بهترین تلفن های تحت شبکه اسنوم + ۶ مدل برتر

مدتی است که نام اسنوم، بیشتر از قبل در بازارهای ایران شنیده می‌شود. کیفیت و قیمت مناسب، دو فاکتوری بودند که باعث شدند بهترین تلفن های تحت شبکه اسنوم با استقبال مناسب مشتریان همراه شوند.

این روزها که فناوری VoIP راه خود را به انواع مختلف کسب و کارها باز کرده است، اهمیت دسترسی به مدل‌های مناسب و باکیفیت تلفن‌های تحت شبکه یا همان تلفن‌های IP، بیشتر از همیشه احساس می‌شود.

بر همین اساس، در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر قصد داریم به معرفی بهترین تلفن های تحت شبکه برند اسنوم بپردازیم. اگر به تازگی قصد راه‌اندازی یک سیستم ویپ در کسب و کار خود را دارید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین تلفن های اسنوم

 

تلفن ویپ اسنوم مدل D120

مقاله امروز را با یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین تلفن‌های تحت شبکه اسنوم شروع می‌کنیم. مدل D120 در عین حال که به صورت کاملا ساده و جمع و جور طراحی شده است؛ از کیفیت ساخت مناسب و قابل قبولی هم برخوردار است.

تلفن ویپ اسنوم مدل D120

این تلفن تحت شبکه از 2 عدد اکانت SIP پشتیبانی می‌کند و در عین حال، از 2 پورت اترنت با قابلیت PoE هم برخوردار است. صفحه نمایش ساده و کوچک این مدل هم از نور پس زمینه برخوردار است تا به راحتی بتوانید همه اطلاعات را روی آن مشاهده کنید.

بیشتر بخوانبد: تلفن ویپ

سازگاری کامل با سمعک‌های استاندارد و کیفیت بالای صدا، از دیگر مزیت‌های تلفن تحت شبکه D120 است. ناگفته نماند که کلیه قابلیت‌های مدیریت تماس هم در ساخت این گوشی، لحاظ شده‌اند.

در جدول زیر، می‌توانید با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن آی پی D120 از شرکت Snom بیشتر آشنا شوید:

نام محصول تلفن تحت شبکه اسنوم مدل D120
تعداد کلیدهای نرم افزاری قابل برنامه‌ریزی 2 عدد کلید نرم افزاری
کیفیت صدای HD
درگاه USB
قابلیت اتصال به دیوار
رنگ مشکی
لینک خرید برای خرید کلیک کنید

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، نباید انظار زیادی از قابلیت‌های این تلفن داشته باشید. با این وجود، اگر به دنبال یک محصول ارزان ولی باکیفیت برای دفتر خود هستید، D120 می‌تواند یک انتخاب عالی، محسوب شود.

همچنین بخوانید: تلفن تحت شبکه چیست و چگونه کار میکند؟

تلفن ویپ اسنوم مدل D710

یکی دیگر از بهترین تلفن های تحت شبکه اسنوم مدل D710 است. این تلفن خوش‌ساخت در ردیف مدل‌های مقرون به صرفه Snom قرار دارد و می‌تواند برای مجموعه‌های کاری کوچک و متوسط، یک انتخاب عالی محسوب شود.

تلفن تحت شبکه اسنوم مدل D710

تلفن D710 از 4 حساب SIP پشتیبانی می‌کند و با دارا بودن 5 کلید قابل برنامه‌ریزی، امکان دسترسی سریع به قابلیت‌های مهم مرکز ویپ را برای شما فراهم می‌کند. به این موارد، می‌توانید یک نمایش‌گر 4 سطری و البته کیفیت صدای HD را هم اضافه نمایید.

در بالای صفحه نمایش این تلفن IP یک چراغ هشدار LED قرار دارد که در زمان تماس ورودی، به رنگ قرمز تغییر می‌کند. به این ترتیب، حتی اگر گوشی را در وضعیت بیصدا هم قرار داده باشید، باز هم می‌توانید متوجه داشتن یک تماس شوید.

در جدول زیر می‌توانید مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلفن تحت شبکه D710 اسنوم را مشاهده نمایید:

نام محصول تلفن تحت شبکه اسنوم مدل D710
تعداد کلیدهای نرم افزاری قابل برنامه‌ریزی 5 عدد کلید نرم افزاری
کیفیت صدای HD
درگاه USB
پشتیبانی از PoE
رنگ مشکی
لینک خرید برای خرید کلیک کنید

قابلیت اتصال به دیوار هم یکی دیگر از نقاط قوت این تلفن محسوب می‌شود. بنابراین در صورتی که روی میز فضای کافی برای نصب D710 نداشتید، می‌توانید به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید.

تلفن ویپ اسنوم مدل D715

سومین مدل از بهترین تلفن های تحت شبکه اسنوم تلفن D715 نام دارد که همچنان می‌تواند در عین داشتن قیمت مناسب، بسیاری از انتظارات شما از یک محصول تحت شبکه مخابراتی را برآورده نماید.

تلفن ویپ اسنوم مدل D715

این تلفن خوش‌ساخت از 4 حساب SIP پشتیبانی کرده و دارای یک نمایش‌گر 3.2 اینچی گرافیکی با نور پس زمینه است. 2 عدد پورت اترنت گیگابیت با پشتیبانی از PoE هم از دیگر نقاط قوت این تلفن اسنوم به شمار می‌روند.

اگر به صفحه کلید این تلفن نگاهی بیندازید، متوجه کلیدهای مختلفی می‌شوید که می‌توانید از آن‌ها برای مدیریت بهتر تماس‌ها و ارتباطات تلفنی با مشتریان استفاده کنید.

در جدول زیر شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن تحت شبکه D710 اسنوم آشنا خواهیم کرد.

نام محصول تلفن تحت شبکه اسنوم مدل D715
تعداد کلیدهای نرم افزاری قابل برنامه‌ریزی 5 عدد کلید نرم افزاری
کیفیت صدای HD
درگاه USB
صفجه نمایش
نمایشگر 3.2 اینچی 4 سطری گرافیکی
رنگ مشکی و سفید
لینک خرید برای خرید کلیک کنید

قابلیت برقراری کنفرانس صوتی 3 طرفه که در تلفن D715 وجود دارد، دست شما را برای انتقال سریع اطلاعات و مکالمه همزمان با دو همکار یا یک مشتری و یک همکار و … کاملا باز می‌گذارد.

تلفن ویپ اسنوم مدل D713

در ادامه بررسی بهترین تلفن های تحت شبکه اسنوم به D713 می‌رسیم. این تلفن را می‌توان در ردیف مدل‌های میان رده اسنوم قرار دارد که برای کارمندان حرفه‌ای، اپراتورهای فروش و … گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

تلفن تحت شبکه D713 اسنوم

تلفن D713 از 6 حساب SIP پشتیبانی می‌کند و در کنار صفحه نمایش رنگی 2.8 اینچی خود، از 4 عدد کلید قابل برنامه‌ریزی با چراغ LED برخوردار است. بنابراین به راحتی می‌توانید سرعت دسترسی خود به قابلیت‌های مهم مرکز تلفن را افزایش دهید.

مانند اکثر مدل‌های میان رده و پیشرفته اسنوم، این تلفن هم از 2 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از PoE برخوردار است. به این ترتیب، برای روشن کردن آن به اتصال مستقیم به پریز برق نیاز نخواهید داشت.

در جدول زیر می‌توانید مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن اسنوم D713 را مشاهده نمایید:

نام محصول تلفن تحت شبکه اسنوم مدل D713
تعداد کلیدهای نرم افزاری قابل برنامه‌ریزی 4 عدد کلید نرم افزاری با چراغ LED
کیفیت صدای HD
درگاه USB
دفترچه مخاطبین اختصاصی
قابلیت ذخیره 1000 شماره در دایرکتوری محل
رنگ مشکی
لینک خرید برای خرید کلیک کنید

شاید در نگاه اول تلفن D713 مقداری گران به نظر برسد، اما بعد از اولین استفاده از آن، کاملا متوجه خواهید شد که این تلفن، کاملا ارزش هزینه‌ای که برای آن پرداخت کرده‌اید را دارد.

تلفن ویپ اسنوم مدل D717

کم کم قرار است به تلفن‌های حرفه‌ای و کمی گران‌تر اسنوم برسیم و برای این کار، از مدل D717 شروع می‌کنیم. این تلفن تقریبا می‌تواند جواب‌گوی همه نیازهای شما از یک مدل تلفن IP باشد.

تلفن تحت شبکه D717 اسنوم

D717 از 6 حساب SIP پشتیبانی می‌کند و روی صفحه کلید آن، تعداد 3 کلید قابل برنامه‌ریزی با چراغ هشدار LED قابل مشاهده هستند. همچنین پشتیبانی این تلفن از انواع پروتکل‌های امنیت شبکه، خیال شما را از امنیت مکالمات، صد در صد راحت می‌کند.

همچنین بخوانید: آشنایی با سیستم تلفن ویپ و نحوه عملکرد آن

کیفیت صدای HD کمترین انتظاری است که می‌توانید از یک تلفن حرفه‌ای مانند D717 داشته باشید. علاوه بر این، تمامی نویزها و صداهای اضافه محیط در زمان مکالمه حذف می‌شوند تا صدای شما با بالاترین کیفیت، به گوش مخاطب برسد.

در جدول زیر می‌توانید مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن تحت شبکه D717 را مشاهده نمایید:

نام محصول تلفن تحت شبکه اسنوم مدل D717
تعداد کلیدهای نرم افزاری قابل برنامه‌ریزی 3 عدد کلید نرم افزاری با چراغ LED
کیفیت صدای HD
درگاه USB
قابلیت کنفرانس
کنفرانس صوتی 3 طرفه
رنگ مشکی – سفید
لینک خرید برای خرید کلیک کنید

یکی دیگر از نقاط قوت این تلفن، سنسور تنظیم نور صفحه نمایش است که می‌تواند شدت نور صفحه را مطابق با نور اتاق تنظیم کند. به این ترتیب، از اتلاف انرژی هم جلوگیری خواهد شد.

تلفن ویپ اسنوم مدل D735

ما در حال نوشتن درباره یکی از بهترین تلفن‌های تحت شبکه موجود در بازارهای ایران هستیم. تلفن اسنوم D735 دقیقا همان انتخابی است که مدیران، کارشناسان فروش، کارمندان حرفه‌ای و … باید داشته باشند.

تلفن تحت شبکه اسنوم D735

این تلفن همه فن حریف از 12 حساب SIP پشتیبانی می‌کند و همین نکته، به خوبی گواه کیفیت فوق‌العاده آن است. وجود 8 کلید قابل برنامه‌ریزی نرم افزاری هم دیگر ویژگی منحصر به فرد و جالب توجه D735 است.

یک نمایش‌گر رنگی TFT با اندازه 2.7 اینچ هم طراحی ظاهری این تلفن تحت شبکه را به خوبی تکمیل می‌کند. کیفیت صدای HD را که به قابلیت‌های آن اضافه کنید، به خوبی متوجه می‌شوید که D735 کاملا ارزش قیمت خود را دارد.

در جدول زیر می‌توانید با مهم‌ترین ویژگی‌های یکی از بهترین تلفن های تحت شبکه اسنوم یعنی مدل D735 آشنا شوید:

نام محصول تلفن تحت شبکه اسنوم مدل D735
تعداد کلیدهای نرم افزاری قابل برنامه‌ریزی 8 عدد کلید نرم افزاری با چراغ LED
کیفیت صدای HD
درگاه USB
توضیحات نمایشگر
صفحه نمایش TFT رنگی 2.7 اینچ
رنگ مشکی – سفید
لینک خرید برای خرید کلیک کنید

زمانی که تلفن تحت شبکه D735 را خریداری می‌کنید، دست شما بابت اتصال انواع هدست‌های استاندارد از طریق پورت USB و انجام مکالمه بدون دخالت دست، کاملا باز است.

کلام آخر

شرکت اسنوم در تولید و عرض تلفن‌های تحت شبکه خود، به همه کسب و کارها توجه کرده است. بنابراین بسته به وسعت کسب و کار خود، می‌توانید تلفن مناسب را از محصولات این برند معتبر آلمانی خریداری نمایید.

در این مقاله به معرفی بهترین تلفن های تحت شبکه اسنوم پرداختیم. در صورتی که همچنان نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، حتما با شماره تلفن ثابت 02181010 تماس گرفته و با کارشناسان فروش ایده آل گستر، در ارتباط باشید.

4.4 | (20)
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x