نمایندگی پاناسونیک در شهرری

ایده آل گستر نماینده رسمی پاناسونیک در ایران

ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز پاناسونیک در زمینه محصولات مخابراتی از سال 1382 مشغول فعالیت و خدمت رسانی به علاقمندان به محصولات پاناسونیک می‌باشد. اگر چه این شرکت در تهران مستقر می‌باشد؛ اما مشتریان پاناسونیک از تمامی نقاط کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. شما در هر کجای کشور عزیزمان سکونت داشته باشید؛ می‌توانید با یک تماس با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞 با شرکت ایده آل گستر در ارتباط باشید و نیازهای خود را در زمینه محصولات مخابراتی پاناسونیک مرتفع نمایید. با این حال اگر مایل هستید از نمایندگی‌های مستقر در شهر محل سکونت خود مطلع شوید؛ ما به نظر شما احترام گذاشته و لیست نمایندگی‌های پاناسونیک در سراسر ایران را در اختیازتان قرار خواهیم داد.

نمایندگی پاناسونیک در شهرری

در صورتی که ساکن شهر ری می‌باشید؛ و به دنبال نماینگی پاناسونیک در شهر ری می‌باشید؛ می‌توانید از لیستی که در ادامه این مطلب در اختیارتان قرار خواهد گرفت؛ نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.  البته در نظر داشته باشید که ساکنین عزیز شهر ری می‌توانند در کمترین زمان ممکن، از خدمات شرکت ایده آل گستر بهره‌مند گردند. با اینحال برای خرید محصولات پاناسونیک و یا بهره‌مندی از خدمات پس از فروش این شرکت، می‌توانید به مراکزی که معرفی شده‌اند؛ مراجعه نمایید. توجه به موارد و تذکرات زیر در این زمینه الزامی می‌باشد:

۱- در صورتی که اطلاعات تماس هر یکی از نمایندگی‌های زیر به اشتباه درج گردیده است یا به تازگی آدرس و شماره تلفن خود را عوض کرده‌اند؛ لازم است با شرکت ایده آل گستر تماس گرفته و اطلاعات ثبت شده را تصحیح نمایند.

۲- ارایه اطلاعات همکاران در مجموعه وب سایت های شرکت ایده آل گستر به صورت رایگان میباشد.

۳- شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی که به هر دلیلی، ترجیح می‌دهند که اطلاعاتشان در لیست زیر قرار نداشته باشد؛ می‌توانند به شرکت ایده آل گستر اطلاع داده تا ما نسبت به حذف مشخصات آن‌ها در سایت اقدام نماییم.

۴- همکارانی که مایل یه درج اطلاعات بیشتر و یا تصاویر مجموعه خود می‌باشند؛ می‌توانند از طریق تماس با واحد سایت شرکت ایده آل گستر، اطلاعات خود را تکمیل نمایند .

5 – شماره تلفن 88940000 📞 در ساعات اداری پاسخگوی سئوالات فنی شما هموطنان گرامی در زمینه نصب و یا برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک می‌باشد .

هشدارشرکت ایده آل گستر صرفا اطلاعات همکاران را منتشر نموده و هیچ مسئولیتی در قبال کالا یا فعالیتی که ارایه می‌نمایند؛ نخوهد داشت.

نمایندگی فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک در شهرری

آدرس و شماره تماس نمایندگی‌های فعال در زمینه فروش محصولات پاناسونیک در شهر ری 
ردیف نوع نمایندگی نوع فعالیت نام فروشگاه تلفن فاکس آدرس
1 فروش تلفن/فاکس/سانترال الکترو متین 55903208 55933388 شهرری-خ شهید قدمی(روشن)-شماره 79

نمایندگی خدمات پس از فروش پاناسونیک در شهرری

آدرس و شماره تماس نمایندگی‌های فعال در زمینه خدمات پس از فروش پاناسونیک در شهر ری 
ردیف نوع فعالیت نام فروشگاه تلفن فاکس آدرس
1 تلفن/فاکس/سانترال معلم 55970094

55970095

55970096 شهرری-خ رازی-خ24متری-خ شیر محمدی-نبش رشادت جو-شماره 35

 

کلام پایانی 

در صورتی که از خدمات یک نمایندگی پناسونیک در شهر ری استفاده نموده‌اید؛ تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید. همچنین اگر یک یا چند نمایندگی پاناسونیک را سراغ دارید که اسم آن‌ها در لیست بالا قرار نگرفته است؛ می‌توانید شرکت ایده آل را در جریان قرار دهید. تمامی هدف ما از معرفی نمایندگی‌های پاناسونیک در سراسر ایران، دسترسی آسان‌تر مشتریان این شرکت به خدمات پاناسونیک می‌باشد.

2.8 | (6)
تلفن رومیزی پاناسونیک
تلفن سانترال
سانترال پاناسونیک
ویدئو پرژکتور پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x