چگونه می توان توسط تلفن گرنداستریم Grandstream دورکاری کرد؟

ویروس COVID-19 جهان را وادار کرده است تا راه‌های جدیدی برای ارتباط برقرار کردن و همکاری با یکدیگر پیدا کنند. سازمان‌هایی از هر شکل و اندازه به دنبال فناوری هستند تا بتوانند تیم‌های دورکاری را به یکدیگر متصل کرده و به گونه‌ای همکاری کنند که انگار در کنار یکدیگر نشسته‌اند. اخیراً درباره نحوه ایجاد همکاری از راه دور برای مشاغل مختلف سوالاتی ایجاد شده است. این مقاله راه‌حل‌های بسیاری را که گرنداستریم توسط آن دورکاری را پشتیبانی می‌کند، ذکر می‌کند. در مقاله زیر ، روش‌هایی را ارائه می‌دهیم که می‌تواند برای پشتیبانی از هر سازمانی از جمله مشاغل کوچک تا متوسط، شرکت‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، دولت‌ها و سایر موارد استفاده شود.

جلسات وب و کنفرانس ویدیویی

پلتفرم ابری IPVideoTalk گرنداستریم، همه چیزهایی را که یک کسب و کار، مدرسه، بیمارستان یا سازمان دولتی برای برگزاری جلسات از راه دور، آموزش و کلاس با حداکثر 150 شرکت‌کننده و 25 فید ویدیویی نیاز دارد، فراهم می‌کند. جلسات IPVideoTalk تقریباً می‌تواند روی هر دستگاه تلفن همراه، رایانه شخصی یا لپ‌تاپ برگزار شود.

پشتیبانی پلتفرم ارتباط مجازی از کاربران از راه دور

سری UCM محصولات گرنداستریم به سازمان‌ها امکان ارتباط مجازی و پشتیبانی از کاربران از راه دور را فراهم می‌کند. سری UCM یک شبکه متمرکز را ارائه می‌دهد که توسط بخش‌های IT قابل مدیریت است. تلفن های تحت شبکه گرنداستریم یک پلتفرم UC را ارائه می‌دهند که حداکثر 500 ، 800 یا 2000 کاربر با صدها ویژگی را پشتیبانی می‌کند. از آنجا که سری UCM گرنداستریم از ویدیو پشتیبانی می‌کند، به کسب و کارها امکان می‌دهد از تماس‌های ویدیویی بین دستگاه‌ها، مانند سری GXV تلفن‌های IP ویدیویی اندرویدی یا دستگاه‌های کنفرانس سری GVC، بدون هیچ نرم‌افزار یا افزودنی دیگری پشتیبانی کنند. همچنین ساختن تونل‌های VPN، از دفاتر منزل تا شبکه مرکزی UCM (کشورهایی که اجازه می‌دهند) برای به حداکثر رساندن امنیت اتصالات از راه دور بسیار ساده است. در این زمینه می توانید محصولات و تلفن تحت شبکه یالینک را نیز مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای تلفن گرنداستریم + آموزش کار با تلفن گرنداستریم

تلفن‌های صوتی و تصویری برای استفاده از راه دور

دستگاه‌های تلفن همراه

برنامه Grandstream Wave به کارمندان دورکار یا رومینگ اجازه برقراری / دریافت تماس‌های کاری با دستگاه‌های تلفن همراه شخصی را بدون نیاز به برنامه‌های وایرلس می‌دهد. Grandstream Wave برای اندروید و iOS در دسترس است و تنظیم آن بسیار آسان است. اگر سازمانی از سری UCM IP PBX استفاده کند، سری UCM بارکدی را به کاربر ارسال می‌کند تا پیکربندی برنامه خود را اسکن کند. این برنامه تلفن هوشمند، با هر حساب SIP کار می‌کند و تنظیمات از پیش تنظیم شده برای صدها نفر از ارائه‌دهندگان خدمات را نیز در این برنامه ایجاد کرده است.

تلفن‌های-صوتی-و-تصویری-برای-استفاده-از-راه-دور

تلفن‌های ویدیویی

سری GXV تلفن IP Video اندروید گرنداستریم، یکی از بهترین ابزارهای ارتباط از راه دور به ویژه برای دسک‌تاپ است. این دستگاه‌های قدرتمند اندروید دارای دوربین داخلی هستند و دسترسی کامل به میلیون‌ها برنامه اندروید و مجموعه‌ای از تماس‌های ویدیویی، چت کردن و گزینه‌های همکاری را ارائه می‌دهند. این محصولات برای استقرار آسان از Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند و همچنین از کنفرانس‌های ویدئویی سه طرفه با سایر دستگاه‌های ویدیویی GXV یا SIP پشتیبانی داخلی دارند. سری GXV برای کارمندان دورکار، بسیار عالی است.

خرید تلفن ویپ

تلفن‌های دکت و وای فای بی‌سیم

تلفن‌های IP بی‌سیم DECT و Wi-Fi گرنداستریم به کارمندان دورکار اجازه می‌دهند تا ضمن ارائه راحتی برای رومینگ در داخل خانه، به IP اصلی PBX متصل شوند. این دستگاه‌ها کم وزن و حمل و نقل آسانی دارند. سری DP محصولات DECT گرنداستریم مقرون به صرفه‌ترین محصول را ارائه می‌دهد، در حالی که سری WP تلفن‌های WiFi IP بهترین کیفیت، رومینگ و سادگی را ارائه می‌دهد. از آنجا که بیشتر خانه‌ها وای فای دارند، سری WP گرنداستریم اغلب بهترین و آسان‌ترین انتخاب برای کارمندان دورکار خواهد بود.

تلفن‌های IP رومیزی

هر یک از تلفن‌های IP دسک‌تاپ گرنداستریم مانند گرند استریم 1625 می‌تواند از راه دور مستقر شود و به سیستم‌عامل اصلی SIP / VoIP وصل شود. کارمندان می‌توانند تلفن‌های رومیزی دفتر خود را به خانه بیاورند و حساب SIP آن‌ها را تنظیم کنند. دستگاه‌های سری GRP گرنداستریم برای استفاده از این نوع ایده‌آل هستند زیرا اکثر مدل‌ها از Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند به صورت بی‌سیم، نصب و استفاده شوند. اگر تلفن‌های از راه دور با اتصال VPN به پلتفرم اصلی وصل شوند، کارکنان حتی می‌توانند به ویژگی‌هایی مانند BLF، شماره‌گیری سریع، DND و … دسترسی پیدا کنند.

شبکه‌های وای فای

برنامه‌های سری GWN

طیف گسترده‌ای از برنامه‌های وای فای مقرون به صرفه گرنداستریم به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به کارمندان در استقرار شبکه‌های Wi-Fi خانگی کمک کنند. GWN7602 جدید گرند استریم، سوئیچ AP و شبکه مناسب را برای یک اداره یا کارمند دورکار ارائه می‌دهد. برنامه‌های کاربردی گرنداستریم می‌توانند با استفاده از GWN.Cloud از راه دور مدیریت و مستقر شوند و APها بعداً با شبکه اداری ادغام شوند. سری GWN برای ایجاد استقرارهای صوتی / تصویری از طریق وای فای با تلفن‌های Wi-Fi IP گرنداستریم ایده آل است زیرا آن‌ها QoS داخلی را برای اولویت‌بندی این دستگاه‌ها و پشتیبانی از رومینگ پیشرفته ارائه می‌دهند.

برنامه‌های-سری-GWN

مدیریت وای فای از راه دور

GWN.Cloud پلتفرم مدیریت رایگان وای فای ابر گرنداستریم است. این پلتفرم به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا تعداد نامحدود AP را از یک رابط مبتنی بر ابر که در یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه شخصی قابل تنظیم است، مدیریت کند. GWN.Cloud برای تنظیم و مدیریت شبکه‌ها و برنامه‌های Wi-Fi از راه دور ایده‌آل است.

مدیریت دستگاه از راه دور

نرم‌افزار مدیریت دستگاه (GDMS) گرنداستریم راه حل ایده‌آل برای مدیریت و نظارت بر دستگاه‌های از راه دور گرنداستریم است. این رابط، ابری را فراهم می‌کند که از هر کجا می‌توان برای کنترل مدیریت دستگاه، مدیریت حساب، پیکربندی دستگاه، بروزرسانی سیستم‌عامل‌، نظارت بر دستگاه، تجزیه و تحلیل آماری – به صورت جداگانه یا در دستگاه‌های مختلف توسط سایت، گروه و مدل استفاده کرد. حتی اگر سازمانی تجارت خود را بر روی سری UCM IP PBXها انجام دهد، GDMS بهترین راه‌حل را برای مدیریت ارائه می‌دهد، زیرا نیازی به ارسال پورت برای فعال کردن دسترسی از راه دور ندارد.

بیشتر بخوانید: مدیریت کسب و کار با تلفن ویپ Voip در زمان شیوع بیماری کرونا

5 | (2)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x