خرید سانترال ارزان

خرید سانترال ارزان

اگر شما کسب و کار کوچکی دارید و قصد استفاده از سیستم سانترال را در شرکت خود دارید برای انتخاب تلفن های سانترال خود می توانید گوشی های ارزان قیمتی را انتخاب کنید . تلفن های آنالوگ پاناسونیک با قیمت های کاملا اقتصادی و مناسب ارائه می شود و شما می توانید اگر داخلی مورد نظر اپراتور نیست از این تلفن ها استفاده کنید. برای استفاده از این تلفن ها بر خلاف تلفن های دیجیتال که به صورت اتوماتیک خط آزاد می کند باید شماره 0 یا 9 را گرفت تا یک خط آزاد شود . برای نمونه گوشی تلفن مدل S500 که این مدل تلفن و بقیه انواع آنالوگ قابلیت استفاده از کلید های قابل برنامه ریزی DSS را ندارند و در بعضی از مدل ها فقط امکان تعریف کلید شماره گیری سریع ممکن می باشد.

قیمت دستگاه سانترال

در میان گوشی های آنالوگ بعد از مدل S500 تلفن KX-T7703 کف قیمت گوشی های سانترال را دارد. این تلفن با قابلیت نمایش شماره تماس گیرندگان و کلید های تکرار تماس و حافظه 30 شماره ای برای آیدی کالر می باشد. همچنین مدل تلفن KX-T7705 با همان قابلیت های KX-T7703 و علاوه بر آن دارای اسپیکر است .

خرید سانترال ارزان

 

اگر شما قصد استفاده از سانترال های پرظرفیت را دارید و دستگاه سانترال شما پورت خالی دیجیتال دارد برای قسمت هایی که زیاد با تلفن سر و کار دارند و قالبا اپراتور هستند از تلفن دیجیتال استفاده کنید یکی از ارزان ترین گوشی های تلفن دیجیتال مدل KX-T7665 است. این مدل گوشی دارای 8 کلید قابل برنامه ریزی است و قیمت مناسبی دارد. تلفن پاناسونیک 7665 یک تلفن دیجیتال و کارمندی پاناسونیک می باشد که روی سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE و NS و NCP قابل استفاده می باشد.

اگر می خواهید از گوشی های بی سیم در پورت های سانترال خود استفاده کنید بخاطر داشته باشید که فقط برای داخلی های آنالوگ می توانید از تلفن بی سیم استفاده کنید. یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های بی سیم، تلفن پاناسونیک 3711 است که می تواند انتخابی مناسب باشد.

4 | (2)
Not Found!
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x