نمایندگی پاناسونیک در اردبیل

ایده آل گستر نماینده رسمی پاناسونیک در ایران

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز پاناسونیک در زمینه محصولات مخابراتی از سال 1382 مشغول فعالیت و خدمت رسانی به علاقمندان به محصولات پاناسونیک می‌باشد. شما عزیزان از هرکجای ایران که سکونت دارید؛ می‌توانید تمامی نیازهای خود در زمینه محصولات مخابراتی پاناسونیک را به کمک این شرکت مرتفع نمایید شماره تلفن ثابت 02181010 آماده پاسخگویی به مشتریان و علاقمندان به محصولات شرکت پاناسونیک می‌باشد. با این وجود ممکن است برخی از عزیزان مایل به آشنایی با نمایندگان پاناسونیک در شهر محل سکونت خود باشند. ما به این تصمیم احترام گذاشته و در جهت سهولت و راحتی شما عزیزان در استفاده از محصولات پاناسونیک، اقدام به معرفی نمایندگی‌های این شرکت در سراسر ایران نموده‌ایم.

نمایندگی پاناسونیک در اردبیل

در صورتی که ساکن استان و به ویژه شهر اردبیل می‌باشید؛ و به دنبال نماینگی پاناسونیک در ادبیل هستید ؛ می‌توانید خدمات مربوط به محصولات پاناسوینک از جمله خرید و خدمات پس از فروش را از طریق نمایندگی‌هایی که در لیست زیر قرار دارند؛ دریافت نمایید. البته در نظر داشته باشید که ساکنین عزیز اردبیل می‌توانند همانند سایرین شهرها و استان‌های ایران، از خدمات شرکت ایده آل گستر بهره‌مند گردند. با اینحال برای خرید محصولات پاناسونیک و یا بهره‌مندی از خدمات پس از فروش این شرکت، می‌توانید به مراکزی که معرفی شده‌اند؛ مراجعه نمایید. تمامی نمایندگان زیر تنها در زمینه محصولات مخابراتی پاناسونیک جوابگوی شما عزیزان خواهند بود. توجه به موارد و تذکرات زیر در این زمینه الزامی می‌باشد:

۱- همکاران محترمی که اطلاعات مجموعه و یا تماسشان در لیست نمیباشد و یا به اشتباه درج گردیده است و یا اصلا مایل به نمایش اطلاعات خود در مجموعه وبسایتهای شرکت ایده آل گستر نمیباشند طی تماس با شرکتهای ایده آل میتوانند اطلاعات خود را تغییر و یا حذف نمایند.

۲- ارایه اطلاعات همکاران در مجموعه وب سایت های شرکت ایده آل گستر به صورت رایگان میباشد.

۳- دوستانی که در کلاسهای آموزشی مجموعه ایده آل گستر شرکت نموده اند نیز میتوانند جهت ارایه اطلاعات کاری خود در شهرستان مورد نظر اقدام نمایند .

۴- همکارانی که مایل یه درج اطلاعات بیشتر و یا تصاویر مجموعه خود میباشند میتوانند با تماس با واحد سایت شرکت ایده آل گستر اطلاعات خود را تکمیل نمایند .

5 – شماره تلفن 88940000 در ساعات اداری پاسخگوی سئوالات فنی شما هموطنان گرامی در زمینه نصب و یا برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسوینک میباشد .

هشدارشرکت ایده آل گستر صرفا اطلاعات همکاران را منتشر نموده و هیچ مسئولیتی در قبال کالا یا فعالیتی که ارایه می‌نمایند؛ نخوهد داشت.

معرفی یک نمایندگی مطمئن در اردبیل

شرکت ایمن نگاه ارتباطات از سال ۱۳۸۹ در زمینه نصب و راه اندازي مرکز تلفن سانترال – نصب و راه اندازي شبکه کامپيوتري – نصب و راه اندازي سيستم کنفرانس – نصب و راه اندازي دوربين هاي مدار بسته – کابل کشي مخابراتي ، شبکه ، تلفن ، برق و فروش تجهيزات مخابراتي ، شبکه و کنفرانس همچنین فروش دزدگير اماکن و گيت فروشگاهي با مدیریت آقای سرحدچی مشغول به فعالیت میباشد . این شرکت با آموزش حرفه ای پرسنل خود در مدت کوتاهی توانست جایگاه ویژه ای در بین همکاران این صنف کسب نماید . هموطنان گرامی ساکن در استان اردبیل میتوانند برای تهیه و رفع خرابی های سیستم های مخابراتی پاناسونیک به این مجموعه مراجعه نمایند .

تلفن :۰۹۱۴۷۴۹۹۸۲۷

ساعات کار مجموعه :از ساعت ۹ صبح تا ۲/۳۰ و واز ساعت ۴/۳۰ الی ۷/۳۰


نمایندگی فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک در اردبیل

این نمایندگی‌ها صرفا در زمینه فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک فعال می‌باشند
ردیف نوع فعالیت نام فروشگاه نام شهر تلفن فاکس آدرس
1 تلفن/فاکس/سانترال هیتاچی اردبیل 4512237961- 4512235445 4512235445 اردبیل-خ امام خمینی-روبروی استانداری
2 تلفن/فاکس/سانترال پرتو الکترونیک اردبیل 4512232323 – 4512243315 4512234513 اردبیل-م شریعتی- اول بازار روشن

نمایندگی خدمات پس از فروش پاناسونیک در اردبیل

این نمایندگی‌ها صرفا در زمینه خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک فعال می‌باشند
ردیف نوع فعالیت نام فروشگاه نام شهر تلفن فاکس آدرس
1 تلفن/فاکس/سانترال/دوربین شبکه بهساز خطوط مخابرات اردبیل 4512242622 4512252925 اردبیل-م قدس- جنب مسجد قدس

 

سخن پایانی

در صورتی که از خدمات یک نمایندگی پناسونیک در اردبیل استفاده نموده‌اید؛ تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید. همچنین اگر یک یا چند نمایندگی پاناسونیک را سراغ دارید که اسم آن‌ها در لیست بالا قرار نگرفته است؛ می‌توانید شرکت ایده آل را در جریان قرار دهید. تمامی هدف ما از معرفی نمایندگی‌های پاناسونیک در سراسر ایران، دسترسی آسان‌تر مشتریان این شرکت به خدمات پاناسونیک می‌باشد.

4 | (3)
ویدئو پرژکتور پاناسونیک
دوربین مدار بسته پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک
تلفن بیسیم پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x