مرکز خرید تلفن ثابت در تهران کجاست؟

خرید تلفن ثابت هنوز هم در منازل و محیط‌های کاری، یک ضرورت مهم محسوب می‌شود. هرچند که تلفن‌های همراه حجم زیادی از ارتباط‌های تلفنی را به خود اختصاص می‌دهند، ولی نقش تلفن‌های ثابت همچنان غیر قابل انکار است.

مخاطب ما در این مقاله، عزیزان ساکن تهران هستند. ما در فروشگاه ایده آل گستر خدمات ویژه‌ای را برای تهرانی‌های عزیز در نظر گرفته‌ایم تا این افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن، تلفن ثابت مورد نظر خود را خریداری نمایند. فرقی نمی‌کند که به دنبال یک تلفن خانگی باشید یا برای محیط کاری خود یک تلفن ثابت بخواهید، ایده آل گستر همواره در کنار شما حضور خواهد داشت.

در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر قصد داریم ضمن ارائه یک راهنما برای خرید گوشی تلفن ثابت در تهران شما عزیزان را با انواع مدل‌های تلفن ثابت پاناسونیک به عنوان بهترین برند در زمینه تولید تلفن‌های خانگی و اداری آشنا کنیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

چرا تلفن ثابت پاناسونیک بهترین انتخاب است؟

پاناسونیک سال‌های سال است که به عنوان یک برند قابل اعتماد، در بازارهای کشورمان حضور دارد. این شرکت با محصولات باکیفیت خود، توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. محبوبیت پاناسونیک تا جایی پیش رفته است که این روزها، تقریبا در هر خانه‌ای، حداقل یکی از محصولات این شرکت دیده می‌شود.

چرا تلفن ثابت پاناسونیک بهترین انتخاب است؟

یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت پاناسونیک، تولید انواع تلفن‌های ثابت خانگی و اداری است. تلفن ساخت این شرکت از کیفیت، دوام، قیمت و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل، به اولین انتخاب مشتریان تبدیل شده‌اند.

اغراق نیست اگر بگوییم که تلفن ثابت را در کشورمان با نام و برند Panasonic می‌شناسند. از طرفی دیگر تنوع و گستردگی تلفن‌های پاناسونیک به قدری زیاد است که تقریبا تمامی سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد. بنابراین این شرکت متناسب با نیازهای همه افراد، حداقل یک تلفن ایده آل را تولید کرده است.

حال سوال اینجاست که آیا برای خرید تلفن ثابت در تهران می‌توان به هر مرکزی اعتماد کرد؟ قطعا خیر! محبوبیت زیادی پاناسونیک سبب شده تا تلفن‌های تقلبی و بی‌کیفیت با نام و برند پاناسونیک در بازار، با افزایش چشم‌گیری مواجه شوند. متاسفانه در بسیاری از موارد، تشخیص یک تلفن اصل پاناسونیک از نمونه فیک آن، کار بسیار سختی است!

پس راه چاره چیست؟ جواب این سوال بسیار ساده است: برای خرید تلفن ثابت در تهران باید به یک مرکز معتبر و مجاز پاناسونیک مراجعه کنید تا خیال‌تان از اصل بودن تلفن و منصفانه بودن قیمت و همچنین خدمات پس از فروش مناسب، کاملا راحت باشد. این‌جاست که ایده آل گستر می‌تواند اولین و بهترین انتخاب شما باشد.

ایده آل گستر نمایندگی تلفن ثابت در تهران

شرکت ایده آل گستر نزدیک به دو دهه است که به عنوان مرکز مجاز و نمایندگی پاناسونیک در حال خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. هر دو شعبه این شرکت در تهران واقع شده‌اند و به همین دلیل، ایده آل گستر یک مرکز خرید تلفن ثابت در تهران محسوب می‌شود.

نمایندگی تلفن ثابت پاناسونیک در تهران

نکته مهم: اگرچه شرکت ایده آل گستر در تهران واقع شده است؛ اما خدمات این شرکت در سراسر کشور قابل دسترسی هستند. شما عزیزان از هر کجای ایران که باشید، می‌توانید به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی، با ما در ارتباط باشید.

در فروشگاه ایده آل گستر، تمامی تلفن‌های ثابت پاناسونیک به صورت کاملا اورجینال و همراه با لیبل اختصاصی Panasonic به مشتریان عرضه می‌شوند. ارائه گارانتی یا ضمانت‌نامه شرکتی معتبر 1 ساله، از مهم‌ترین خدمات پس از فروش ما به شما عزیزان محسوب می‌شود.

علاوه بر این، کارشناسان فروش و مشاورین ما در ایده آل گستر همواره آماده ارائه راهنمایی‌های تخصصی به شما عزیزان هستند. تنوع مدل‌های تلفن ثابت پاناسونیک ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند، این‌جاست که مشاورین ما می‌توانند با شنیدن نیازهای شما، بهترین و متناسب‌ترین تلفن را به شما عزیزان معرفی نمایند.

همان‌طور که عرض کردیم، ایده آل گستر هم‌اکنون در دو شعبه، در حال ارائه خدمات به ساکنین عزیز شهر تهران است. آدرس این دو شعبه عبارتند از:

  1. شعبه مرکزی: خیابان مطهری – ابتدای خیابان فجر – روبروی بیمارستان جم – پلاک 43 – طبقه 1
  2. شعبه میرداماد: بلوار میرداماد – جنب مترو میرداماد – مجتمع تجاری رز – طبقه اول – واحد 15

برای ارتباط تلفنی با کارشناسان ایده آل گستر هم می‌توانید از شنبه تا پنجشنبه و از ساعت 8:30 الی 20:00 با شماره تلفن ثابت 02181010 تماس بگیرید.

مراجعه آنلاین وب سایت رسمی www.idehal.org  یکی دیگر از روش‌های ارتباط شما عزیزان با ایده آل گستر به شمار می‌رود. در این وب سایت می‌توانید ضمن اطلاع از آخرین قیمت‌ انواع مدل‌های تلفن ثابت پاناسونیک، تلفن مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

انواع تلفن‌های ثابت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک تلفن‌‌های ثابت خود را در دو کاربری اصلی خانگی و اداری تولید می‌کند. کاملا بدیهی است که تلفن‌های خانگی برای استفاده در منازل شخصی طراحی شده‌اند و تلفن‌های اداری، به منظور رفع نیاز مجموعه‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تلفن‌های خانگی پاناسونیک 

تلفن‌های خانگی پاناسونیک در واقع همان مدل‌های سنتی (آنالوگ) هستند که برای برقراری ارتباط‌های تلفنی در منازل، مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته این تلفن‌ها در مغازه‌های کوچک و فروشگاه‌ها هم کاربرد دارند. به صورت کلی، تلفن‌های خانگی پاناسونیک به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • تلفن بیسیم پاناسونیک: این تلفن‌ها از یک دستگاه پایه و یک یا چند گوشی بی سیم تشکیل شده‌اند و از قابلیت‌ها و امکانات متنوعی از قبیل منشی تلفنی، دفترچه مخاطبین، روم مانیتورینگ و … برخوردار هستند.
  • تلفن رومیزی پاناسونیک: این تلفن‌ها از طریق کابل به پریز تلفن مخابرات وصل می‌شوند و از قابلیت‌های ساده‌ای برخوردار هستند. تلفن‌های رومیزی برای افرادی که صرفا به دنبال یک تلفن ساده برای برقراری مکالمه‌های تلفنی هستند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شوند.

تلفن‌های اداری پاناسونیک 

تلفن‌های اداری پاناسونیک به صورت گسترده‌ای در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تلفن‌ها به صورت مستقیم به خط تلفن وصل نمی‎‌‌شوند و برای استفاده از آن‌ها، به یک دستگاه سانترال پاناسونیک نیاز خواهید داشت.

تلفن‌های اداری پاناسونیک به صورت کلی به دو دسته زیر بخش‌بندی می‌شوند:

  • تلفن سانترال پاناسونیک: این تلفن‌ها خود به سه مدل آنالوگ، هیبرید و دیجیتال تقسیم می‌شوند و در کنار سانترال‌های آنالوگ پاناسونیک کاربرد دارند.
  • تلفن تحت شبکه پاناسونیک: این مدل‌ها صدا را در بستر شبکه و از طریق اینترنت انتقال می‌دهند و برای استفاده از آن‌ها، به سانترال تحت شبکه پاناسونیک نیاز خواهید داشت.

نکته: شرکت ایده آل گستر در کنار تلفن‌های اداری پاناسونیک، انواع مدل‌های تلفن تحت شبکه یالینک و گرنداستریم را هم به مشتریان خود عرضه می‌کند. برای خرید این تلفن‌ها می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

تلفن‌های ثابت هنوز یکی از مهم‌ترین وسایل در منازل و محیط‌های کاری محسوب می‌شوند. به همین دلیل، خرید این محصولات همچنان یکی از دغدغه مشتریان به شمار می‌رود. شرکت ایده آل گستر با اطلاع کامل از این موضوع، انواع  مدل‌های تلفن ثابت را به شما عزیزان عرضه می‌کند.

در این مقاله به بررسی خرید تلفن ثابت در تهران پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید یا با کارشناسان و مشاورین ایده آل گستر در ارتباط باشید.

3 | (4)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x