هارد دیسک بنفش wd دوربین های مداربسته

هارد نظارتی چیست؟

دوربین های نظارتی یکی از بخش هایی است که بیشتر اوقات در آن ها از هارد دیسک های معمولی استفاده می شود. با این حال درایوهای نظارتی با کمی اختلاف قیمت ، عملکرد بسیار بهتری دارند. در سیستم‌های حفاظتی و DVRها به هارددیسکی با توانایی ذخیره‌ی پیوسته‌ی داده‌ها نیاز است و باید بتواند هر روز، حجم زیادی از داده‌ها را ذخیره کند. از طرف دیگر ، HDD های نظارتی ساخته شده اند تا داده های 24/7  را از چندین کانال دوربین ضبط کنند.در این نوع از هاد دیسک ها سازوکاری وجود دارد که امکان نوشته‌شدن بی‌وقفه‌ی اطلاعات را فراهم می‌کند.

انواع هارد های تولیدی شرکت وسترن دیجیتال

وسترن دیجیتال (Western Digital) ، شرکتی مطرح در تولید دستگا‌ه‌های ذخیره‌سازی و مهم‌تر از همه «هارددیسک‌ است. این شرکت را میتوان برترین نام بازار، در تولید هارددیسک دانست.

با توجه به اینکه این روزها هارددیسک‌ها کاربری‌های مختلفی دارند، شرکت وسترن هارد‌ها را از لحاظ کاربری به رنگ‌های مختلف طبقه‌بندی کرده است. این طبقه‌بندی مخصوص این شرکت است و نشان می‌دهد هر کاربر برای منظوری که در سر دارد، باید چه نسلی را انتخاب کند.

آبی = کاربر خانگی و روزمره

سبز = نسل قبلی هاردهای آبی رنگ مخصوص کاربرد روزانه

مشکی = برای گیمرها

بنفش = برای دستگاههای ذخیره ساز تصویر

قرمز = کابرد در سرورها

طلایی = عملکرد بهتر در سرورها

چرا هارد دیسک را در DVR ارتقا دهید؟

چندین متغیر وجود دارد که نیاز به افزایش ظرفیت ذخیره سازی در DVR را مشخص می کنند.

  1. تعداد دوربینی که از آنها استفاده می کنید روی اندازه هارد دیسک DVR یا NVR تأثیر می گذارد.
  2. وضوح دوربین ها (پایین ، متوسط یا مگاپیکسلی) ، هرچه رزولوشن دوربین بالاتر باشد ، کیفیت فیلمبرداری بهتر می شود و این باعث می شود فضای ذخیره سازی افزایش یابد.
  3. فریم در ثانیه به ازای هر دوربینی که انتخاب می کنید (7.5 ، 15 ، 20 یا 30 فریم در ثانیه). برای بالاتر بردن نرخ فریم به فضای بیشتری نیاز دارید.
  4. مدت زمانی که می خواهید DVR ضبط کنید (یک ، دو ، سه هفته یا بیشتر). هنگامی که تعداد دوربین ها ، وضوح تصویر و میزان فریم را ارزیابی کردید ، می توانید هارد دیسک مناسب را شناسایی کنید.

تفاوت DVR و NVR چیست؟

در حالت کلی ، هر دو NVR و DVR وظیفه ضبط فیلم را بر عهده دارند. DVR مخفف Digital Video Recorder است ، در حالی که NVR مخفف Network Video Recorder است. تفاوت NVR و DVR در نحوه پردازش داده های ویدیویی است. بیشتر NVR ها در دوربین های IP استفاده می شوند در حالی که DVR ها در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند.

هارد دیسک بنفش WD چیست؟

هارد دیسک های سنتی ، فقط برای 8 ساعت در روز و 6 روز در هفته کار می کنند. در حالی که یک هارد نظارتی، یک جزء اصلی برای ذخیره دیجیتالی فیلم است. می توان از آن در DVR ، NVR ، Video Server یا یک سیستم مدیریت ویدیو استفاده کرد تا 24 ساعت شبانه روز و 7 روز در هفته کار کند. هارد دیسک بنفش WD، طوری ساخته شده است تا حداکثر 64 دوربین در هر درایو را کنترل کند. این هارد دیسک دوربین امنیتی ، در درجه اول برای نظارت بر فیلمبرداری ویدیویی 24/7 بصورت محلی استفاده می شود. درایوهای WD Purple بطور خاص برای محیط های با درجه حرارت بالا مناسب هستند.

نسل بنفش با استفاده از فناوری مشهور به ‌IntelliPower RPM می‌تواند بر اساس میزان عملیاتی که در حال انجام دادنش است، سرعت گردشش را بین 5400 تا 7200 دور در دقیقه تغییر دهد. این فناوری به نسل بنفش اجازه می‌دهد در کنار مصرف پایین، طولانی‌ترین عمر را نه‌تنها در بین هارد‌های وسترن؛ بلکه در میان تمام‌ هارد‌ها داشته باشد.

خرید انواع دستگاه های dvr  و nvr پاناسونیک

این هارد دیسک 2 ترابایتی Digital (WD) Purpleance برای همه نوع سیستم های امنیتی – بزرگ یا کوچک ساخته شده است. در این هارد دیسک ها فضای ذخیره سازی را می توان ارتقا داد تا فیلم های نظارت بر خانه ، محل کار ثبت بدون اینکه یک ثانیه از دست برود، ثبت شوند.

درایوهای WD Purple از ظرفیت های 12 ، WD Purple 8TB ، 10TB و فناوری AllFrame AI بهره می برند که 32 جریان اضافی را برای تجزیه و تحلیل Deep Learning در درون سیستم فراهم می کنند. برخی از هارد های دوربین های مدار بسته DVR و NVR می باشند.

درایو WD Purple برای سیستم های امنیتی DVR و NVR طراحی شده است و با بسیاری از تولید کنندگان پیشرو نظارت و امنیت سازگار است.

یکی از مشکلات رایج در ضبط کننده ها ، نویز ناشی از لرزش است. اما درایوهای WD Purple از فناوری IntelliSeek، استفاده می کنند تا صدا و لرزش محیط را به حداقل برسانند. این امر نه تنها طول عمر هارد را طولانی تر می کند همچنین مصرف انرژی NVR یا DVR را به حداقل می رسانند.

هارد دیسک نظارت Western Digital Purple 4TB مخصوص سیستم امنیتی DVR / NVR است و با سیستم های دوربین مداربسته مارک های مختلف از جمله Reolink ، Hikvision ، Qsee ، Amcrest و موارد دیگر کار می کند.

هارد دیسک Seagate SkyHawk 4TB نیز گزینه مناسبی برای ضبط کننده های ویدیوی شبکه (NVR) ، DVR های نظارت جاسازی شده (SDVR) ، DVR های نظارت هیبریدی ، DVR های نظارت Reolink ، Hikvision ، Amcrest است.

درایوهای WD Purple با ظرفیت بالاتر به شما امکانی می دهند تا فیلم های بیشتر ، فیلم با کیفیت تر و فریم های با کیفیت بالاتر در هر ثانیه ذخیره کنید. WD برای راه حل نظارت DVR یا NVR 4TB توصیه می شوند.

هارد-دیسک-بنفش-WD-چیست؟

ذخیره سازی قابل اعتماد WD Purple 

اطمینان به عملکرد سیستم امنیتی اهمیت فراوانی دارد. این بدان معناست که شما به یک هارد دیسک احتیاج دارید که بتواند تقاضای عملکرد زیاد نظارتی بر امنیت 24/7 را برآورده کند. به همین دلیل Lorex ، هارد دیسک های نظارت WD Purple را ارائه می دهد. این درایوها به طور خاص برای ضبط امنیتی مستمر ساخته شده اند و حتی می توانید ضبط ویدیوی زنده انجام دهید.

مقایسه هارد دیسک های سنتی و نظارتی

هارد دیسک های رومیزی سنتی برای عملکرد مداوم طراحی نشده اند. هارد دیسک نظارتی WD Purple  بصورت بهینه عمل می کند. در حقیقت ، هارد دیسک رومیزی یا لپ تاپ متوسط میزان بار کاری در حدود 55TB در سال را دارد. درحالی که ، درایوهای WD Purple Surveillance سرعت کار 180TB در سال دارند. این میزان بار کاری بالاتر قابلیت اطمینان هارد دیسک را تا حد زیادی افزایش می دهد ، به طوری که احتمال خرابی هارد یا از بین رفتن داده ها بسیار کمتر می باشد. این درایوها همچنین دارای MTBF (میانگین زمان عدم موفقیت) ، حداکثر 1.5 میلیون ساعت است ، که بسیار طولانی تر از هارد دیسک متوسط است.

 فناوری AllFrame 4K

درایوهای Purple Western Digital دارای فناوری AllFrame 4K هستند. این فناوری به گونه ای طراحی شده است که از دست دادن فریم به حداقل می رسد تا لحظه ای را از دست ندهید. همچنین باعث بهبود جریان ATA می شود ، به کاهش خطاها ، پیکسل شدن و سایر وقفه های ویدیویی که می تواند با یک سیستم ضبط ویدئو رخ دهد کمک می کند.

بک آپ و ارتقای آسان WD Purple

نرم افزار Acronis True Image WD Edition که به صورت رایگان در دسترس است ، می تواند سیستم عامل ، برنامه ها ، تنظیمات و کلیه داده ها را پشتیبانی کند

  • نرخ کاری حداکثر 180TB در سال را پشتیبانی می کند.
  • به طور خاص برای سیستم های امنیتی نظارت، مهندسی شده است.
  • پشتیبانی از جریان TLER و ATA
  • مقاوم در برابر آلودگی و لکه
  • نرخ بیت کم و شمارش بالا
  • 3 سال ضمانت محدود
  • پشتیبانی از حداکثر 8 درایو
  • پشتیبانی از 32 دوربین HD
5 | (2)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x