ریست پسورد سانترال پاناسونیک

پسورد سانترال پاناسونیک

همانگونه که اطلاع دارید، سانترال دستگاهی است که تعدادی خطوط ورودی ( خطوط شهری ) را به تعداد خطوط داخلی تقسیم بندی می کند که این امر باعث تسهیل در فرآیند ارتباطی یک مجموعه می گردد.

شما پس از خرید دستگاه سانترال، می بایست آن را برنامه ریزی و داخلی های مورد نظر خود را تعریف کنید. هنگام برنامه ریزی سانترال برای اولین بار رمز دستگاه سانترال پاناسونیک شما 1234 می باشد. برای امنیت بیشتر شما می بایست هنگام برنامه ریزی دستگاه سانترال، رمز رود را عوض کنید.

گاهی اوقات به دلایلی شما رمز دستگاه خود را فراموش می کنید و نیاز دارید که وارد قسمت تنظیمات دستگاه شوید. در این جور مواقع شما دو راه بیشتر نخواهید داشت:

1» دستگاه خودتان را ریست کنید که این عمل علاوه بر این که باعث می شود رمز دستگاه شما به حالت پیش فرض یعنی همان 1234 برگردد،باعث می شود تمام تنظیمات قبلی شما از جمله تعریف کردن داخلی ها از بین برود. به عبارتی سیستم شما به تنظیمات کارخانه بازیابی می شود.

2» استفاده از کد برنامه ریزی ریست پسورد سانترال پاناسونیک

برای روش دوم شما می بایست مراحلی را طی کنید که چندان پیچیده نیست و در مقایسه با روش اول بهتر می باشد. در ابتدا شما می بایست با فشردن دکمه PROGRAM و سپس*# و وارد نمودن رمز پیش فرض دستگاه وارد حالت برنامه ریزی دستگاه خواهید شد.

ریست پسورد سانترال پاناسونیک

پس از این که وارد حالت برنامه ریزی دستگاه شدید، می بایست کد تغییر رمز که برابر “002” می باشد را وارد کنید. در این هنگام شما وارد قسمت System password شده اید که با فشردن دکمه sp-phone وارد برنامه می شوید.

در اینجا شما می بایست رمز جدید خودتان را وارد کنید. برای وارد کردن رمز جدی شما می بایست به چند نکته دقت کنید:

1» رمز انتخابی باید شامل حداقل 4 و حداکثر 7 کاراکتر باشد.

2» دقت داشته باشید، رمزی که انتخاب می کنید را به ذهن بسپارید و یا در جایی یادداشت کنید که فراموش نشود.

ریست پسورد سانترال پاناسونیک

پس از وارد کردن رمز جدید، شما می بایست دکمه STORE را برای ذخیره سازی فشار دهید. کاره شما در اینجا به اتمام رسیده است. برای خارج شدن می بایست دکمه HOLD را برای مدتی فشار دهید. رمز دستگاه شما در این مرحله عوض شده و شما می توانید به راحتی وارد قسمت تنظیمات سانترال خود شوید.

در صورتیکه در انجام مراحل گفته شده با مشکلی مواجه شدید می توانید از طریق تماس با بخش تعمیرات سانترال پاناسونیک شرکت ایده آل گستر مشکل خود را با کارشناسان فنی ما درمیان بگذارید و یا سوال خود را از همین قسمت مطرح کرده تا در اسرع وقت کارشناسان ما به سؤالات شما پاسخ دهند.

5 | (3)
تلفن بیسیم پاناسونیک
تلفن سانترال
کارت سانترال پاناسونیک
دوربین مدار بسته پاناسونیک
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x