دلایل استفاده از میزبان مرکز تلفن (Hosted PBX) در شرکت ها

استفاده از میزبان مرکز تلفن باعث می‌شود تا مشاغل بتوانند از یک سولوشن ارتباطی پیش‌فرض پرهزینه به سمت یک بستر ابری مقرون به صرفه، فاصله بگیرند. مشاغل کوچک و متوسط به ویژه از موقعیت مناسبی برای بهره‌مندی برخوردار هستند و به آنها این امکان را می‌دهد تا هزینه تلفن و خدمات ارتباطی خود را کاهش دهند و کارایی خود را بهبود بخشند.

چند دلیل استفاده از PBX میزبان

صرفه جویی در وقت و هزینه

برای بسیاری از شرکت‌ها صرفه‌جویی در هزینه صرفاً دلیل استفاده از PBX میزبان است. سیستم تلفن سنتی پیچیده است و تجهیزات آن گران‌قیمت است. با این حال، با Hosted PBX، می‌توانید تمام مزایای سیستم‌های سازمانی را بدون سرمایه‌گذاری چشمگیر و یا خرید سانترال مجزا برای سازمان، بدست آورید. میزبان مرکز تلفن، معمولاً شامل پرداخت‌های ماهانه ناچیز است، که سرمایه را آزاد می‌کند تا برای تولیدات و سایر بخش‌های شرکت مصرف کنید.

با سیستم‌های تلفن قدیمی، باید نگران ارتقاء نرم‌افزار و جایگزینی سخت‌افزارهایی مانند سرورها، روترها و موارد دیگر باشید. اما Hosted PBX از پرداخت هزینه‌های تعمیر و نگهداری و … جلوگیری می‌کند.

VoIP به شما امکان می‌دهد با استفاده از پهنای باند شبکه شخصی خود تماس برقرار کنید.

اجرای آسان سیستم تلفن میزبان

Hosted PBX به شما امکان می‌دهد هنگامی که با یک ارائه دهنده PBX با تجربه سر و کار دارید، آخرین خدمات ارتباطی را مستقیماً از طریق ابر دریافت کنید. PBX میزبان، همچنین تنظیم استراتژی ارتباط از راه دور را برای کارمندان آسان می‌کند و به آن‌ها امکان استفاده از VoIP و فناوری پیشرفته ارتباطات را در هرجای دیگر، خواه خانه یا خارج از آن فراهم می‌کند.

به دست آوردن تمام ویژگی‌ها

در گذشته، باید برای اضافه کردن هر ویژگی به سیستم ارتباطی، به شرکتهای تلفنی هزینه پرداخت کنید. با PBX میزبان، می‌توانید به نمابر، شماره‌گیری سریع، تماس رایگان در شبکه خود، تماس با پیام کوتاه، پیام صوتی، منوهای لمسی، تماس‌های کنفرانس، تماس‌های مکالمه ، تبریک خودکار، گروه‌های زنگ و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. این ساختار تضمین می‌کند که کسب و کار شما دارای تمام ویژگی‌های لازم برای اداره تمام ارتباطات باشد.

از داشتن فناوری منسوخ خودداری کنید

فن‌آوری به طور مداوم در حال پیشرفت است، با داشتن Hosted PBX، می‌توانید به جدیدترین فناوری دسترسی پیدا کنید. در نتیجه، می‌توانید مستقیماً از طریق پلتفرم cloud سیستم تلفن میزبان خود، مستقیماً به بروزرسانی‌ها ، ویژگی‌های جدید و سرعت بیشتر دسترسی داشته باشید

پرسش و پاسخ


Hosted PBX باعث حذف هزینه های نصب، بهره برداری و نگهداری VoIP PBX است زیرا ارائه‌دهنده خدمات VoIP ، هاست PBX شرکت‌ها را تهیه می‌کند.

یک PBX میزبان زیرساخت‌های تلفن و ارتباطات شما را به یک ارائه‌دهنده VoIP قابل‌اعتماد تغییر می‌دهد. به جای برنامه‌های افزودنی انفرادی، هر تلفن با تلفن VoIP جایگزین می‌شود. با اجرای PBX میزبان، ارتباطات صوتی شما از شبکه داده موجود استفاده می‌کنند.

تفاوت اصلی بین PBX و VoIP نحوه ارتباط کاربران است. یک سیستم PBX در واقع یک شبکه تلفن کوچک است که از خطوط تلفن استاندارد برای تماس‌های ورودی و خروجی استفاده می‌کند. در VoIP از آنجا که داده‌های صوتی آنالوگ را از طریق اینترنت منتقل می‌کند، نیاز به اتصال به اینترنت و رایانه یا تلفن تحت شبکه و IP دارد.

اگر سیستم PBX ندارید – یا هر نوع تلفن سوئیچ شده، احتمالاً هنگام مراجعه به VoIP نیازی به سرمایه گذاری در IP PBX ندارید. بسیاری از سولوشن‌های VoIP مبتنی بر ابر هستند و اغلب آنها نیاز به سخت افزار داخلی، از جمله سیستم‌های on-premises را به حداقل می‌رسانند.

4 | (2)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x