نمایندگی پاناسونیک در سنندج

نمایندگی پاناسونیک در سنندج

شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان کردستان، یکی از مناطقی است که استفاده از محصولات برند پاناسونیک در آن بسیار زیاد می‌باشد. زمانی که در یک شهر یا استان، استفاده از یک برند زیاد شود؛ به طبع نیاز به دسترسی به نمایندگی‌های معتبر و مجاز نیز افزایش می‎یابد. شرکت ایده آل گستر به عنوان نماینده رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در سراسر ایران، آماده عرضه محصولات اصل و اورجینال، ارائه خدمات پس از فروش و انجام کلیه تعمیرات لازم می‌باشد. علاوه بر ایده آل گستر که گستره فعالیت خود را در سراسر کشور قرار داده است. برخی از همکاران نیز در شهر سنندج ساکن بوده و مشغول به فعالیت می‌باشند که عزیزان مستفر در این شهر، می‌توانند در صورت نیاز به آن‌ها دسترسی داشته باشند. پیش از معرفی نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در سنندج، ذکر چند نکته لازم و ضروری است:

۱- همکاران محترمی که اطلاعات مجموعه و یا تماسشان در لیست نمی‌باشد و یا به اشتباه درج گردیده است و یا به هر دلیل مایل به نمایش اطلاعات خود در مجموعه وبسایت‌های شرکت ایده آل گستر نمی‌باشند؛ می‌توانند طی تماس با این شرکت‌، اقدام به تغییر یا حذف اطلاعات خود نمایند.

۲- ارائه اطلاعات همکاران در مجموعه وب‌سایت های شرکت ایده آل گستر به صورت رایگان صورت می‌پذیرد.

۳- دوستانی که در کلاس‌های آموزشی مجموعه ایده آل گستر شرکت نموده اند؛ می‌توانند جهت ارایه اطلاعات کاری خود در شهرستان مورد نظرشان اقدام نمایند .

۴- همکارانی که مایل یه درج اطلاعات بیشتر و یا تصاویر مجموعه خود می‌باشند؛ می‌توانند با تماس با واحد سایت شرکت ایده آل گستر، اطلاعات خود را تکمیل نمایند .

۵ – شرکت ایده آل گستر نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در تمام مناطق جقرافیایی کشور ایران فعالیت داشته و هر کدام از هموطنان که تمایل به اخذ کالا و یا خدمات پس از فروش از خود شرکت ایده آل گستر را دارند میتوانند با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ 📞 واحد فروش شرکت تماس حاصل نموده و کالا و یا خدمات خود را دریافت کنند .

۶ – شماره تلفن 88940000 📞 در ساعات اداری پاسخگوی سئوالات فنی شما هموطنان گرامی در زمینه نصب و یا برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک میباشد .

هشدارشرکت ایده آل گستر صرفا اطلاعات همکاران را منتشر نموده و هیچ مسئولیتی در قبال کالا یا فعالیتی که ارایه می‌نمایند؛ نخوهد داشت.

نمایندگی فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک در سنندج

نماینده‌هایی که در این لیست معرفی می‌شوند در زمینه فروش محصولات پاناسونیک فعالیت می‌کنند
ردیف نوع نمایندگی نوع فعالیت نام فروشگاه تلفن فاکس آدرس
74 فروش تلفن/فاکس/سانترال بهزاد 8713241732 8713287242 سنندج-خ فردوسی-پاساژآیینه-طبقه همکف
75 فروش تلفن/فاکس پارت 8713235278

8713227143

8713247553 سنندج-خ کشاورز-چهارراه کشاورز

نمایندگی خدمات پس از فروش پاناسونیک در سنندج

نماینده‌هایی که در این لیست معرفی می‌شوند در زمینه خدمات پس از فروش پاناسونیک فعالیت می‌کنند
ردیف نوع نمایندگی نوع فعالیت نام فروشگاه تلفن فاکس آدرس
1 فروش/خدمات تلفن/فاکس/سانترال خدمات دفتر ماشین کردستان 8713237325

8713237335

8713280035 سنندج-اول بلوار شبلی-نبش کوچه طوطی
3 | (2)
ویدئو پرژکتور پاناسونیک
دوربین مدار بسته پاناسونیک
فکس لیزری پاناسونیک
سانترال پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x