نحوه ست کردن گوشی های بیسیم پاناسونیک

در این مقاله قصد داریم تا به‌طور کامل با نحوه رجیستر کردن گوشی بیسیم پاناسونیک، همراه با تصاویر آن آشنا شویم. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید به تعداد گوشی‌های تلفن اضافه کنید، در صورتی که تلفن شما از قابلیتی بهره می‌گیرد که توانایی پشتیبانی چندین گوشی بیسیم را دارد. یا اینکه گوشی تلفن بیسیم به هر دلیلی دیگر قابل استفاده نباشد و یا آن را گم کرده باشید. در آن لحظه نگران این بودید که باید یک دستگاه تلفن کامل دیگر بخرید. ولی اصلا نیاز به این کار نیست. شما با خواندن این مقاله فقط کافیست که یک گوشی بیسیم از مدل های مختلف مانند تلفن پاناسونیک 3711 و یا تلفن پاناسونیک 3721 تهیه کرده و آن را با پایه دستگاه جفت کنید.

ریجیستر نمودن گوشی های بیسیم پاناسونیک

شرکت پاناسونیک در محصولات اخیر خود قابلیتی را در نظر گرفته است تا شما بتوانید در صورت مفقود شدن یا شکستن گوشی بیسیم خود، تنها تلفن دستی بسیم را تعویض کنید (گوشی بیسیم از همان مدل قبلی) و مجبور به تعویض کل تلفن بیسیم نباشید. همچنین امکان اضافه نمودن گوشی دستی به تلفن بیسیم در اکثر محصولات جدید تا 6 گوشی در نظر گرفته شده است.

لذا زمانی که تلفن را که خریداری می‌کنید، میبایست قبل از هر کار تلفن بیسیم را با پایه تنظیم کنید. بدیهی است که این کار تنها برای 1 بار انجام گرفته و نیاز به ست کردن مجدد نمی‌باشد. در ادامه دو راه ست کردن یا ریجستر کردن گوشی بیسیم پاناسونیک توضیح داده شده است.

روش اول:

1- ابتدا از اشغال نبودن خط اطمینان حاصل فرمایید.

2- گوشی بیسیم را نزدیک بیس پایه تلفن آن قرار دهید.

3- روي گوشی بيسيم دکمه MENU سپس کلید مربع(#) و بعد 130 را شماره گيری کنيد.

شماره‌گیری کد 130# برای رجیستری تلفن بیسیم
شماره گیری کد 130#

4- سپس روی بيس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را نگه داريد ( گاه ممکن است در بعضی از مدل ها صدای بوق شنیده شود )

نگه داشتن دکمه Locator به مدت 5 ثانیه
نگه داشتن دکمه Locator به مدت 5 ثانیه

5- سپس روی گوشی بيسيم دکمه‌ای که OK را مشخص می‌کند را فشار دهيد در اینجا یک صدای بوق خواهید شنید که نشان دهنده این است که گوشی شما ست شده است. عبارت Registering طبق شکل روی صفحه نمایشگر تلفن ظاهر می‌شود. وقتی که عبارت Handset Registered ظاهر شد یعنی تمامی مراحل با موفقیت گذرانده شده است.

مرحله رجیستری تلفن بیسیم پاناسونیک
مرحله آخر و رجیستر شدن تلفن بیسیم

روش دوم:

ابتدا ا از اشغال نبودن خط اطمینان حاصل فرمایید.

دکمه MENU را فشار داده و و سپس با جهت های بالا و پایین گزینه Initial Setting را انتخاب نمایید و دوباره با دکمه های بالا و پایین گزینه Registration را پیدا و انتخاب کنید و سپس روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید. و در پایان روی گوشی بیسیم دکمه ای که OK را مشخص میکند را فشار دهید در اینجا یک صدای بوق خواهید شنید که نشان دهنده این است که گوشی شما ست شده است.

آموزش تصویری رجیستری گوشی تلفن پاناسونیک

 

کلام آخر

اکنون با استفاده از دو روش بالا می‌توانید به راحتی تلفن خود را با دستگاه پایه یا بیس، ست کنید. اگر در مرحله‌ای برای شما مشکلی به‌وجود آمد و یا به هر دلیلی نتوانستید تلفن را رجیسر کنید، کافیست تا زیر همین پست پیام خود را بگذارید تا کمتر از 24 ساعت به شما پاسخ دهیم.

 

3.6 | (45)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

183 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
183
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x