نمایندگی پاناسونیک در مهاباد

نمایندگی پاناسونیک در مهاباد

همانطور که می‌دانید؛ مجموعه پاناسونیک در سراسر ایران، نمایندگی‌های معتبر و مجازی دارد که می‌توانند کلیه خدمات این شرکت را به مشتریان و علاقمندان عرضه نمایند. دسترسی به نمایندگی پاناسونیک در مهاباد برای مشتریان پاناسونیک که در این شهر سکونت دارند؛ ضروری به نظر می‌رسد. ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک به عنوان نمایندگی مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، اقدام به معرفی نمایندگی‌های فعال در شهر مهاباد نموده است. واضح است کلیه شرکت‌ها یا مراکزی که در ادامه این مطلب معرفی می‌شوند؛ فقطدر زمینه فروش یا خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک، مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به مشتریان می‌باشند. پیش از هر چیز، توجه به موارد و تذکرات زیر در این زمینه لازم و ضروری می‌باشد:

۱- همکاران محترمی که اطلاعات مجموعه و یا تماسشان در لیست نمیباشد و یا به اشتباه درج گردیده است و یا اصلا مایل به نمایش اطلاعات خود در مجموعه وبسایت‌های شرکت ایده آل گستر نمی‌باشند؛ می‌توانند ضمن تماس با این شرکت، درخواست خود را در زمینه تغییر یا حذف اطلاعات خود مطرح نمایند.

۲- ارایه اطلاعات همکاران در مجموعه وب سایت‌های شرکت ایده آل گستر به صورت رایگان بوده و تنها در جهت تسهیل برخورداری مشتریان پاناسونیک از خدمات این شرکت صورت گرفته است.

۳- عزیزانی که در کلاس‌های آموزشی مجموعه ایده آل گستر شرکت نموده‌اند نیز می‌توانند جهت ارائه اطلاعات کاری خود در شهرستان مورد نظر اقدام نمایند .

۴- همکارانی که مایل یه درج اطلاعات بیشتر و یا تصاویر مجموعه خود می‌باشند؛ می‌توانند ضمن تماس با واحد سایت شرکت ایده آل گستر، اطلاعات خود را تکمیل نمایند .

5 – شرکت ایده آل گستر نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در تمام مناطق جقرافیایی کشور ایران فعالیت داشته و هر کدام از هموطنان که تمایل به اخذ کالا و یا خدمات پس از فروش از خود شرکت ایده آل گستر را دارند می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞 واحد فروش شرکت تماس حاصل نموده و کالا و یا خدمات خود را دریافت کنند .

6 – شماره تلفن 88940000 📞 در ساعات اداری پاسخگوی سئوالات فنی شما هموطنان گرامی در زمینه نصب و یا برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک می‌باشد

هشدارشرکت ایده آل گستر صرفا اطلاعات همکاران را منتشر نموده و هیچ مسئولیتی در قبال کالا یا فعالیتی که ارایه می‌نمایند؛ نخوهد داشت.

نمایندگی خدمات پس از فروش پاناسونیک در مهاباد

نمایندگی‌هایی که در لیست زیر قرار دارند در زمینه خدمات پس از فروش پاناسونیک فعالیت می‌کنند
ردیف نوع فعالیت نام فروشگاه تلفن فاکس آدرس
1 تلفن

فاکس

سانترال

موسسه مخابراتی کورتل 4422238410

4422231982

4422231982 مهاباد-چهارراه آردی

پاساژ مباشری-طبقه همکف-شماره 110

 

امتیاز شما به این پست post
سانترال پاناسونیک
کارت سانترال پاناسونیک
تلفن بیسیم پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x