قیمت سانترال تحت شبکه

سیستم های سانترال به طور کلی به 3 دسته کم ظرفیت، پر ظرفیت و تحت شبکه بودن تقسیم بندی می شود. پاناسونیک در ابتدا شروع به تولید سانترال هایی با دسته بندی‌های کم ظرفیت و پرظرفیت کرده بود که می توان سری های TDA و TDE را از این نوع دانست. از محبوبترین مدل های این سری می توان به سانترال tda100 اشاره کرد. پس از گذشت مدتی کمپانی پاناسونیک تصمیم گرفت که نسل جدیدی از سیستم های تلفنی مبتنی بر IP را ارائه دهد که مختص به مکان نباشد. سانترال های تحت شبکه در سری TDEو NS به بازار ارائه شد. این گونه از سانترال ها نسبت به سانترال های معمولی و سنتی دارای یک سری مزایا بود که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. از جمله مدل های مربوط به این سری سانترال ns500 و سانترال پاناسونیک tde600 هستند.

خرید انواع دستگاه سانترال تحت شبکه و ویپ 

قیمت سانترال تحت شبکه

مزایای سانترال های تحت شبکه:

1» راه اندازی سریع و مدیریت آسان

2» کم هزینه بودن ارتبطا بین دو مجموعه

3» انعطاف در توسعه

4» صرفه جویی در هزینه های نگهداری

5» امکانات متنوع و کاربردی

6» امکان ادغام تلفن با سانترال های سنتی

7» امکان استفاده در هر نقطه دنیا

8» انتقال مکالمه

سانترال‌های تحت شبکه به علت داشتن رابط گرافیکی تحت وب به راحتی می توانند مدیریت و برنامه ریزی شوند. شما با استفاده از دستگاه های سانترال می توانید در دو مجموعه از یک شرکت حتی اگر در دو شهر متفاوت باشند، بدون گرفتن پیش شماره شهر، شماره داخلی مورد نظر خود را بگیرید و با وی بدون اتلاف هزینه ای صحبت کنید، تنها کافیست با اینترنت متصل باشید.

سانترال های تحت شبکه بیشتر برای مجموعه هایی که دارای چند شعبه هستند، مناسب است. یکی دیگر از مزایای سانترال‌های تحت شبکه نسبت به سانترال های سنتی، قابلیت استفاده از تلفن های نرم افزاری می باشد. استفاده از softphone مناسب مجموعه هایی می باشند که بیشتر بودجه انقباظی دارند و می بایست در مورد هزینه صرفه جویی کنند.

سانترال های تحت شبکه می تواند برای شما برنامه های کاربردی و متنوعی را به ارمغان بیاورد. این برنامه ها عبارتد از:

1» انتقال مکالمه

2» صندوق صوتی

3» کنفرانس صوتی- تصویری

4» منوی صوتی گویا ( IVR )

5» فکس بر روی بستر شبکه

6» قرائت خودکار متن برای مخاطبین

7» ضبط خودکار مکالمات

8» امکان یکپارچه سازی با سیستم های ثالث

9» امکانات گسترده ای برای گذارش گیری از تماس های تلفنی

10» ارسال پیام

سانترال های تحت شبکه خود دارای دسته بندی های متفاوتی می باشند که عبارتند از:

1» نسخه ابری

2» نرم افزاری

3» سخت افزاری

در سانترال های تحت شبکه ای که از فضای ابری استفاده می کنند به جای اینکه اطلاعات و داده ها را همانند سیستم های سنتی در یک کامپیوتر ذخیره کنند در یک فضای ابری ذخیره سازی می کنند. در واقع این سیستم ها بر مبنای رایانش ابری عمل می کنند. کاربران این گونه از سیستم ها می توانند با صرف کمترین هزینه ای به اطلاعات موردنیازشان دسترسی پیدا کنند.

قیمت سانترال تحت شبکه

اگر شما به دنبال راه اندازی یک سانترال ویپ نرم افزاری هستید، با نصب یک برنامه متن باز همانند استریسک می توانید این سیستم را راه اندازی کنید. یکی از قابلیت های سیستم های نرم افزاری این است که پایه ها و امکانات اصلی آن معمولا رایگان می باشد.

در سانترال های سخت افزاری یک محدودیت وجود دارد که مدیر مجموعه برای دور زدن این محدودیت می بایست چند ماژول خاص برای این کار تهیه و بر روی دستگاه PBX نصب کند.

برخی از ماژول ها پرکاربرد سانترال های سخت افزاری عبارتند از:

1» FXO

2» FXS

3» E1

4» GSM/3G/4G

لازم به ذکر است که شما می توانید به جای استفاده از ماژول از گیتوی استفاده کنید. گیتوی در مقابل ماژول از ظرفیت و پایداری بیشتری برخوردار است.

5 | (4)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x