آپدیت سانترال ۸۲۴ به همراه آموزش تصویری

آپدیت سانترال 824 کمک می‌کند تا بسیاری از باگ‌ها یا خطاهای مرکز تلفن شما از بین بروند. اما اصلی‌ترین ضرورت انجام این کار، به عدم نمایش شماره‌ها، حتی بعد از نصب و راه‌اندازی کارت کالر آیدی است. به عبارتی دیگر، اگر کارت کالر آیدی شما از نسخه فعلی سانترال پاناسونیک 824 پشتیبانی نکند، مجبور به آپدیت یا به روز رسانی دستگاه سانترال خود خواهید بود.

خوشبختانه آپدیت سانترال 824 کار چندان سختی نیست. اگر تا پایان این مقاله با بلاگ ایده آل گستر همراه باشید، به راحتی می‌توانید سانترال خود را به روز رسانی کنید. با این حال، هم‌چنان توصیه می‌کنیم انجام این کار را به تکنسین‌های فنی و متخصص ایده آل گستر واگذار نمایید.

امروز قصد داریم با آموزش تصویری آپدیت سانترال KX-TES824 در کنار شما عزیزان باشیم. اگر تلفن‌های سانترال شما حتی بعد از نصب کارت کالر آیدی، هیچ شماره‌ای را نمایش نمی‌دهند، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

چرا باید سانترال 824 را آپدیت کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد، سازگار نبودن کارت کالر آیدی به فریم‌ویر فعلی دستگاه KX-TES824 اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلیل به روز رسانی این سانترال محسوب می‌شود. Frimware پیش فرض سانترال 824 نسخه 2 است. در طول مراحل آپیدیت، این نسخه به 3 ارتقا پیدا می‌کند.

در اکثر موارد، پس از اتمام مراحل آپدیت سانترال 824 کارت کالر آیدی فعال شده و تلفن‌های سانترال، شماره‌ افراد تماس گیرنده را روی نمایش‌گر، نمایش می‌دهند.

تکنسین‌های فنی ایده آل گستر به عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک، این آمادگی را دارند که مرکز تلفن شما را در کمترین زمان ممکن، به روز رسانی کنند. همان‌طور که می‌دانید، خدمات پس از فروش دستگاه‌های سانترال، یکی از وظایف ما نسبت به مشتریان عزیز است.

برای آپدیت سانترال 824 باید نرم افزار مخصوص برنامه‌ریزی این دستگاه را روی کامپیوتر یا لپ تاپ نصب کنید. با کلیک روی لینک زیر، می‌توانید به آخرین نسخه از این برنامه، دسترسی داشته باشید:

بعد از دانلود و نصب موفق این برنامه، نوبت به آپدیت سانترال 824 می‌رسد. همان‌طور که گفتیم، به سادگی و در عرض کمتر از چند دقیقه، می‌توانید این کار را انجام دهید.

مراحل آپدیت سانترال KX-TES824

اولین کاری که برای به روز رسانی سانترال 824 باید انجام دهید، اتصال دستگاه به رایانه است. برای این‌کار، باید از کابل USB استفاده کنید. (پورت USB  روی بدنه سانترال KX-TES824 قابل مشاهده است). سپس برنامه‌ای که در مرحله قبل نصب کردید را باز کرده و مراحل زیر را با دقت، دنبال نمایید:

  1. از منوی بالای نرم افزار، روی گزینه “Connect” کلیک کنید تا صفحه‌ای مطابق تصویر زیر باز شود.
  2. در بخش “Enter System Password” رمز عبور سانترال خود را وارد کنید (به صورت پیش‌فرض، 1234 به عنوان پسورد تمام سانترال‌های پاناسونیک در نظر گرفته شده است.)پسورد سانترال را وارد کنید
  3. تیک کنار گزینه “USB” را فعال کرده و روی Ok کلیک نمایید.

اکنون با موفقیت، وارد محیط برنامه ریزی سانترال 824 شده‌اید. برای شروع آپدیت این دستگاه، مطابق مراحل زیر جلو بروید:

  1. از منوی بالای برنامه، گزینه “Utility” را انتخاب کرده و روی “Firmware Upgrade” کلیک کنید. روی frimeware update کلیک کنید
  2. روی گزینه “Select” کلیک کرده و فایل ارتقای دستگاه را آپلود کنید. فایل ارتقای سانترال را آپلود کنید
  3. برای دانلود آخرین فریم‌ویر سانترال KX-TES824 روی لینک زیر کلیک کنید:

در نهایت باید روی Start کلیک کنید تا آپدیت سانترال 824 شروع شود. این کار در سه مرحله انجام می‌شود و بین 10 تا 15 دقیقه زمان می‌برد. بعد از اتمام این مراحل، مرکز تلفن شما با موفقیت به روز رسانی می‌شود. اکنون می‌توانید وضعیت کالر آیدی و نمایش شماره‌ها روی تلفن‌ سانترال را چک کنید.

نکته: در طول مراحل آپدیت سانترال 824 باید تمامی خطوط شهری را از دستگاه قطع کنید.

کلام پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید، به روز رسانی دستگاه سانترال KX-TES824 به سادگی امکان‌پذیر است. اما باز هم توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از بروز هرگونه خطا یا اختلال در مرکز تلفن خود، این کار را به تکنسین‌های فنی ایده آل گستر واگذار نمایید.

در صورتی که هم‌چنان در ارتباط با آپدیت سانترال 824 سوال یا ابهامی دارید، در بخش نظرات همین مقاله مطرح نمایید یا با مشاورین و کارشناسان فروش ما در ایده آل گستر نمایندگی سانترال پاناسونیک، تماس بگیرید.

3 | (2)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x