آیا تلفن بیسیم ساخت ایران در بازار موجود است؟

آیا در بازارهای داخلی، تلفن بیسیم ساخت ایران نیز موجود است؟ پاسخ این سوال زمانی اهمیت پیدا می‎‌کند که بدانیم برخی از مشتریان، به محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شوند، اعتماد بیشتری دارند. از سویی دیگر، وضعیت کشورمان در جامعه جهانی و تحریم‌های مختلف، سبب شده‌اند تا شرکت‌های معتبر، ارائه خدمات به کاربران ایرانی را محدود کرده‌اند!

تلفن‌های بیسیم هم‌چنان از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران تلفن‌های خانگی برخوردار هستند و حتی فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه نیز نتوانسته این دستگاه‌ها را از سبد خرید مردم حذف کند. برندهای مختلفی در زمینه تولید این تلفن‌ها فعالیت می‌کنند و محصولات آن‌ها، به شکل گسترده‌ای در بازارهای ایران یافت می‌شوند. اما سوال این‌جاست که آیا می‌توان یک تلفن بیسیم پیدا کرد که در کشورمان و به صورت مستقل تولید شود؟

در این مقاله از بلاگ ایده آل گستر قصد داریم به بررسی تلفن بیسیم ساخت ایران بپردازیم. اگر شما نیز یکی از کاربران این محصولات مخابراتی محبوب هستید، حتما تا پایان، با ما همراه باشید.

آشنایی اولیه با تلفن‌های بیسیم

از زمانی که اولین اطلاعات صوتی از طریق ساده‌ترین تلفن‌ها منتقل شدند، این وسیله به یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی بشر تبدیل شد. می‌توان ادعا کرد در جوامع امروزی، ارتباطات تلفنی، بیشترین نقش را در انتقال اطلاعات دارند. تلفن‌های خانگی، نسل اولیه این دستگاه‌ها محسوب می‌شدند که در ادامه، رقیب قدرتمندی به نام تلفن‌های همراه را در کنار خود مشاهده کردند.

آشنایی اولیه با تلفن‌های بیسیم

تلفن‌های بیسیم نسل پیشرفته و بسیار محبوب تلفن‌های خانگی محسوب می‌شوند. آن‌ها از یک دستگاه پایه و یک یا چند گوشی بیسیم تشکیل می‌شوند. اساس کار این دستگاه‌ها به این صورت است که پایه یا بیس، از طریق سیم تلفن به خط مخابرات وصل می‌شود و در طرف مقابل، گوشی‌های بیسیم با استفاده از سیگنال‌های مخصوص، با پایه ارتباط برقرار می‌کنند.

تلفن‌های بیسیم قابل حرکت و جا به جایی در طول مکالمه هستند. این ویژگی اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این مدل از تلفن‌های خانگی به شمار می‌رود. البته قابلیت‌هایی از قبیل منشی تلفنی، روم مانیتورینگ، لیست سیاه و مسدود کردن تماس‌های ورودی، دفترچه مخاطبین اختصاصی و … نیز در استقبال مشتریان از تلفن‌های بیسیم، بی‌تاثیر نبوده‌اند.

تلفن بیسیم ساخت ایران

همان‌طور که اشاره کردیم، برندهای مختلفی در سراسر جهان، اقدام به تولید و عرضه این محصولات نموده‌اند. برخی از این شرکت‌ها، در بازارهای ایران نیز فعالیت گسترده‌ای دارند. اما متاسفانه هیچ برند مطرحی در کشورمان، در زمینه ساخت تلفن‌های بیسیم فعالیت نمی‌کند! در حقیقت، اگر به قصد خرید یک تلفن بیسیم ساخت ایران راهی فروشگاه‌های مختلف شوید، به احتمال بسیار زیاد، هیچ نتیجه‌ای دست‌گیرتان نخواهد شد.

البته این موضوع جای نگرانی ندارد. زیرا ما قصد داریم یک جانشین فوق‌العاده برای تلفن‌های بیسیم ساخت ایران به شما عزیزان معرفی کنیم. نام پاناسونیک را حتما شنیده‌اید! این شرکت مطرح، در زمینه تولید انواع مدل‌های تلفن ثابت از جمله تلفن بی سیم، حرف اول را در سراسر جهان می‌زند. خوشبختانه دسترسی به تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در ایران بسیار راحت است.

بنابراین توصیه می‌کنیم در حال حاضر خرید تلفن‌های بیسیم ایرانی را فراموش کنید (زیرا هیچ برند قابل اعتمادی در این زمینه فعالیت نمی‌کند) و به سراغ مدل‌های باکیفیت و خوش‌ساخت پاناسونیک در زمینه تلفن بیسیم و حتی تلفن رومیزی پاناسونیک بروید.

تلفن بیسیم پاناسونیک نماد کیفیت و ماندگاری

تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از نظر کیفیت، دوام، قابلیت‌ها و قیمت مناسب، تقریبا بی‌نظیر هستند و هیچ رقیبی را در مقابل خود نمی‌بینند. این جمله به هیچ عنوان اغراق‍آمیز نبوده و عین حقیقت را بازگو می‌کند. برای اثبات این ادعا، تنها کافیست به این نکته توجه کنید که Panasonic سال‌هاست حرف اول را در زمینه فروش تلفن‌های بیسیم در سراسر دنیا و از جمله کشورمان می‌زند.

بهترین تلفن بیسیم در ایران

پاناسونیک در ساخت تلفن‌های بیسیم خود، به سلیقه تمام مشتریان توجه می‌کند. همین موضوع سبب شده است که تنوع مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، بسیار زیاد باشد. تقریبا می‌توان ادعا کرد که با هر مبلغی و با هر انتظاری که از یک تلفن خانگی دارید، می‌توانید مدل محبوب و مورد نظر خود را در میان محصولات Panasonic پیدا کنید.

حال سوال این‌جاست که تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را از کجا تهیه کنیم؟ اگر به دنبال خرید یک تلفن بیسیم اورجینال با قیمت مناسب و البته گارانتی معتبر هستید، هیچ نامی را بهتر و قابل اعتمادتر از ایده آل گستر پیدا نخواهید کرد.

ایده آل گستر نمایندگی تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در ایران

شرکت ایده آل گستر بیش از دو دهه است که به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، فعالیت می‌کند. این مژده را به مشتریان عزیز می‌دهیم که  عرضه انواع مدل‌های تلفن‌ بیسیم، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تخصص‌های ما در ایده آل گستر محسوب می‌شود.

در فروشگاه ایده آل گستر، تمامی مدل‌های متنوع تلفن بیسیم پاناسونیک، به صورت کاملا اورجینال و همراه با یک ضمانت‌نامه معتبر و 12 ماهه، به خریداران عرضه می‌شوند. از آن‌‌جایی که تمامی فعالیت‌های ما تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران انجام می‌شوند، خیال شما عزیزان از منصفانه بودن قیمت‌ها نیز کاملا راحت و آسوده خواهد بود.

تنوع مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، ممکن است انتخاب محصول ایده آل را قدری برای مشتریان دشوار کند. برای حل این مشکل و انتخابی بهتر، می‌توانید با مشاورین و کارشناسان فروش ایده آل گستر در ارتباط باشید. هم‌کاران ما تمامی اطلاعات تخصصی و مورد نیاز را در ارتباط با انواع محصولات مخابراتی Panasonic از جمله تلفن‌های بیسیم، در اختیار شما قرار خواهند داد.

امکان خرید به صورت حضوری ( با مراجعه به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر در تهران) تلفنی (از طریق برقراری تماس با شماره تلفن ثابت 02181010) و آنلاین با مراجعه به وبسایت ایده آل گستر برای مشتریان عزیز، فراهم شده است.

خدمات پس از فروش تلفن‌های بیسیم پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر نه تنها در زمینه عرضه تلفن‌های بیسیم پاناسونیک پیشتاز است؛ بلکه خود را ملزم به ارائه انواع خدمات پس از فروش این محصولات نیز می‌داند. برخی از خدماتی که مشتریان می‌توانند از ما انتظار داشته باشند، عبارتند از:

  1. ارائه مشاوره‌های تخصصی قبل از خرید
  2. گارانتی یا ضمانت‌نامه معتبر و 12 ماهه برای تمامی محصولات
  3. انجام انواع تعمیرات تخصصی

یکی از مهم‌ترین انتظاراتی که مشتریان از یک نمایندگی معتبر دارند، انجام تعمیرات تخصصی است. ما نیز به خوبی به این موضوع واقف بوده و در این راستا، واحد تعمیر تلفن پاناسونیک را راه‌اندازی کرده‌ایم. در این مرکز، کلیه تعمیرات تخصصی تلفن‌های بیسیم پاناسونیک توسط تکنسین‌های فنی و با استفاده از قطعات اصل و اورجینال، انجام می‌شوند.

کلام پایانی

همان‌طور که در خلال مقاله نیز اشاره شد، در حال حاضر نمی‌توانید تلفن بیسیم ساخت ایران را پیدا کنید. به همین دلیل، باید به برندهای معتبر خارجی اعتماد کنید. بدون تردید، پاناسونیک بهترین انتخابی است که می‌توانید برای خرید یک تلفن بیسیم باکیفیت و ماندگار، انجام دهید.

در این مقاله، ضمن معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک به عنوان یک جایگزین مطمئن برای تلفن‌های داخلی، شما عزیزان را با خدمات متنوع ایده آل گستر در زمینه عرضه و خدمات پس از فروش این محصولات، آشنا کردیم. امیدواریم به زودی تبدیل به یکی از مشتریان همیشگی ما در ایده آل گستر شوید و ما نیز افتخار همراهی شما را داشته باشیم.

3 | (3)
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x