نمایندگی پاناسونیک در لنگرود

نمایندگی پاناسونیک در لنگرود

پیدا کردن یک نمایندگی معتبر و قابل اطمینان، همواره از دغدغه‌های مشتریان محصولات مختلف از جمله تجهیزات مخابراتی پاناسونیک می‌باشد. ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، برای راحتی بیشتر علاقمندان به محصولات این شرکت، اقدام به معرفی نمایندگی‌های آن در سراسر کشور نموده است. نمایندگی پاناسونیک در لنگرود نیز از این قائده مستثنی نبوده و مشتریان پاناسونیک در این شهر، می‌توانند در این مطلب با این نمایندگی‌ها آشنا شده و از خدمات آن‌ها استفاده نمایند. البته پیش از هر چیز، توجه به نکات و تذکرات زیر الزامی می‌باشد:

۱- همکاران محترمی که اطلاعات مجموعه و یا تماسشان در لیست نمی‌باشد و یا به اشتباه درج گردیده است و یا به هر دلیل مایل به نمایش اطلاعات خود در مجموعه وبسایت‌های شرکت ایده آل گستر نمیباشند؛ می‌توانند طی تماس با این شرکت‌، اقدام به تغییر یا حذف اطلاعات خود نمایند.

۲- ارائه اطلاعات همکاران در مجموعه وب‌سایت های شرکت ایده آل گستر به صورت رایگان صورت می‌پذیرد.

۳- دوستانی که در کلاس‌های آموزشی مجموعه ایده آل گستر شرکت نموده اند؛ می‌توانند جهت ارایه اطلاعات کاری خود در شهرستان مورد نظرشان اقدام نمایند .

۴- همکارانی که مایل یه درج اطلاعات بیشتر و یا تصاویر مجموعه خود می‌باشند؛ می‌توانند با تماس با واحد سایت شرکت ایده آل گستر، اطلاعات خود را تکمیل نمایند .

۵ – شرکت ایده آل گستر نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در تمام مناطق جقرافیایی کشور ایران فعالیت داشته و هر کدام از هموطنان که تمایل به اخذ کالا و یا خدمات پس از فروش از خود شرکت ایده آل گستر را دارند میتوانند با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞 واحد فروش شرکت تماس حاصل نموده و کالا و یا خدمات خود را دریافت کنند .

۶ – شماره تلفن 88940000 📞 در ساعات اداری پاسخگوی سئوالات فنی شما هموطنان گرامی در زمینه نصب و یا برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک میباشد .

هشدارشرکت ایده آل گستر صرفا اطلاعات همکاران را منتشر نموده و هیچ مسئولیتی در قبال کالا یا فعالیتی که ارایه می‌نمایند؛ نخوهد داشت.

 

نمایندگی فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک در لنگرود

نمایندگی‌هایی که در لیست زیر قرار دارند؛ در زمینه فروش محصولات پاناسونیک فعال هستند
ردیف نوع نمایندگی نوع فعالیت نام فروشگاه تلفن فاکس آدرس
1 فروش تلفن/فاکس فروشگاه اعرابی 1425222885 1425242885 لنگرود-خ امام خمینی-جنب بانک تجارت مرکزی-شماره 215

 

نمایندگی خدمات پس از فروش پاناسونیک در لنگرود

نمایندگی‌هایی که در لیست زیر قرار دارند؛ در زمینه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک فعال هستند
ردیف نوع نمایندگی نوع فعالیت >نام فروشگاه تلفن فاکس آدرس
1 فروش/خدمات فاکس ماشینهای اداری پردیس 1425228768 1425238768 لنگرود- خ 17 شهریور- مجتمع تجاری ملت- طبقه همکف
5 | (1)
ویدئو پرژکتور پاناسونیک
تلفن بیسیم پاناسونیک
دوربین مدار بسته پاناسونیک
کارت سانترال پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x