش تلفن پاناسونیک

خب همان‌طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، دلایل مختلفی می‌توانند منجر به سوختن یا شکستن LCD تلفن پاناسونیک شوند. در ادامه، به این موارد خواهیم پرداخت:

آسیب یا ضربه فیزیکی به تلفن 

اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلیل خراب شدن صفحه نمایش تلفن، آسیب فیزیکی است. مواردی از قبیل زمین افتادن، ضربه محکم، پرت شدن و … همه و همه می‌توانند منجر به شکستن یا سوختن LCD شوند.

آسیب فیزیکی به صفحه نمایش تلفن پاناسونیک

ممکن است صفحه نمایش تلفن شما به مرور زمان و به دلیل ضربه‌های کوچک و ریزی که به آن وارد شده است، خراب شده باشد. اگر صفحه ترک برداشته است یا چیزی را نمایش نمی‌دهد، به احتمال زیاد بعد از آسیب‌های زیاد، بالاخره تاب و توان خود را از دست داده است.

گاهی وقت‌ها هم یک ضربه محکم ناگهانی باعث می‌شود صفحه نمایش به یک‌باره بشکند یا بسوزد! تصور کنید در حال حرف زدن با گوشی بیسیم هستید که ناگهان حواستان پرت شده و گوشی با شدت زیاد روی زمین می‌افند. در این صورت، شانس شما برای خراب نشدن ال سی دی، از شانس مورچه در برابر فیل هم کمتر است!

بهرحال هر اتفاقی که منجر به آسیب فیزیکی به صفحه نمایش تلفن شود، در نهایت شما را وادار می‌کند که به دنبال تعمیر صفحه نمایش تلفن پاناسونیک باشید. در ادامه، به این موضوع هم خواهیم پرداخت.

از کار افتادن فلت صفحه نمایش 

خب بیایید دعا کنیم که مشکل تلفن شما همیشه این مورد باشد؛ زیرا هزینه زیادی روی دستتان باقی نمی‌گذارد. صفحه نمایش از طریق یک رابط یا همان فلت به برد اصلی تلفن وصل می‌شود. بدیهی است که اگر این فلت خراب شود، هیچ تصویری روی نمایش‍گر ظاهر نخواهد شد.

اگر این فلت به هر دلیلی دچار آسیب شده باشد، کار سختی در پیش نخواهید داشت. تنها کافیست تلفن پاناسونیک خود را به واحد تعمیرات ایده آل گستر ارسال کنید. همکاران ما بلافاصله این فلت را جایگزین کرده و تلفن شما را مثل روز اول، تحویلتان خواهند داد!

تمام شدن عمر مصرفی صفحه نمایش 

هیچ وسیله الکترونیکی را پیدا نمی‌کنید که عمر مفید مصرفی نداشته باشد. به عبارت دیگر، هر دستگاهی بعد از مدت زمان مشخصی، کیفیت اولیه خود را از دست داده و به مرور از کار می‌افتذ. تلفن پاناسونیک و صفحه نمایش این دستگاه هم از این قاعده مستثنی نیست.

تمام شدن عمر مصرفی نمایشگر تلفن پاناسونیک

شرکت پاناسونیک در ساخت تلفن‌های خود از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات استفاده می‌کند. همین موضوع، دوام و ماندگاری این تجهیزات را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. اما بهرحال این تلفن‌ها هم یک روزی باید غزل خداحافظی را بخوانند.

عمر مفید صفحه نمایش تلفن پاناسونیک در حدود 10 سال است. یعنی اگر هیچ آسیبی به این قطعه نرسد، باز هم بعد از 10 سال کیفیت خود را به مرور از دست می‌دهد.

تعمیر صفحه نمایش تلفن پاناسونیک

در بسیاری از موارد، تعمیر صفحه نمایش تلفن پاناسونیک، فقط با تعویض این قطعه و جایگزین کردن یک LCD جدید امکان‌پذیر خواهد بود. البته این مورد باید با دفت بسیار زیادی انجام شود. به همین دلیل، توصیه می‌شود که فقط به نمایندگی‌های معتبر تعمیر تلفن پاناسونیک اعتماد کنید.

در واحد تعمیرات ایده آل گستر، همه چیز با نهایت دقت و در بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. به این ترتیب که ابتدا تلفن پاناسونیک آسیب دیده مورد عیب‌یابی قرار گرفته و آسیب‌ها شناسایی می‌شوند. پس از آن، نوبت به شروع مراحل تعمیر خواهد رسید.

در صورتی که تلفن شما نیاز به تعویض صفحه نمایش داشته باشد، قبل از هر چیز، همکاران ما این موضوع را به اطلاع شما رسانده و هزینه نهایی را اعلام می‌کنند. در صورتی که همه چیز مورد تایید باشد، یک LCD جدید و  اورجینال، روی تلفن نصب می‌شود.

لازم به تاکید دوباره نیست که کلیه قطعاتی که در این نمایندگی پاناسونیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، کاملا اورجینال و با کیفیت اصلی شرکت پاناسونیک هستند. از طرفی دیگر، کلیه فعالیت‌های این واحد، تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران انجام می‌شوند.

تعمیر صفحه نمایش تلفن پاناسونیک یکی از تخصص‌های اصلی کارشناسان ما محسوب می‌شود. همکاران ما روزانه تعداد زیادی از این تلفن‌ها را در نهایت کیفیت و در کمترین زمان ممکن، تعمیر کرده و برای استفاده دوباره، در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

کلام پایانی

این روزها و با توجه به شرایط اقتصادی که همه ما از آن خبر داریم، تعمیر وسایل الکترونیکی، به مراتب مقرون به صرفه‌تر و منطقی‌تر از خرید وسایل نو است. این موضوع در رابطه با تلفن‌های پاناسونیک هم کاملا صادق است.

به همین دلیل، واحد تعمیرات ایده آل گستر به عنوان نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، این روزها بیشتر از گذشته در کنار شما عزیزان حضور دارد. نهایت هدف ما، جلب رضایت مشتریان و تحمیل کردن کمترین هزینه ممکن به این عزیزان است. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید یا با شماره تلفن ثابت 02181010 تماس بگیرید.

2.4 | (5)
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x