قیمت تلفن زیمنس

قیمت تلفن زیمنس

تلفن زیمنس که اکنون در بازار با نام تجاری گیگاست شناخته می شوند دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشند. تلفن های بیسیم این برند با تکنولوژی DECT همراه هستند.

این محصولات دارای برد بالا، کیفیت تضمین شده، ظاهر مدرن هستند و از فروش بسیار بالایی در بازار جهانی برخوردار هستند. مقر اصلی این شرکت در شهر مونیخ کشور آلمان است و بیشتر تلفن های این شرکت ساخت کشور آلمان هستند.

در اینجا قصد داریم یکی از مدل های تلفن های بیسیم این برند را معرفی کنیم:

تلفن بیسیم گیگاست مدل SL910 یکی از مدل های شیک و با کیفیت این برند است که از قابلیت های بسیار خوبی بهره می برد. این تلفن تک گوشی قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد. صفحه نمایش لمسی لمسی این گوشی و همچنین ابعاد آن که 45 × 117 × 115 ميلي‌متر است باعث می شود که در نگاه اول آن را با تلفن های همراه هوشمند اشتباه بگیرید.

قیمت تلفن زیمنس

 

باتری این تلفن می تواند 14 ساعت مکالمه مداوم را ساپورت کند. برد این تلفن در فضای داخلی 50 متر و در فضای خارجی 300 متر است. این تلفن دارای منشی تلفنی تمام دیجیتال است که می تواند در صورت عدم پاسخ شما پیغام مخاطبین را تا 55 دقیقه ضبط کند.

از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به  داری ویبره، قابلیت ذخیره 8 شماره برای هر مخاطب، قابلیت اختصاص عکس به مخاطب، قابلیت به روز زسانی با Outlook، دارای صفحه نمایش گزینشی، کنترل محیط در دسترسی پایه، دارای 45 نوع زنگ متفاوت و قابلیت دانلود زنگ دل خواه، قابلیت اتصال تا 6 گوشی به پایه، دارای bluetooth و قابلیت وصل شدن 5 دستگاه از طریق Bluetooth به آن، صفحه نمایش 3.2 اینچی و لمسی اشاره کرد.

این مدل در بازار ایران موجود است و توسط شرکت ایده آل گستر ارائه می شود. برای مشاهده ی قیمت تلفن می توانید از طریق صفحه ی لینک زیر اقدام کرده و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

قیمت تلفن گیگاست

 

4.5 | (4)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x